Gregarious Skrevet fredag kl 21:27 #61 Del Skrevet fredag kl 21:27 En "god" venn er en person som selv får økt lykke når noe positivt skjer med deg selv. Foreldre-barn er en god illustrasjon. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:35 #62 Del Skrevet fredag kl 21:35 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 17.53): En venn er en som bruker tid på deg. Er faktisk interessert i hvordan du har det og spør. Er en som bruker tid på deg og ville være med deg og viser det med å ta initativ. Enten på å møtes eller sender en meld og hører. Det er ikke en venn å sende en snap for å skryte om hvor fint de har det eller noe de har gjort for å fiske etter skryt og ikke et ord om hvordan det går. Dette er kvalme skryt. Og de som lenner seg på at andre alltid skal ta initativ og er bare opptatt av seg selv. Dette er ikke noe gode venner eller mennesker. Alle har tid og muligheter til det de vil og velger. Så om du er en av dem jeg beskriver. Gjør en innsats for andre enn deg selv og være en venn og et medmenneske og tenk litt på andre enn deg og ditt. Anonymkode: bf560...120 Dette skal selvfølgelig være gjensidig. Anonymkode: 28337...35e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:40 #63 Del Skrevet fredag kl 21:40 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det har du rett i at man gjør. Har ingen sånne selv. Det er det alle ønsker tenker jeg. Enten venn eller partner. Hendig er de som har det. Tusen takk 💕 God helg! Anonymkode: bf560...120 Så koselig. Tusen hjertelig takk 💕 Det samme til deg. Da finner du det sikkert. Anonymkode: 3d398...941 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:44 #64 Del Skrevet fredag kl 21:44 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette skal selvfølgelig være gjensidig. Anonymkode: 28337...35e Ja, så klart. Fra begge sider. Anonymkode: bf560...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:46 #65 Del Skrevet fredag kl 21:46 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så koselig. Tusen hjertelig takk 💕 Det samme til deg. Da finner du det sikkert. Anonymkode: 3d398...941 Jeg har ikje troen på det! Anonymkode: bf560...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:50 #66 Del Skrevet fredag kl 21:50 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ikje troen på det! Anonymkode: bf560...120 Det må du ha. Å ha tro er viktig. Anonymkode: 3d398...941 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:56 #67 Del Skrevet fredag kl 21:56 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det må du ha. Å ha tro er viktig. Anonymkode: 3d398...941 Det har du rett i, men absolutt ikke lett å ha synes jeg. Anonymkode: bf560...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå