Gå til innhold

Beste kaffe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din absolutte yndlingskaffe som man kan kjøpe selv som privatperson? 

Hvis kaffen krever spesialutstyr så gjerne si det også :) 

Anonymkode: 06a81...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best smaksatt pulverkaffe fra Beanies. Kjøper på DiggBox.no. Peanut butter cup og creamy caramel er favorittene 😋😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (12 minutter siden):

Jeg liker best smaksatt pulverkaffe fra Beanies. Kjøper på DiggBox.no. Peanut butter cup og creamy caramel er favorittene 😋😋

👆 Dette 😊 Disse er mine favoritter også, de få gangene jeg drikker kaffe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du sikter til smak. Men anbefaler å også sjekke hvilke kaffe-merker som gjør mest for å hindre barnearbeid og slavearbeid.  Nå er det sikkert ikke mulig å unngå barnearbeid helt, for kaffebønner dyrkes i fattige land. Men det er bedre å kjøpe fra produsenter som gjør noe for å hindre barnearbeid og slavearbeid enn å kjøpe produsenter som ikke gjør noe. 

Anonymkode: 34895...570

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best vanlig sort kaffe uten fancy tilbehør eller tilsetting. Kaffe med søtsmak er for meg ikke drikkbar. Jeg har prøvd å smake litt andre typer kaffe men det er ikke godt. Vi har kaffemaskin hjemme som kverner kaffe til hver kopp. Finnes jo mange typer bønner men holder meg til utvalget som er på butikken hvor jeg handler dagligvarer. De som er litt dyrere er nødvendigvis ikke bedre etter mitt skjønn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker økologisk franskbrent espresso fra Stavanger Kaffebrenneri malt ganske fint og brygget i presskanne.

Anonymkode: 4d76f...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...