AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:36 #41 Del Skrevet torsdag kl 10:36 Synes dette er litt rart jeg… i alle jobbene jeg har hatt - også den jeg er i nå, så har damene rangert mennene på jobben, hvem som er sexy og hvem som er kjekk. Like åpenlyst som jentene gjorde på både barneskolen, ungdomsskolen og videregående. Ble mer lukket på universitetet. Men både på jobb og universitetet var det i alle fall dette de uoppfordret fortalte meg 🤷♂️ Anonymkode: b624f...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:43 #42 Del Skrevet torsdag kl 11:43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes dette er litt rart jeg… i alle jobbene jeg har hatt - også den jeg er i nå, så har damene rangert mennene på jobben, hvem som er sexy og hvem som er kjekk. Anonymkode: b624f...152 Mens dette syntes jeg er rart. Aldri opplevd😅💁🏼♀️ Det er sånt jeg husker fra ungdomsskolen og VGS, men aldri opplevd i arbeidslivet. Anonymkode: 03128...0b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:02 #43 Del Skrevet torsdag kl 12:02 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mens dette syntes jeg er rart. Aldri opplevd😅💁🏼♀️ Det er sånt jeg husker fra ungdomsskolen og VGS, men aldri opplevd i arbeidslivet. Anonymkode: 03128...0b2 Vi er vel rare alle sammen 😌 Anonymkode: b624f...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:06 #44 Del Skrevet torsdag kl 12:06 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 14.41): treningssenteret når du trener? At du tenker satan han var fin osv Anonymkode: 1e659...d2b Nei, synes det er litt ekkelt med all svettelukt og svettinga og pesinga på treningssenter jeg. Synes ikke det er der folk tar seg best ut Anonymkode: dab5e...da6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:24 #45 Del Skrevet torsdag kl 21:24 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, synes det er litt ekkelt med all svettelukt og svettinga og pesinga på treningssenter jeg. Synes ikke det er der folk tar seg best ut Anonymkode: dab5e...da6 Nå er jeg ikke så nært at jeg kan kjenne lukten av folk... Er når dem er på avstand og ikke følger med man kan titte Anonymkode: 1e659...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet torsdag kl 21:36 #46 Del Skrevet torsdag kl 21:36 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 14.48): Var én gang på tidenes kjøttmarked, var vel SATS på Majorstua tror jeg. Utrolig ubehagelig sted. Anonymkode: 74cf2...42f Er der hver dag. Kunne ikke plukket ut en fyr som trener der. Jeg er der kun for å trene. Null stress 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:38 #47 Del Skrevet fredag kl 00:38 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 14.41): treningssenteret når du trener? At du tenker satan han var fin osv Anonymkode: 1e659...d2b Ja!! Anonymkode: 65291...6d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:14 #48 Del Skrevet fredag kl 23:14 Det hender jo. Men ikke så ofte. Anonymkode: cc335...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #49 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 2.38): Ja!! Anonymkode: 65291...6d9 Kan du fortelle meg, omsider noen som sa ja 😆 Anonymkode: 1e659...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #50 Del Skrevet 2 timer siden Både kvinner og menn kikker litt dersom det dukker opp noe flott på treningssenteret. Men de aller fleste kan både styre og oppføre seg. Anonymkode: 44223...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #51 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Både kvinner og menn kikker litt dersom det dukker opp noe flott på treningssenteret. Men de aller fleste kan både styre og oppføre seg. Anonymkode: 44223...1c4 My point exactly Anonymkode: 1e659...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #52 Del Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kan du fortelle meg, omsider noen som sa ja 😆 Anonymkode: 1e659...d2b Ikke alltid jeg legger merke til det fordi jeg er der jo for å trene og liker å være effektiv. Samt at det er så mye svetting og vonde lukter at det er egentlig det siste man tenker på der. Men så er det noen av og til som skiller seg ut så mye og bare har en væremåte og kropp som ser fantastisk ut! Da kan det være vanskelig å fokusere på egen trening, blir distrahert🙂 Anonymkode: 65291...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå