Gå til innhold

Vil du ha en kjæreste som er hard for deg hele tiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei absolutt ikke. 

Jeg orker ikke å forholde meg til andres tenning og seksualitet hele tiden. Selv om det er mannen min. Det er bare slitsomt, og virker avtennende på sikt. 

Anonymkode: 5d703...253

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hard hele tiden? Altså konstant sexpress hver jævla dag, hver time på dagen? Nei. Det er ikke ønskelig.

Det holder at han blir det hvis det er tid for sex, i situasjoner der det er normalt.

Anonymkode: fabc2...526

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke! Da forventer han jo sex hele tiden, og det verken orker jeg eller har tid til! 😅

Anonymkode: ab3a1...05b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg skulle bli hard, så er ikke det pga eg må ha sex. 

eg er 50+ hvis den blir hard sånn uten videre då er eg kjempeglad. En bør ha min 5 ereksjoner i døgnet. For oss gamle så er det vel vanligvis om natten de inntreffer, men all reisning er velkomen( nesten)🤭
Det er og veldig upraktisk å ha hard i buksen, da verken truse eller bukse er designet for det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 18.01):

Vil du ha en kåt kjæreste som er stadig hard for deg eller er det mindre viktig?

Anonymkode: 80f37...17d

😂🙈 Nei. Det er «mindre viktig».

Anonymkode: 17310...43e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei absolutt ikke. 

Jeg orker ikke å forholde meg til andres tenning og seksualitet hele tiden. Selv om det er mannen min. Det er bare slitsomt, og virker avtennende på sikt. 

Anonymkode: 5d703...253

Så enig🙌🏻🙌🏻

Anonymkode: a2d95...848

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjerne det, men er ikke så realistisk. Er vel heller jeg som er våt hele tida.

Anonymkode: f6e8d...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det plager meg i hvert fall ikke. Jeg synes faktisk det er ganske ok, og så trenger man jo ikke alltid å gjøre noe mer ut av det.

Anonymkode: a3543...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Av egen erfaring er det slitsomt. Og man mister spenning og tenning - man trenger jo ikke jobbe litt for det engang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha en kjæreste som kan bli det, når som helst, hele tiden😉

Anonymkode: 5a067...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, virker upraktisk om han er hard 24/7, men det går vel heller ikke? Foretrekker at mannen er lett antennelig da, altså at han får ståpikk av klem, berøring, ligge inntil i sofaen, at jeg hinter om sex, kler av meg eller lignende. Så lenge han ikke tror vi skal ha sex en haug av ganger per dag. Daglig sex, ja takk! Vært borti en som brukte mye tid på å tenne, alt fokus på han, det er i alle fall slitsomt 

Anonymkode: 8c027...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Virkelig ikke.

Når det passer seg? Absolutt.

Konstant krafsing i enhver situasjon også upassende? Neitakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hva i svarte.vi har jo barn sammen, drar på besøk til folk og familie, drar på jobb.. så upassende og kleint med den bennern hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (På 2.4.2025 den 10.49):

Nei! Av egen erfaring er det slitsomt. Og man mister spenning og tenning - man trenger jo ikke jobbe litt for det engang. 

Dette.

Og i tillegg tar det bort rom for å bygge opp egen lyst. Og muligheten for å være den som tar initiativ til sex.

Hvordan skal jeg få tid til å kjenne lysten bygge seg opp, og kunne få lyst til å invitere til sex, når han hele tiden viser meg hvor hard han er. Min x tok alltid hånda mi ned på skrittet sitt for at jeg skulle kjenne... morgen, middag og kveld. Kunne ikke ligge inntil meg om natten uten at han presset ereksjonen mot meg. Og det ble til slutt avtennende og irriterende dessverre.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 13.04):

Må man være 17 for å være kåt?

Jeg er over 40 og får fremdeles ståpikk dersom kona gir meg en klem. Det er uungåelig.

Anonymkode: acc39...9be

Altså mange ganger om dagen, ute blant folk, hjemme med ungene til stede, når dere sier hei og ha det? Høres forferdelig slitsomt ut.

Anonymkode: 5cae3...bed

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...