Lara798 Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Vi skal kjøre over fjellet i påsken, til Sverige. Tenker på å kjøre med sommerdekk over Hemsedalsfjellet. Er det greit å kjøre med sommerdekk, tror ikke det er mye sjanse for snø, når det er så sen påske... Vi tenker på å skifte ut bilen, så det virker unødvendig å bytte vinterdekk nå, de er nok for slitte til at de er lovlige nå....
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars Det kan du egentlig ikke planelegge nå, det KAN komme snø på hemsedal i slutten av april, så du må se når det nærmer seg. Anonymkode: 45f77...c9f 1
tdm900 Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars Sommerdekk er nogo selv om været er fint nå, og når dere drar. Men ikke sikkert når dere skal tilbake. April er lunefull.
Mardina Skrevet 30. mars #4 Skrevet 30. mars Lara798 skrev (37 minutter siden): Vi skal kjøre over fjellet i påsken, til Sverige. Tenker på å kjøre med sommerdekk over Hemsedalsfjellet. Er det greit å kjøre med sommerdekk, tror ikke det er mye sjanse for snø, når det er så sen påske... Vi tenker på å skifte ut bilen, så det virker unødvendig å bytte vinterdekk nå, de er nok for slitte til at de er lovlige nå.... Jeg hadde aldri tatt sjansen på å kjøre på sommerdekk over fjellovergangene på denne tiden av året. Været kan fort skifte på fjellovergangene 🤔
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Skrevet 30. mars Mardina skrev (2 minutter siden): Jeg hadde aldri tatt sjansen på å kjøre på sommerdekk over fjellovergangene på denne tiden av året. Været kan fort skifte på fjellovergangene 🤔 Det er min erfaring også. Det kan komme snø i juni. Anonymkode: 45f77...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå