Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøre over fjellet i påsken,  til Sverige. Tenker på å kjøre med sommerdekk over Hemsedalsfjellet. Er det greit å kjøre med sommerdekk, tror ikke det er mye sjanse for snø, når det er så sen påske... Vi tenker på å skifte ut bilen, så det virker unødvendig å bytte vinterdekk nå, de er nok for slitte til at de er lovlige nå....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du egentlig ikke planelegge nå, det KAN komme snø på hemsedal i slutten av april, så du må se når det nærmer seg. 

Anonymkode: 45f77...c9f

• Liker 1
Skrevet

Sommerdekk er nogo selv om været er fint nå, og når dere drar. Men ikke sikkert når dere skal tilbake. April er lunefull.

Skrevet
Lara798 skrev (37 minutter siden):

Vi skal kjøre over fjellet i påsken,  til Sverige. Tenker på å kjøre med sommerdekk over Hemsedalsfjellet. Er det greit å kjøre med sommerdekk, tror ikke det er mye sjanse for snø, når det er så sen påske... Vi tenker på å skifte ut bilen, så det virker unødvendig å bytte vinterdekk nå, de er nok for slitte til at de er lovlige nå....

Jeg hadde aldri tatt sjansen på å kjøre på sommerdekk over fjellovergangene på denne tiden av året. Været kan fort skifte på fjellovergangene 🤔

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde aldri tatt sjansen på å kjøre på sommerdekk over fjellovergangene på denne tiden av året. Været kan fort skifte på fjellovergangene 🤔

Det er min erfaring også. Det kan komme snø i juni. 

Anonymkode: 45f77...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...