AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #61 Del Skrevet i går, 08:41 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Madonna er fin hun, men hva har hun med gjennomsiktige tights å gjøre? Anonymkode: 22fb5...d9f En referanse til Hore/Madonna komplekset. Strømpebukser og gjennomsiktige tights kan være veldig sensuelt avhengig av kvinnen som bærer det. Det er et uttrykk for en enorm seksuell utstråling i forhold til mine tankebaner. Anonymkode: 30bb3...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet i går, 08:47 #62 Del Skrevet i går, 08:47 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 21.38): Det der er jo bare ekkelt å se på et treningssenter. Tror veldig mange ikke er klar over hvor gjennomsiktig det er når man kommer ut i dagslys... Anonymkode: 4ee0d...f71 Det er jo det som er tingen. Hvis jeg ser det tenker jeg automatisk at vedkommende ikke er klar over at tightsen er gjennomsiktig. Ikke at man ønsker oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:16 #63 Del Skrevet i går, 09:16 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): En referanse til Hore/Madonna komplekset. Strømpebukser og gjennomsiktige tights kan være veldig sensuelt avhengig av kvinnen som bærer det. Det er et uttrykk for en enorm seksuell utstråling i forhold til mine tankebaner. Anonymkode: 30bb3...788 Har alle som bruker strømpebukse her i landet en enorm seksuell utstråling? Forklar, bestemor på 80 som bruker det hver dag er veldig spent.. Anonymkode: 22fb5...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:10 #64 Del Skrevet i går, 11:10 Jeg kan stikke en kjapp tur på butikken i treningstøy som jeg bruker hjemme. Viste seg for et par uker siden at den ene tightsen, som jeg overhodet ikke har registrert er avslørende, viser frem en ganske tydelig camel toe. Samboeren min oppdaget det da jeg kom hjem. Under ingen omstendigheter har jeg gjort noe som helst forsøk på å vise frem noe eller tiltrekke meg oppmerksomhet. Bikket 40 har jeg også 🙈 Han kastet seg over meg og knullet meg inntil kjøkkenøya, men den tightsen blir ikke brukt utenfor husets fire vegger igjen 😅😅 Anonymkode: 4d928...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet i går, 11:13 #65 Del Skrevet i går, 11:13 (endret) Dette dere mener? Viser seg at det kan skje den beste, uansett alder🙈 Endret i går, 12:05 av Spearmint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #66 Del Skrevet i går, 11:15 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan stikke en kjapp tur på butikken i treningstøy som jeg bruker hjemme. Viste seg for et par uker siden at den ene tightsen, som jeg overhodet ikke har registrert er avslørende, viser frem en ganske tydelig camel toe. Samboeren min oppdaget det da jeg kom hjem. Under ingen omstendigheter har jeg gjort noe som helst forsøk på å vise frem noe eller tiltrekke meg oppmerksomhet. Bikket 40 har jeg også 🙈 Han kastet seg over meg og knullet meg inntil kjøkkenøya, men den tightsen blir ikke brukt utenfor husets fire vegger igjen 😅😅 Anonymkode: 4d928...2a8 Er du redd for at noen skal kaste seg over deg på vei til butikken og knulle deg da eller? Noen hadde sikkert likt den tanken også? Anonymkode: 22fb5...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #67 Del Skrevet i går, 11:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du redd for at noen skal kaste seg over deg på vei til butikken og knulle deg da eller? Noen hadde sikkert likt den tanken også? Anonymkode: 22fb5...d9f Haha, nei, men ganske flaut å gå ut slik i offentligheten. Anonymkode: 4d928...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:18 #68 Del Skrevet i går, 11:18 Cameltoe er bare ekkelt, men liker liker å se på rumper i tights. Stirrer og stirrer og stirrer. Er vell det de innbyr til, er det ikke? Anonymkode: e5267...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:18 #69 Del Skrevet i går, 11:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har alle som bruker strømpebukse her i landet en enorm seksuell utstråling? Forklar, bestemor på 80 som bruker det hver dag er veldig spent.. Anonymkode: 22fb5...d9f Det vet jeg ikke. Bare vet at jeg har det. Tror du vet like godt som meg, at kvinner kan stort sett velge og vrake i klesplagg til gitt formål 😉 Anonymkode: 30bb3...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:20 #70 Del Skrevet i går, 11:20 Spearmint skrev (5 minutter siden): Dette dere mener? Viser seg at det kan skje den beste, uansett alder🙈 For lavt og lite venusbeger. Blir ikke rare cameltoe utifra det bildet der. Da må det strammes noe heftig 😂 Anonymkode: 30bb3...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:22 #71 Del Skrevet i går, 11:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det vet jeg ikke. Bare vet at jeg har det. Tror du vet like godt som meg, at kvinner kan stort sett velge og vrake i klesplagg til gitt formål 😉 Anonymkode: 30bb3...788 Det er det jeg blir litt forundret over. Hva er formålet med å kle seg og fremstå slik at alt synes? Anonymkode: 22fb5...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spearmint Skrevet i går, 11:23 #72 Del Skrevet i går, 11:23 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For lavt og lite venusbeger. Blir ikke rare cameltoe utifra det bildet der. Da må det strammes noe heftig 😂 Anonymkode: 30bb3...788 😅 huff, det var knusende kritikk en onsdag ettermiddag. Jeg får tåle den 😅 Dette er påkledd altså, i tilfelle du trodde jeg var naken 🙈 Endret i går, 11:28 av Spearmint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:26 #73 Del Skrevet i går, 11:26 Selv som jente pleier jeg å bruke shorts over tights Anonymkode: 748e1...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:28 #74 Del Skrevet i går, 11:28 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er det jeg blir litt forundret over. Hva er formålet med å kle seg og fremstå slik at alt synes? Anonymkode: 22fb5...d9f Det lurer faktisk jeg og på. Selv gjør jeg ikke det. Bare innenfor gitt kontekst og rammer. Kan gå truseløs under en kjole med følge. Det gjør meg ingenting. Ikke ellers. Der har jeg en sperre. Anonymkode: 30bb3...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:29 #75 Del Skrevet i går, 11:29 Spearmint skrev (5 minutter siden): 😅 huff, det var knusende kritikk en onsdag ettermiddag. Jeg får tåle den 😅 Det var ikke ment som kritikk. Emnet er cameltoe, og da må man se det utifra om "the size fits". I dette tilfellet her så gjør det dessverre ikke det etter det jeg kan se. Jeg er bare ærlig. Mener ikke noe vondt med det. Anonymkode: 30bb3...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:34 #76 Del Skrevet i går, 11:34 Spearmint skrev (10 minutter siden): 😅 huff, det var knusende kritikk en onsdag ettermiddag. Jeg får tåle den 😅 Dette er påkledd altså, i tilfelle du trodde jeg var naken 🙈 Det spiller ingen rolle hva jeg tror. Jeg ser det jeg ser. Var veldig fint da 😘 Anonymkode: 30bb3...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #77 Del Skrevet i går, 11:37 Kvinner som kler seg slik virker bare desperate på meg. Klart de er klar over at ting vises, kvinner ser seg i speilet... Og de tightsene som er sydd slik at de former rumpa er helt latterlige og virkelig usexy. Avslører bare at man er usikker (eller at man har stygg rumpe). Eksempel på dame som ser nydelig ut i treningtights, og som ikke avslører (eller faker) kroppsdeler, er Hedvig Glestad Anonymkode: 518a0...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:38 #78 Del Skrevet i går, 11:38 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var ikke ment som kritikk. Emnet er cameltoe, og da må man se det utifra om "the size fits". I dette tilfellet her så gjør det dessverre ikke det etter det jeg kan se. Jeg er bare ærlig. Mener ikke noe vondt med det. Anonymkode: 30bb3...788 Nei emnet på tråden var gjennomsiktige tights, ikke cameltoe. Anonymkode: 22fb5...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #79 Del Skrevet i går, 11:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner som kler seg slik virker bare desperate på meg. Klart de er klar over at ting vises, kvinner ser seg i speilet... Og de tightsene som er sydd slik at de former rumpa er helt latterlige og virkelig usexy. Avslører bare at man er usikker (eller at man har stygg rumpe). Eksempel på dame som ser nydelig ut i treningtights, og som ikke avslører (eller faker) kroppsdeler, er Hedvig Glestad Anonymkode: 518a0...2a0 Hedvig Sophie Anonymkode: 518a0...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:40 #80 Del Skrevet i går, 11:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei emnet på tråden var gjennomsiktige tights, ikke cameltoe. Anonymkode: 22fb5...d9f Men cameltoe er fort en følge av tettsittende tights. Kall det en tilleggskonsekvens om du vil. Anonymkode: 30bb3...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå