AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Skrevet 30. mars Jeg har noen kjøkkenstoler hvor stoffet er stiftet fast, så ikke mulig å få vasket de i maskin. Nå er det flere flekker etter søl fra barn, men hvordan vasker man slike stoler? Kan jo ikke dynke de med såpe og spyle de i dusjen akkurat. Anonymkode: 81b77...4f4
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars Tepperenser. Genialt. og man kan enten leie på en malerforetning, eller kjøpe en rimelig. Bruker min ganske mye, så spart inn prisen kontra leie. Kärcher SE 5 tepperenser og tekstilvasker | Clas Ohlson En slik en er mer en god nok for en vanlig familie. Også genial i bil. Kan godt hende du finner den rimeligere en annen plass men bare kom på at clas selger den. Selv kjøpte jeg den på nett i en pakkedeal for noen år siden (fikk med en haug med produkter for rengjøring av interiør i bil til samme prisen som clas tar for den) Anonymkode: ef137...6b8
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars Tepperenser er helt genialt til alt med stoff. Trodde vi måtte hive sofaen før vi oppdaget tepperenser, så levde den 5 år til 😅 mange leier ut, men verdt investeringen. Anonymkode: 1e54c...dcf
AnonymBruker Skrevet 31. mars #4 Skrevet 31. mars Takk for hjelpen, da blir det tepperens her i huset også 😊 Anonymkode: 81b77...4f4
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Hvis det er lyst stoff ikke bruk sånn maskin med vann, da blir det flekker. Er det mørkt stoff, går det bra. Anonymkode: a8482...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå