AnonymBruker Skrevet 1. april #41 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva jeg skriver i et anonymt forum på nett i frustrasjon, betyr ikke at jeg sier det samme til han. Jeg har vært veldig pedagogisk, jeg har tatt meg av alt av husarbeid og barnet en periode for å gi han tid til å studere. Men når jeg tar med barnet ut i et par timer for å komme hjem å finne han midt i et game, og han benytter alle muligheter til å game da blir jeg lei… ts Anonymkode: 27ace...cfd Å være veldig pedagogisk er ikke å være respektfull. Hadde min partner møtt meg, et voksent menneske, med pedagogikk så igjen hadde jeg ikke vært så veldig inspirert. Jeg anbefaler virkelig de bøkene, hvis du oppriktig ønsker å få dette til å funke. Hvis du tror at det at du er lei, og at du kaller ham manne-baby bære i frustrasjon anonym på nett, ikke skinner igjen til ham hver eneste dag, så tar du feil. Anonymkode: 5cd18...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #42 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hæ, tror du mannen søler bort viktig studietid på gaming og tull fordi ts ikke er pen nok?? Anonymkode: 328c6...a1d Hvem sa noe om pen? Anonymkode: 5cd18...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå