AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:02 #41 Del Skrevet mandag kl 11:02 Daria skrev (2 timer siden): Du bringer det du ønsker, og motparten skal også bringe det du ønsker av dem. Hva med dine venners ønsker og behov i vennskapet? Hva hvis fjasing på snap eller å få vise fram og dele ting de gleder seg over (det du avfeier som uønsket skryt) er viktig for dem? Hvis det de først og fremst trenger i en tung periode er forståelse for at de ikke har tid og kapasitet til å prioritere deg, selv ikke en melding, fordi andre ting er viktigere? Jeg skjønner hva du mener og er enig i at det er forskjellige behov. Jeg bringer dette til vennskapet fordi det er omtanke og oppriktig interesse. Når det er blitt som det er blitt er ikke dette genuint lengre. Nå tar jeg avstand og tar ikke kontakt. I et vennskap er det viktig å vise at man har et vennskap. Ikke fordi jeg sier det. Man tolker signaler man får fra motparten og om den tilsier ikke ønskelig med kontakt uten å si meg noen grunn en gang da blir det sånn. Tror ikke jeg er alene om å ville reagere sånn? Anonymkode: bf560...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:08 #42 Del Skrevet mandag kl 11:08 Daria skrev (2 timer siden): Du bringer det du ønsker, og motparten skal også bringe det du ønsker av dem. Hva med dine venners ønsker og behov i vennskapet? Hva hvis fjasing på snap eller å få vise fram og dele ting de gleder seg over (det du avfeier som uønsket skryt) er viktig for dem? Hvis det de først og fremst trenger i en tung periode er forståelse for at de ikke har tid og kapasitet til å prioritere deg, selv ikke en melding, fordi andre ting er viktigere? Legger og til at jeg mener ikke at det er jeg som bestemmer hva motparten vil ha. Det har med å fortelle hva man vil ha eller trenger. Om man ikke vil sende meld så gjør de ikke det og det gjør ikke min, men at de surfer på nettet eller serie osv det gjør de. Så det går ikke Ann å skylde på tiden. Da lar de vær fordi de ikke vil! Anonymkode: bf560...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:38 #43 Del Skrevet mandag kl 11:38 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Legger og til at jeg mener ikke at det er jeg som bestemmer hva motparten vil ha. Det har med å fortelle hva man vil ha eller trenger. Om man ikke vil sende meld så gjør de ikke det og det gjør ikke min, men at de surfer på nettet eller serie osv det gjør de. Så det går ikke Ann å skylde på tiden. Da lar de vær fordi de ikke vil! Anonymkode: bf560...120 Du virker veldig selvsentrert, det er krevende å ha venner som man oppfatter som en brønn av behov som må dekkes. Anonymkode: fff17...ae3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:02 #44 Del Skrevet mandag kl 12:02 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du virker veldig selvsentrert, det er krevende å ha venner som man oppfatter som en brønn av behov som må dekkes. Anonymkode: fff17...ae3 Da gjør de i så tilfelle rett med det de gjør for de får den avstanden med å ikke ta kontakt. Det har du full rett til å men, jeg skjønner ikke hvordan jeg er krevende?. Forlanges ingenting av noen og tolker det jeg får av signaler. Anonymkode: bf560...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:26 #45 Del Skrevet mandag kl 12:26 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du virker veldig selvsentrert, det er krevende å ha venner som man oppfatter som en brønn av behov som må dekkes. Anonymkode: fff17...ae3 Så enkelt er det å bli kvitt. Anonymkode: bf560...