AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Jeg var utbrent og ble sykmeldt i 2016. Jeg hadde presset meg for lenge og gikk skikkelig på en smell. jeg var så dårlig at jeg lå ett år etter jeg hadde møtt veggen. Med ME symptomer. (Revmatologen mistenkte dette) Jeg ble undersøkt av leger, nevrolog og revmatolog hvor jeg fikk diagnosen, fybromyalgi. Jeg måtte over på AAP en liten periode men klarte komme meg tilbake gradvis og tilslutt tilbake til min 100% stilling. merker jeg presser meg selv for å få hverdagen og livet til. Har ikke sosialt liv uten om jobb og idretten til barna. Har ikke kapasitet til mine venninner og merker jeg prioriterer meg selv ned for å klare å stå i 100% jobb og være mamma. Det går også ut over hjemmet i den forstand at jeg ikke makter å ta vare på hjemmet på den måten jeg ønsker. føler jeg presser meg for mye og merker symptomene på utbrenthet igjen. Jeg blir introvert, glemmer ting, kognitivt redusert og klare ikke henge med i lange samtaler, merker det er utrolig tappende og krevende. Jeg trives veldig på jobb og kan ikke tilrettelegges til noe bedre. Ser jeg som menneske hadde klart å fungere best om jeg hadde jobbet 50% f.eks. Den gang jeg var på AAP fikk jeg beskjed fra nav at jeg kunne søke 50% ufør. Og startet prosessen, men avbrøt og ville så veldig gjerne prøve jobbe mer med noe tilrettelegging. Har nå jobbet noen år og presset meg for mye, kjenner jeg er helt tom og har konstant melkesyre i musklene mine, gleder meg bare til å legge meg osv.. jeg er så fryktelig lei meg for at jeg ikke får til alt og kjenner det veldig vanskelig å skulle bli sykmeldt igjen. 😢😭 Ønsker å kunne klare alt og fungere på jobb, som mamma og ektefelle. Men ser jeg ikke makter mer å gå på kant med meg selv. 😢 noen råd eller tips? ❤️ Anonymkode: 0b33e...34b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Been there, done that. Høres ut som du jobber 100%, men ikke har 100% arbeidsevne. Regnskapet går ikke opp, og da blir man utbrent igjen. Jeg måtte ny runde i AAP, og så søknad om ufør for den delen jeg ikke hadde arbeidsevne. Lykke til! Anonymkode: f1065...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Ser for meg at det beste blir å komme inn igjen i NAV systemet og fullføre den søknaden om 50%. Det er jo veldig tungt og sikkert en skuffelse for deg, men du kommer deg gjennom det! ❤️ Anonymkode: aeceb...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ser for meg at det beste blir å komme inn igjen i NAV systemet og fullføre den søknaden om 50%. Det er jo veldig tungt og sikkert en skuffelse for deg, men du kommer deg gjennom det! ❤️ Anonymkode: aeceb...597 😢 er så leit og kjenner veldig på det, men kroppen klarer ikke mer. Blir man sykmeldt 1 år først eller kan man søke før man får AAP? Anonymkode: 0b33e...34b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Been there, done that. Høres ut som du jobber 100%, men ikke har 100% arbeidsevne. Regnskapet går ikke opp, og da blir man utbrent igjen. Jeg måtte ny runde i AAP, og så søknad om ufør for den delen jeg ikke hadde arbeidsevne. Lykke til! Anonymkode: f1065...2b6 Det er nok sant, jeg har nok ikke 100% arbeidsevne og kjenner veldig på det 😢 Må nok gjennom det en gang til og kjenner jeg gruer meg til NAV 🙈 Anonymkode: 0b33e...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #6 Del Skrevet 31. mars ME sympgomer men ikke Me? Hvilke symøtomer var det?:) kansnje du har me- siden du ikke blir frisk? Anonymkode: 87329...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Del Skrevet 31. mars Husk at fibromyalgi også gir utmattelse. Jeg hadde det som deg. Først sykemeldt 50% for så å prøve meg i full jobb igjen. Det endte med at jeg kjørte meg selv helt ned og ble sykemeldt. Denne gangen 100%. Symptomene er også blitt mye verre. Anonymkode: af147...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå