Gå til innhold

Eplefasong og jeans

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ærlig talt ikke det er meininga at vi med eplefasong skal finne jeans som passer ....de blir ALLTID stramme over magen. Eller så må jeg ha to str større enn jeg trenger bare pga magen :) Var innom Carlings og dama som jobba der foreslo Levis ribcage....altså, HALLO. Det er så langt i fra riktig fasong, med smal midje og rumpe :) 

Anonymkode: ae1a2...583

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gitt opp, og kjøpt gravidjeans. Nå ser det ikke lenger ut som buksene er 3 nummer for store rundt lårene mine.

Anonymkode: 96868...1d3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pærefasong og motsatt problem :P For at buksene skal passe over rumpe/lår, blir de altfor store i livet.

Jeg går stort sett med kjoler og skjørt, det er enklere - mange flere passformer å velge mellom.

Anonymkode: 01a49...d11

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem. Jeg vil ha jeans som er trange nedover lårene ned til knærne og så straight fra knærne og ned. 

Jeg har slanke bein, men pga magen må jeg opp i str som passer i midjen.  Og dermed er det ikke sjans i havet å få de trange over lårene. 

Hvis noen har tips om jeans for slike som oss blir jeg glad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eplefasong og har null problem med å finne jeans og bukser som passer bra både over mage/rumpe/hofter og lårene.
Jeg har kjøpt bukser fra blant annet Cubus, Bonprix, Ellos, Denim Destination, Ninepine og Kaffe.

Anonymkode: a7937...a9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er petite , men eplefasong selv. Jeg elsker levis, både ribcage og mange andre av modellene passer meg bra.. 

Anonymkode: 53d93...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har eplefasong og har null problem med å finne jeans og bukser som passer bra både over mage/rumpe/hofter og lårene.
Jeg har kjøpt bukser fra blant annet Cubus, Bonprix, Ellos, Denim Destination, Ninepine og Kaffe.

Anonymkode: a7937...a9a

Det hadde ikke jeg heller, da jeg var slank slank. Etter 45 år-alder, la jeg på meg 8 kilo, og nå har jeg store problemer med å finne bukse. Har du noen eksempler på spesifikke bukser som er smale over rumpa og lår, men videre rundt livet, så takker jeg gjerne for tips 😊

Synes for øvrig også det er vanskelig med topper/bluser også, da alt strammer rundt mage og pupper…. 

Anonymkode: 71bf2...e28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...