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet mandag kl 12:28 #46 Del Skrevet mandag kl 12:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legger og til at jeg mener ikke at det er jeg som bestemmer hva motparten vil ha. Det har med å fortelle hva man vil ha eller trenger. Om man ikke vil sende meld så gjør de ikke det og det gjør ikke min, men at de surfer på nettet eller serie osv det gjør de. Så det går ikke Ann å skylde på tiden. Da lar de vær fordi de ikke vil! Anonymkode: bf560...120 Tid er en begrenset ressurs, det er et faktum. Å prioritere en ting over noe annet er noe alle gjør kontinuerlig, og det er mange grunner til at man gjør de prioriteringene man gjør. Det trenger ikke bety at man ikke vil gjøre det man velger bort, men at andre ting, andre behov, andre mennesker der og da er viktigere/mer nødvendig/mer ønsket. Du blir faktisk fornærmet og ser det som at vennene dine ikke vil ha kontakt fordi de velger å prioritere noe annet enn deg, det er helt vanvittig selvsentrert og krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:31 #47 Del Skrevet mandag kl 12:31 AnonymBruker skrev (20 timer siden): En venn er en som bruker tid på deg. Er faktisk interessert i hvordan du har det og spør. Er en som bruker tid på deg og ville være med deg og viser det med å ta initativ. Enten på å møtes eller sender en meld og hører. Det er ikke en venn å sende en snap for å skryte om hvor fint de har det eller noe de har gjort for å fiske etter skryt og ikke et ord om hvordan det går. Dette er kvalme skryt. Og de som lenner seg på at andre alltid skal ta initativ og er bare opptatt av seg selv. Dette er ikke noe gode venner eller mennesker. Alle har tid og muligheter til det de vil og velger. Så om du er en av dem jeg beskriver. Gjør en innsats for andre enn deg selv og være en venn og et medmenneske og tenk litt på andre enn deg og ditt. Anonymkode: bf560...120 Altså… Du får bare kutte kontakten med disse forferdelige folka da? Anonymkode: 404a8...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:33 #48 Del Skrevet mandag kl 16:33 https://www.instagram.com/the_happy_holistic_healer/reel/DEyFGhyTrjt/ Anonymkode: 0ae11...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:47 #49 Del Skrevet mandag kl 21:47 Daria skrev (9 timer siden): Tid er en begrenset ressurs, det er et faktum. Å prioritere en ting over noe annet er noe alle gjør kontinuerlig, og det er mange grunner til at man gjør de prioriteringene man gjør. Det trenger ikke bety at man ikke vil gjøre det man velger bort, men at andre ting, andre behov, andre mennesker der og da er viktigere/mer nødvendig/mer ønsket. Du blir faktisk fornærmet og ser det som at vennene dine ikke vil ha kontakt fordi de velger å prioritere noe annet enn deg, det er helt vanvittig selvsentrert og krevende. Jeg skjønner at tid er begrenset. Jeg velger vennene mine og føler de velger andre. Så har trekt meg unna dem. Så skal de få slippe meg. Innrømmer at jeg blir lei meg og skuffet over at jeg ikke betyr mer til å bli prioritert. Livet er kort og plutselig er det over. Trist å lese hvordan dere tolker meg. Anonymkode: bf560...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:48 #50 Del Skrevet mandag kl 21:48 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Altså… Du får bare kutte kontakten med disse forferdelige folka da? Anonymkode: 404a8...3c4 Det er jo dem som har kuttet meg ut. Nå er ballen hos dem. Og der blir den vel liggende. Anonymkode: bf560...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:48 #51 Del Skrevet mandag kl 21:48 AnonymBruker skrev (5 timer siden): https://www.instagram.com/the_happy_holistic_healer/reel/DEyFGhyTrjt/ Anonymkode: 0ae11...216 Denne var fin ❣️ Anonymkode: bf560...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:58 #52 Del Skrevet mandag kl 21:58 Daria skrev (9 timer siden): Tid er en begrenset ressurs, det er et faktum. Å prioritere en ting over noe annet er noe alle gjør kontinuerlig, og det er mange grunner til at man gjør de prioriteringene man gjør. Det trenger ikke bety at man ikke vil gjøre det man velger bort, men at andre ting, andre behov, andre mennesker der og da er viktigere/mer nødvendig/mer ønsket. Du blir faktisk fornærmet og ser det som at vennene dine ikke vil ha kontakt fordi de velger å prioritere noe annet enn deg, det er helt vanvittig selvsentrert og krevende. En liten ting til. Ser du hvordan det kan føles for meg i dette? Venner der det bare går en vei og føler de ikke bryr seg eller tar seg tida Anonymkode: bf560...