AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Vil du ha en kåt kjæreste som er stadig hard for deg eller er det mindre viktig? Anonymkode: 80f37...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Herregud nei. Så lenge han blir det når vi skal ha sex er det nok. Anonymkode: f2768...baa 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Om jeg ønsker at det er press om sex hele tiden? Nei. Jeg hadde mer pliktsex med første kjæreste enn i et langt ekteskap. Selv om han aldri direkte presset, følte jeg på det som et mas om sex. Og at det ikke gikk an å kose, se på film etc uten at det ble seksuelt Som eldre er det stusselig å tenke på hvor ofte jeg gikk over mine egne grenser for å please han Anonymkode: 4002c...756 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars Han må ikke være det, men det gjør ingenting om han er det. Anonymkode: bdd5d...22d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Del Skrevet 30. mars NEI! Anonymkode: 5dbbf...90e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Del Skrevet 30. mars Er dere 17 år? Anonymkode: 70160...c1c 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud nei. Så lenge han blir det når vi skal ha sex er det nok. Anonymkode: f2768...baa ☝️ Anonymkode: a7fd1...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars Nei. Så lenge han blir det før sex Anonymkode: f5f59...e6e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Del Skrevet 30. mars Nei det holder at han er hard når vi har sex og selvsagt er det ikke noe problem om potensen skulle svikte litt innimellom heller. Anonymkode: 1a71f...2ee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. mars #10 Del Skrevet 30. mars Det er ikke viktig nei 😄 Må da være jævlig slitsomt å gå rundt å være hard og kåt hele tiden... 😄 Men jeg vil jo ha en kjæreste som har lyst på meg ofte. Det er da helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet tirsdag kl 10:41 #11 Del Skrevet tirsdag kl 10:41 Nei absolutt ikke. Viktigste er at sexen er bra, at han er engasjert og en mann som viser omsorg og glede over vårt sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:52 #12 Del Skrevet tirsdag kl 10:52 Har en mann som er mye kåt og som gjerne hinter til det og "viser" fram at han er hard... noen ganger er det tennende, men mange ganger er det faktisk ganske så slitsomt. Det gir meg en slags merkelig ambivalent følelse av både litt dårlig samvittighet og huff slutt å mas.. spesielt i perioder med sykdom eller mye med barna hvor jeg blir sliten er det mye hinting.. altså han tar absolutt nei for et nei og slutter å mase og tar det ikke lenger...men likevell.. jeg vil ha en mann som skjønner når det passer seg og ikke.. men er uendelig glad i han og det funker veldig bra mellom oss, men om jeg skulle ønsket meg en endring så er det litt mer fintuning på akkurat dette området😅 Anonymkode: 75513...6a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:57 #13 Del Skrevet tirsdag kl 10:57 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 18.01): Vil du ha en kåt kjæreste som er stadig hard for deg eller er det mindre viktig? Anonymkode: 80f37...17d Nei, det er fullstendig galskap. Så lenge den er hard når den skal, sånn et par ganger i uka, holder det i massevis. Anonymkode: df200...6c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet tirsdag kl 11:01 #14 Del Skrevet tirsdag kl 11:01 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 19.07): Nei. Så lenge han blir det før sex Anonymkode: f5f59...e6e AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 19.00): Er dere 17 år? Anonymkode: 70160...c1c Det tenkte jeg også, at dette må være en person som er ganske umoden… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:04 #15 Del Skrevet tirsdag kl 11:04 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 19.00): Er dere 17 år? Anonymkode: 70160...c1c Må man være 17 for å være kåt? Jeg er over 40 og får fremdeles ståpikk dersom kona gir meg en klem. Det er uungåelig. Anonymkode: acc39...9be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet tirsdag kl 11:06 #16 Del Skrevet tirsdag kl 11:06 Eg elsker å gå naken hjemme. Men den er ikke hard da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:20 #17 Del Skrevet tirsdag kl 11:20 Absolutt ikke. Noe så usexy og turn off, hadde dratt. Anonymkode: fd02c...a5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:39 #18 Del Skrevet tirsdag kl 11:39 Kommer an på. Om det blir sutring når man ikke orker så nei, ei heller orker jeg seksuelle henvendelser om jeg er deppa eller har mensensmerter. Men nå hadde jeg nylig en kjæreste som var yngre enn meg og det var veldig seksuelt og han var alltid klar, og det gjorde meg utrolig lykkelig hele greia. Drømte faktisk om han i natt 😅 Anonymkode: 08236...213 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:40 #19 Del Skrevet tirsdag kl 11:40 Soft mann skrev (32 minutter siden): Eg elsker å gå naken hjemme. Men den er ikke hard da. Så du er en soft mann? 😁 Anonymkode: 08236...213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet tirsdag kl 12:23 #20 Del Skrevet tirsdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Så du er en soft mann? 😁 Anonymkode: 08236...213 Ja på mange måter🤭😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå