Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har dessverre en giftig person i nærområdet som jeg tror driver med en svertekampanje mot meg. 
Vedkommende skal ha forsøkt å bli venn med meg før, inntil jeg fant ut at vedkommende var falsk og utrustet med en helt forjævlig personlighet. En person man ikke ønsker å ha for nært på seg for å si det slik..  Vil beskrive vedkommende som en person med stort og umettelig ego, og som tar enhver anledning til å opphøye seg selv. Vet også at h*n er en mobber, som også søker etter makt rundt seg.

MEN nå har det seg slik at vedkommende kjenner ganske mange, hvor jeg også kom i snakk med den ene av dem. Jeg og denne vennen ser ut til å ha like interesser, og jeg har også gitt respons og komplimenter til det h*n lager og legger ut av bilder på Instagram.
Men kort tid etter at jeg kommuniserte med personen, kunne jeg se at det giftige mennesket hadde hatt tatt med denne vennen, i tillegg til at de begge likerklikket hverandres bilder. 
Når jeg i en litt senere anledning kommenterte bildet til denne vennen, fikk jeg plutselig og brått ingen svar. Tok en lang pause og forsøkte å legge inn en kommentar til h*n, og da valgte h*n å likerklikke et eldre bilde på min Instagram som respons😅🙈

Sitter og er helt overrasket over narsissistens enorme påvirkningskraft og herjinger..  Samtidig som flere spørsmål reiser seg her.

Har denne vennen nå blitt påvirket til å ta avstand fra meg?

Valgte h*n å likerklikke et av mine gamle bilder, for å skjule responsen sin til meg? I så fall hvorfor?

Gjør h*n dette for å støtte narsissisten, eller skjuler hun kontakten med meg for at vedkommende ikke skal oppdage det? 
Kan det tenkes at det likerklikket vedkommende ga meg et tegn på positiv støtte til meg?

Vær så snill å løse denne kompliserte nøtten med meg🙏🏻 

Anonymkode: fd62e...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...