AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:18 #1 Del Skrevet søndag kl 14:18 ...bortsett fra farge på hud og hår🤗 Jeg prøver å ikke se, men det er ikke til å unngå. Det er ganske fint å se, men jeg stirrer ikke. Blir dere tent av et sånt syn? Jeg blir det ikke der og da men det blir med i minnet, og da kan jeg bli litt tent. Anonymkode: c629c...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:20 #2 Del Skrevet søndag kl 14:20 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ...bortsett fra farge på hud og hår🤗 Jeg prøver å ikke se, men det er ikke til å unngå. Det er ganske fint å se, men jeg stirrer ikke. Blir dere tent av et sånt syn? Jeg blir det ikke der og da men det blir med i minnet, og da kan jeg bli litt tent. Anonymkode: c629c...cec Er du mann er du en gris. Er du kvinne, ja så er du også grisete. Anonymkode: 55508...90b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:20 #3 Del Skrevet søndag kl 14:20 Blir ikke tent av en tilfeldig dame. Anonymkode: 30bb3...788 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:22 #4 Del Skrevet søndag kl 14:22 nope. For å være ærlig er det turn off. Anonymkode: 8a622...a43 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:29 #5 Del Skrevet søndag kl 14:29 Digg å smugtitte på kameltå Anonymkode: c5ae6...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:36 #6 Del Skrevet søndag kl 14:36 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er du mann er du en gris. Er du kvinne, ja så er du også grisete. Anonymkode: 55508...90b Ja, kvinner kan også være griser. Er ikke forbeholdt mannen. Bare se/titte litt, men ikke stirre, det er ikke pent. Anonymkode: b1c08...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:42 #7 Del Skrevet søndag kl 14:42 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, kvinner kan også være griser. Er ikke forbeholdt mannen. Bare se/titte litt, men ikke stirre, det er ikke pent. Anonymkode: b1c08...ef6 Kvinner kan vel også sette pris på skjønnhet hos hverandre. Anonymkode: c629c...cec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:43 #8 Del Skrevet søndag kl 14:43 Jeg bryr meg egentlig ikke. Anonymkode: f56e4...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet søndag kl 14:43 #9 Del Skrevet søndag kl 14:43 Klart at gutta smugtitter. Jeg også . . . skulle bare mangle! 😁 Med speil over alt er det enkelt å holde oversikten uten å bli avslørt. I min alder skal det mer til for å bli tent, men jeg synes det er trivelig . . . Ellers er jeg kjempeimponert over at så mange damer trener styrke i dag. Før var det stort sett bare mannfolk i apparatene. Damer, det var aerobics det . . . 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:43 #10 Del Skrevet søndag kl 14:43 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Digg å smugtitte på kameltå Anonymkode: c5ae6...d49 Fitter har så mange slags former. Personlig liker jeg litt tydelig bollemus, uten at man ser sprekken. Smugtitte ja Anonymkode: c629c...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:13 #11 Del Skrevet søndag kl 15:13 Et krydder i hverdagen. Anonymkode: e17d2...37d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kargo Skrevet søndag kl 15:18 #12 Del Skrevet søndag kl 15:18 Det er kanskje en smal strek mellom kledelig og kleint. Når en treningstight blir så tettsittende at en blind mann kan lese på leppene er vel streken passert for lenge siden. Men vi må vel bare tåle det. Gud forby om en mann kler seg slikt at man faktisk kan se hva alle vet han har innfor klærne, da er det blotting og overgrep og det som værre er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:23 #13 Del Skrevet søndag kl 15:23 Kargo skrev (4 minutter siden): Det er kanskje en smal strek mellom kledelig og kleint. Når en treningstight blir så tettsittende at en blind mann kan lese på leppene er vel streken passert for lenge siden. Men vi må vel bare tåle det. Gud forby om en mann kler seg slikt at man faktisk kan se hva alle vet han har innfor klærne, da er det blotting og overgrep og det som værre er. Mange menn som løper i tights og sykkeltights da. Ganske avslørende vil jeg påstå. Anonymkode: 7d65d...c49 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:51 #14 Del Skrevet søndag kl 16:51 De raser med store oppslag i avisene når de må spille volleyball i stramme shortser pga de onde mennene. Når kvinner velger selv, avslører de gjerne enda mer. 🙄 Anonymkode: 3aa58...b72 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:30 #15 Del Skrevet søndag kl 19:30 Anonymkode: 22fb5...d9f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:31 #16 Del Skrevet søndag kl 19:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 22fb5...d9f Ja nettopp 😄 Anonymkode: c629c...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:37 #17 Del Skrevet søndag kl 19:37 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anonymkode: 22fb5...d9f Du går ikle seriøst sånn ute?? jeez, skriker oppmerksomhet! Anonymkode: f8549...460 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:38 #18 Del Skrevet søndag kl 19:38 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anonymkode: 22fb5...d9f Det der er jo bare ekkelt å se på et treningssenter. Tror veldig mange ikke er klar over hvor gjennomsiktig det er når man kommer ut i dagslys... Anonymkode: 4ee0d...f71 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:39 #19 Del Skrevet søndag kl 19:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det der er jo bare ekkelt å se på et treningssenter. Tror veldig mange ikke er klar over hvor gjennomsiktig det er når man kommer ut i dagslys... Anonymkode: 4ee0d...f71 Og ellers ute for den del... Anonymkode: 4ee0d...f71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:36 #20 Del Skrevet søndag kl 20:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 22fb5...d9f Det ser ut som en strømpebukse. Anonymkode: 30bb3...788 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå