Skyblue7 Skrevet søndag kl 16:47 #1 Del Skrevet søndag kl 16:47 Hei Jeg investerte i Nailster kit før jul, men får ikke helt til dette! Neglene varer max 3-4 dager før de flasser av. Jeg bruker Buffer, Primer, Base Coat, 2 lag med builder gel og ett med top coat. Nor jeg gjør feil? Tynne lag. Mine egne negler har blitt kjempetynne og fliser seg kjempelett.. går jeg ett par timer uten gel lack blir neglen knekt/fliset. Noen gode råd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:49 #2 Del Skrevet søndag kl 16:49 Har samme problem med Nailster-produktene. Synes de rett og slett er dårlige. Har kjøpt Victoria Wynn Megabase, og den holder i opptil 2 uker. Bruker Claresa gelelakk og top coat oppå. Anonymkode: a51ce...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:50 #3 Del Skrevet søndag kl 16:50 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har samme problem med Nailster-produktene. Synes de rett og slett er dårlige. Har kjøpt Victoria Wynn Megabase, og den holder i opptil 2 uker. Bruker Claresa gelelakk og top coat oppå. Anonymkode: a51ce...e34 Liker også press on fra Naildays, varer i opptil 2 uker! Anonymkode: a51ce...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet søndag kl 17:50 Forfatter #4 Del Skrevet søndag kl 17:50 Press on er løsnegler da antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:58 #5 Del Skrevet søndag kl 17:58 Jeg er veldig fornøyd med produktene fra Nailster, og de holder til jeg må legge nytt pga vekst. På helt ren negl (alkohol) legger jeg tynne lag med hhv basecoat, buildergel (et tynt lag), et lag med den fargen jeg vil ha (evt to om nødvendig) og topcoat til slutt. Kurer hvert lag 60 sekunder. Anonymkode: 6ee1e...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:24 #6 Del Skrevet mandag kl 12:24 Viktig å legge alt over kanten (free edge), ellers løsner det fort! Har ikke prøvd nailster, men har kjøpt mye fra Kina. UR Sugar har jeg veldig god erfaring med, brukt i mange år, både base, gel og topcoat. Lilycute har mye pigment i seg for farge! Anonymkode: 4e307...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:31 #7 Del Skrevet mandag kl 12:31 personlig tenker jeg at ikke alle KAN være en nailtek på hjemmebane rett og slett fordi det faktisk er en utdannelse bak.. Anonymkode: 94a15...536 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet tirsdag kl 12:43 Forfatter #8 Del Skrevet tirsdag kl 12:43 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 14.24): Viktig å legge alt over kanten (free edge), ellers løsner det fort! Har ikke prøvd nailster, men har kjøpt mye fra Kina. UR Sugar har jeg veldig god erfaring med, brukt i mange år, både base, gel og topcoat. Lilycute har mye pigment i seg for farge! Anonymkode: 4e307...f9b hva betyr det i praksis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet tirsdag kl 12:44 Forfatter #9 Del Skrevet tirsdag kl 12:44 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 19.58): Jeg er veldig fornøyd med produktene fra Nailster, og de holder til jeg må legge nytt pga vekst. På helt ren negl (alkohol) legger jeg tynne lag med hhv basecoat, buildergel (et tynt lag), et lag med den fargen jeg vil ha (evt to om nødvendig) og topcoat til slutt. Kurer hvert lag 60 sekunder. Anonymkode: 6ee1e...13e Jeg gjør egentlig det samme, men har 2 lag med builder og top coat… men hakker seg opp fort (typ 4 dager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:22 #10 Del Skrevet onsdag kl 14:22 Jeg bruker gelixir basecoat og topcoat, og varierer hvilken lakk jeg bruker. Renser godt først, så basecoat, kurer 60sec. Ett lag lakk eller builder, kurer 90-120 sec. Ett nytt lag med lakk. Kurer 60 sec. Så topcoat og kurer 120 sec. Noen av lakkene fra nailster er vanskeligere legge jevnt, de skiller seg liksom litt. Men ellers holder de like lenge som andre. Jeg filer ned og legger nytt hver 2-3 uke. Har du sterk nok lampe? Jeg opplever at buildere som er tykkere enn lakk ofte krever lengre tid før det hardner helt. Anonymkode: df686...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå