AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:24 #1 Del Skrevet søndag kl 18:24 Hva er din absolutte yndlingskaffe som man kan kjøpe selv som privatperson? Hvis kaffen krever spesialutstyr så gjerne si det også Anonymkode: 06a81...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet søndag kl 19:10 #2 Del Skrevet søndag kl 19:10 Jeg liker best smaksatt pulverkaffe fra Beanies. Kjøper på DiggBox.no. Peanut butter cup og creamy caramel er favorittene 😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:19 #3 Del Skrevet søndag kl 19:19 Solberg & hansen sin fyldig sommerkaffe Anonymkode: 47b8d...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 19:23 #4 Del Skrevet søndag kl 19:23 Daisy-love skrev (12 minutter siden): Jeg liker best smaksatt pulverkaffe fra Beanies. Kjøper på DiggBox.no. Peanut butter cup og creamy caramel er favorittene 😋😋 👆 Dette 😊 Disse er mine favoritter også, de få gangene jeg drikker kaffe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 20:24 #5 Del Skrevet søndag kl 20:24 Husets espresso, colombia espresso og Fransk kontinental fra Kaffebrenneriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m00na Skrevet søndag kl 20:29 #6 Del Skrevet søndag kl 20:29 https://www.kaffekapslen.no/espresso-intenso-1000-g-hverdagskaffe-kaffebonner.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:31 #7 Del Skrevet søndag kl 20:31 Holder meg til den klassiske Friele 😅 Anonymkode: 396f6...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:37 #8 Del Skrevet søndag kl 20:37 Vet du sikter til smak. Men anbefaler å også sjekke hvilke kaffe-merker som gjør mest for å hindre barnearbeid og slavearbeid. Nå er det sikkert ikke mulig å unngå barnearbeid helt, for kaffebønner dyrkes i fattige land. Men det er bedre å kjøpe fra produsenter som gjør noe for å hindre barnearbeid og slavearbeid enn å kjøpe produsenter som ikke gjør noe. Anonymkode: 34895...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:40 #9 Del Skrevet søndag kl 20:40 Evergood filtermalt Anonymkode: 6bccf...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:13 #10 Del Skrevet mandag kl 05:13 For tiden er favoritten å lage kaffe med Mokabrygger fra Bialetti med Illy kaffe. Anonymkode: 7eba0...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet mandag kl 06:30 #11 Del Skrevet mandag kl 06:30 Jeg liker best vanlig sort kaffe uten fancy tilbehør eller tilsetting. Kaffe med søtsmak er for meg ikke drikkbar. Jeg har prøvd å smake litt andre typer kaffe men det er ikke godt. Vi har kaffemaskin hjemme som kverner kaffe til hver kopp. Finnes jo mange typer bønner men holder meg til utvalget som er på butikken hvor jeg handler dagligvarer. De som er litt dyrere er nødvendigvis ikke bedre etter mitt skjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:45 #12 Del Skrevet mandag kl 06:45 Jeg drikker økologisk franskbrent espresso fra Stavanger Kaffebrenneri malt ganske fint og brygget i presskanne. Anonymkode: 4d76f...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå