AnonymBruker Skrevet 2. april #21 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 19.45): Jeg har det også sånn, men prøver å øve meg på å få orgasme med bena spredt også. K35 Anonymkode: c409e...c92 Jeg måtte også øve på det, for forhindret ganske lenge at jeg fikk orgasme med partner. Klarte det. 😊 Anonymkode: 2e38c...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:50 #22 Del Skrevet torsdag kl 04:50 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg måtte også øve på det, for forhindret ganske lenge at jeg fikk orgasme med partner. Klarte det. 😊 Anonymkode: 2e38c...ec0 Ja vil gjerne klare det også. Slik det er nå er cat- stillingen eneste stillingen jeg får orgasme i med partner. Kan jeg spørre om tips og råd for hvordan du knakk koden? Anonymkode: 9fb76...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet torsdag kl 08:18 #23 Del Skrevet torsdag kl 08:18 Jeg strekker også nakken bakover, og jeg får også lettest orgasme med strake bein. Tror det er fordi jeg aktivt bruker lår og rumpemusklene for å bidra til å fremskynde orgasmen. Skjelver ukontrollert og har fått fortalt at øynene «forsvinner» bakover😅 Ellers så er lydene mine visstnok litt forskjellig avhengig av stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:12 #24 Del Skrevet torsdag kl 14:12 Dersom du /dere plasserer ein camera på opptak når du har orgasme få du nok avslørt orgasmen hemmligheter, og hvordan kroppspråket ditt endres ved orgasmen. Orgasmens lengde kan variere elt etter hvor kåt ein er. Menns rognpose blir tømt under orgasmen, og det tar lang tid å resprodusere rognposen hos en mann, også mengden sæd blir betydeleg redusert ved orgasme 2-3 osv. Mange menn føler seg tappet for energi umiddelbart etter en orgasme, og grunn til å tru at menns orgasme ikkje er samanlignbar med kvinner sin orgasme. Nå en mann og kvinne blir kåte endres kroppsspråket Anonymkode: d7504...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:05 #25 Del Skrevet fredag kl 10:05 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dersom du /dere plasserer ein camera på opptak når du har orgasme få du nok avslørt orgasmen hemmligheter, og hvordan kroppspråket ditt endres ved orgasmen. Orgasmens lengde kan variere elt etter hvor kåt ein er. Menns rognpose blir tømt under orgasmen, og det tar lang tid å resprodusere rognposen hos en mann, også mengden sæd blir betydeleg redusert ved orgasme 2-3 osv. Mange menn føler seg tappet for energi umiddelbart etter en orgasme, og grunn til å tru at menns orgasme ikkje er samanlignbar med kvinner sin orgasme. Nå en mann og kvinne blir kåte endres kroppsspråket Anonymkode: d7504...636 Noen som vet ca hvor lang tid det tar å fylle testiklene igjen etter en utløsning? Er det sånn at hvis man har utløsning om morgenen, og så på ettermiddagen, så er det betydelig mindre sæd? Er orgasmen svakere hvis det er mindre sæd å ejakulere ut? Ja jeg er kvinne, og jeg lurer. Anonymkode: 71b48...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:34 #26 Del Skrevet lørdag kl 20:34 Jeg ligger bare å rister/skjelver, øynene går bak i hodet og jeg har etter fødsel fått så sterke orgasmer at det er umulig å ikke lage noe form for lyd selv når jeg er alene. Ansiktet mitt ser sikkert grusomt ut, prøver å ikke lage «grimaser» men det er bare for intenst Anonymkode: 2c4fb...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 03:03 #27 Del Skrevet søndag kl 03:03 AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 4.50): Ja vil gjerne klare det også. Slik det er nå er cat- stillingen eneste stillingen jeg får orgasme i med partner. Kan jeg spørre om tips og råd for hvordan du knakk koden? Anonymkode: 9fb76...6f2 Jeg brukte dildo for å forstå. Onanerte i dusjen, og eksperimenterte med å la dildoen "ta over", men hver gang ble det som ved samleie med menn. Jeg var kåt, ivrig og klar, men istedenfor at det å få dildoen inni meg ble bra (selv om liksom sultet etter å bli fylt) var det som alt døde ut ved penetrering. Så fant jeg etterhvert ut at jeg kunne opprettholde følelsen dersom jeg brukte god tid mot åpningen. Bare stanget mot, uten å gå inn, og så rolig inn, og veldig rolig "knulling" i starten. Så kom jeg etterhvert slik, og da var det å bare øve og øve på å samle bena mens jeg gjorde det samme. Så involverte jeg partner og ba ham forsøke det samme. IKKE gå rett inn, men presse mot åpning til han følte at jeg ikke klarte vente lenger. Da rolig inn og rolig knulling. Til jeg eventuelt ga utrykk med kroppen at jeg ønsket mer fart. Rolig og å følge meg løsnet alt. Jeg har fremdeles problem med å komme med ham stående bak meg, men ellers løste denne øvingen alt. Først å kunne komme ved penetrering, og så med bena mer og mer samlet. Menn flest er for hastige, og når vi kvinner oftest onanerer med bena samlet blir det dobbelt opp med utfordringer med å komme. Anonymkode: 2e38c...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #28 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 12.05): Noen som vet ca hvor lang tid det tar å fylle testiklene igjen etter en utløsning? Er det sånn at hvis man har utløsning om morgenen, og så på ettermiddagen, så er det betydelig mindre sæd? Er orgasmen svakere hvis det er mindre sæd å ejakulere ut? Ja jeg er kvinne, og jeg lurer. Anonymkode: 71b48...830 Den fylles ganske raskt. Sånn et døgn, kanskje mindre så er den fylt igjen. Ingen forskjell på styrken på orgasmen. Faktisk går det sterkere med tom pung. Kroppen reagerer med sterkere og lengre orgasme når det ikke er noe særlig der, i «forsøk» på å få ut sæden som er tømt. Jeg er mann og har selv erfaring på dette. Anonymkode: ededd...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå