Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har dessverre en giftig person i nærområdet som jeg tror driver med en svertekampanje mot meg. 
Vedkommende skal ha forsøkt å bli venn med meg før, inntil jeg fant ut at vedkommende var falsk og utrustet med en helt forjævlig personlighet. En person man ikke ønsker å ha for nært på seg for å si det slik..  Vil beskrive vedkommende som en person med stort og umettelig ego, og som tar enhver anledning til å opphøye seg selv. Vet også at h*n er en mobber, som også søker etter makt rundt seg.

MEN nå har det seg slik at vedkommende kjenner ganske mange, hvor jeg også kom i snakk med den ene av dem. Jeg og denne vennen ser ut til å ha like interesser, og jeg har også gitt respons og komplimenter til det h*n lager og legger ut av bilder på Instagram.
Men kort tid etter at jeg kommuniserte med personen, kunne jeg se at det giftige mennesket hadde tatt kontakt med denne vennen, i tillegg til at de begge likerklikket hverandres bilder. Vet at narsissisten sitter mye på nett og overvåker folk og fe..
Når jeg i en litt senere anledning kommenterte bildet til denne vennen, fikk jeg plutselig og brått ingen svar. Tok en lang pause og forsøkte å legge inn en kommentar til h*n, og da valgte h*n å likerklikke et eldre bilde på min Instagram som respons😅🙈

Sitter og er helt overrasket over narsissistens enorme påvirkningskraft og herjinger..  Samtidig som flere spørsmål reiser seg her.

Har denne vennen nå blitt påvirket til å ta avstand fra meg?

Valgte h*n å likerklikke et av mine gamle bilder, for å skjule responsen sin til meg? I så fall hvorfor?

Gjør h*n dette for å støtte narsissisten, eller skjuler hun kontakten med meg for at vedkommende ikke skal oppdage det? 
Kan det tenkes at det likerklikket vedkommende ga meg et tegn på positiv støtte til meg?

Vær så snill å løse denne kompliserte nøtten med meg🙏🏻 

Anonymkode: 050d9...802

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trenger et svar på om dette kan være tegn på mobbing mot meg, og om eventuelt begge disse personene er med på det.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Mobbing? Fordi det er likes og ikke likes på Instagram? Skal ikke mye til før diagnosene settes her.

Anonymkode: 1859a...7e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Slutt å konspirere , bruk tiden din på noe fornuftig istedenfor 

Endret av Happyflopp
Stavefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke tvinge noen til å like deg. Om et menneske er "under" et synet menneske er ikke denne personen noen du ønsker å omgås med uansett. Vedkommende vil aldri ha egne meninger, ryggrad og vil alltid rapportere til sjefen i en eller annen form. Det følger mye drama med slike svake mennesker. La dem gå, du slipper billig unna om de bare forsvinner..

Anonymkode: ea80d...c8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med stalking. Dette har ikke noe med mobbing å gjøre. Hvis noen av de involverte har en diagnose her så er det deg.

Anonymkode: 0e451...7f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan ikke tvinge noen til å like deg. Om et menneske er "under" et synet menneske er ikke denne personen noen du ønsker å omgås med uansett. Vedkommende vil aldri ha egne meninger, ryggrad og vil alltid rapportere til sjefen i en eller annen form. Det følger mye drama med slike svake mennesker. La dem gå, du slipper billig unna om de bare forsvinner..

Anonymkode: ea80d...c8b

Veldig vanskelig å få seg venner når slike maktsyke mennesker får herje fritt.. Agendaen til slike er jo nettopp den å frarøve meg slike som meg, et nettverk. Får helt frysninger🥶 Dette beviser jo bare at de følger godt med på hvem jeg har kontakt med..

Personen jeg skrev med kjenner ikke meg, men tror dessverre at h*n nå har blitt påvirket til å ta avstand fra meg. Det er rett og slett en «ordre» som har blitt gitt. Narsissistens venn liker meg, og har sansynligvis nå valgt å skjule all kontakt med meg. Dette for å hindre at narsissisten skal finne ut av at vi har en dialog. Håper folk en dag forstår hvor syk dette mennesket er🙈

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Veldig vanskelig å få seg venner når slike maktsyke mennesker får herje fritt.. Agendaen til slike er jo nettopp den å frarøve meg slike som meg, et nettverk. Får helt frysninger🥶 Dette beviser jo bare at de følger godt med på hvem jeg har kontakt med..

Personen jeg skrev med kjenner ikke meg, men tror dessverre at h*n nå har blitt påvirket til å ta avstand fra meg. Det er rett og slett en «ordre» som har blitt gitt. Narsissistens venn liker meg, og har sansynligvis nå valgt å skjule all kontakt med meg. Dette for å hindre at narsissisten skal finne ut av at vi har en dialog. Håper folk en dag forstår hvor syk dette mennesket er🙈

TS

Eller så kom vedkommende borti knappen mens hen surfet på profilen din😂

Anonymkode: aedf0...ef3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig svevende det du skriver, prøv å komme med litt konkrete hendelser.

Anonymkode: 1859a...7e0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehh… er dere 17 år eller? 
-virker sånn. 

Anonymkode: 7b6c0...295

AnonymBruker
Skrevet

Ville logget av sosiale medier en periode hvis jeg var deg. 

Anonymkode: a5454...012

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS

Du trenger ikke skrive h*n, du har allerede avslørt i hi at det er en hun. 

Anonymkode: 6fec7...90b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig du overvurderer andre innflytelse og interesse av å ødelegge for deg. Du høres helt paranoid ut. Hun du stalker synes muligens bare at du er creepy. 

Anonymkode: 2a5e4...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...