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:25 #53 Del Skrevet tirsdag kl 08:25 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skjønner at tid er begrenset. Jeg velger vennene mine og føler de velger andre. Så har trekt meg unna dem. Så skal de få slippe meg. Innrømmer at jeg blir lei meg og skuffet over at jeg ikke betyr mer til å bli prioritert. Livet er kort og plutselig er det over. Trist å lese hvordan dere tolker meg. Anonymkode: bf560...120 Jeg kan forstå at du velger å trekke deg unna når du opplever det slik i dine relasjoner. Det forstår jeg veldig godt. Jeg har det på samme måte. Det er ikke noe spesifikt jeg gjør galt for jeg tiltrekker meg andre mennesker. Så lenge jeg opplever at jeg får respekt så kan jeg snakke med hvem som helst. På den måten er jeg aldri ensom. Jeg har sluttet å henge meg opp i mennesker som ikke viser meg at de bryr seg om meg på godt og vondt. Om det er noen spesielle som står mitt hjerte nært så gjør jeg alt jeg kan i min makt for dem. Man kan bry seg om andre, og man velger de man liker å omgås. Alle gjør feil. De beste vennene jeg har er de som aksepterer meg for den jeg er, og som tilgir meg når jeg har gjort noe dumt. Har noen slike venner, men ikke mange, og det er heller ikke et mål for meg. Jeg er ikke avhengig av å ha venner, men det er et positivt tilskudd i min tilværelse. Anonymkode: 3d398...941 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:35 #54 Del Skrevet onsdag kl 22:35 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 10.25): Jeg kan forstå at du velger å trekke deg unna når du opplever det slik i dine relasjoner. Det forstår jeg veldig godt. Jeg har det på samme måte. Det er ikke noe spesifikt jeg gjør galt for jeg tiltrekker meg andre mennesker. Så lenge jeg opplever at jeg får respekt så kan jeg snakke med hvem som helst. På den måten er jeg aldri ensom. Jeg har sluttet å henge meg opp i mennesker som ikke viser meg at de bryr seg om meg på godt og vondt. Om det er noen spesielle som står mitt hjerte nært så gjør jeg alt jeg kan i min makt for dem. Man kan bry seg om andre, og man velger de man liker å omgås. Alle gjør feil. De beste vennene jeg har er de som aksepterer meg for den jeg er, og som tilgir meg når jeg har gjort noe dumt. Har noen slike venner, men ikke mange, og det er heller ikke et mål for meg. Jeg er ikke avhengig av å ha venner, men det er et positivt tilskudd i min tilværelse. Anonymkode: 3d398...941 Takk for forståelsen og at du deler om deg og til erfaring. Godt å være komt der at du klarer å ikke bry deg så mye om det. Anonymkode: bf560...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:06 #55 Del Skrevet i går, 08:06 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for forståelsen og at du deler om deg og til erfaring. Godt å være komt der at du klarer å ikke bry deg så mye om det. Anonymkode: bf560...120 Bare hyggelig. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg aldri overlevd. Orker ikke å ha det vondt. Så det er litt av det som er grunnen til at jeg er så bevisst på det. Jeg vil heller være alene, enn å føle meg ensom i selskap med andre. For det har jeg opplevd. Det synes jeg er verre. Hvordan er det for deg? Anonymkode: 3d398...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #56 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bare hyggelig. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg aldri overlevd. Orker ikke å ha det vondt. Så det er litt av det som er grunnen til at jeg er så bevisst på det. Jeg vil heller være alene, enn å føle meg ensom i selskap med andre. For det har jeg opplevd. Det synes jeg er verre. Hvordan er det for deg? Anonymkode: 3d398...941 Da er du heldig for jeg tror og som du sier at slipper en del med å ha lært deg kunsten til å ikke bry deg så mye. Enig i at det er verre. Jeg skulle ønske jeg kunne den kunsten for selv er jeg ikke god på det. Jeg blir veldig preget og lei meg ut av det. Og tenker mye og føler meg ensom. Så det er bedre å være alene enn å være ensom sammen med andre. Men jeg mater meg selv med hvor dårlig jeg er siden ingen bryr seg om meg og ikke vil kontakte meg eller bruke tid på meg. Anonymkode: bf560...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå