AnonymBruker Skrevet 30. mars #21 Del Skrevet 30. mars Aldri skjedd. Vil ikke ha en mann som trener og har aldri siklet på en mann i hele mitt liv. Jeg sikler på mat, snop, dessert. Ikke mennesker. Anonymkode: 23b76...894 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #22 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Faktisk aldri gjort. Tvert i mot, så syntes jeg ofte menn som trener ikke er særlig tiltalende. De har ofte en estetikk som ikke tiltaler meg😅 Men mest av alt, så legger jeg ikke merke til andre som er å trener. Jeg går rundt med mine hodetelefoner og fokuserer på det jeg driver med. Jeg er liksom ikke på trening for å se på mannfolk😂 Spørsmålet er mest komisk for å være ærlig🙈 Anonymkode: 03128...0b2 Det må jeg si er litt spesielt synes jeg. Jeg klarer å se om en person er flott eller ikke, men så tenker jeg selvsagt dette for meg selv, og fortsetter med mitt. At alle du ser på treningssenter ikke er tiltalene, da lurer jeg på hvor kresen du egentlig er til et pent ytre. Anonymkode: 1e659...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #23 Del Skrevet 30. mars Nei, det er like sexy å se noen trene som at de sitter på do og driter mens de spiller sudoku på telefonen. Blir heilt feil setting. Tenner forresten ikke kun på en pen kropp, men hvordan mennesket i kroppen er. Anonymkode: 5b8a7...004 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 30. mars #24 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg titter litt 😅 Anonymkode: 236bd...081 Samme her, å er det en hunk så hender det at jeg "blikkflørter" litt. 😜 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #25 Del Skrevet 31. mars Overhodet ikke, ofrer de ikke et blikk engang. Jeg har mer enn nok med meg selv når jeg trener. Anonymkode: 20ca5...057 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #26 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 17.33): Det må jeg si er litt spesielt synes jeg. Jeg klarer å se om en person er flott eller ikke, men så tenker jeg selvsagt dette for meg selv, og fortsetter med mitt. At alle du ser på treningssenter ikke er tiltalene, da lurer jeg på hvor kresen du egentlig er til et pent ytre. Anonymkode: 1e659...d2b Ikke meg du svarer her, men altså, du spør om folk ser, og når de sier nei så reagerer du tvilende på det! Hvis du ikke tror på det folk svarer her er det jo ingen vits å spørre. Anonymkode: 8ed51...1ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #27 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke meg du svarer her, men altså, du spør om folk ser, og når de sier nei så reagerer du tvilende på det! Hvis du ikke tror på det folk svarer her er det jo ingen vits å spørre. Anonymkode: 8ed51...1ec Reagerer tvilende? Jeg sier jeg synes det spesielt at folk synes alle på et treningssenter ikke er pene. Anonymkode: 1e659...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #28 Del Skrevet 31. mars Nei, virkelig ikke! 😂 Anonymkode: 8537a...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:59 #29 Del Skrevet tirsdag kl 05:59 For at jeg skal begynne å sikle, så må han få meg til å føle at jeg er den eneste dama for han. Det er tiltrekkende for meg. En mann som skrur på sjarmen er nesten uimotståelig 🤤 Anonymkode: 8d288...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:45 #30 Del Skrevet tirsdag kl 06:45 Jeg sikler ikke, men har et hemmelig gymcrush 🥰 Han er råflott i mine øyne, men enser ikke at jeg finnes på denne planeten 😅 Anonymkode: c98ed...3e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:34 #31 Del Skrevet tirsdag kl 07:34 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 16.33): Det må jeg si er litt spesielt synes jeg. Jeg klarer å se om en person er flott eller ikke, men så tenker jeg selvsagt dette for meg selv, og fortsetter med mitt. At alle du ser på treningssenter ikke er tiltalene, da lurer jeg på hvor kresen du egentlig er til et pent ytre. Anonymkode: 1e659...d2b Jeg klarer også å se om en person er flott eller ikke. Jeg ser flotte mennesker mange steder og hver dag jeg. På vei til jobb, på jobb, på vei hjem fra jobb, på butikken osv. På trening er ikke et av stedene jeg «ser flotte personer». Jeg ser svettende folk i lite flatterende klær som tights, shorts, treningsklær generelt. Jeg syntes ikke «treningsestetikken» er tiltalende. Jeg syntes egentlig det er mest «harry», all den tid jeg selv er en del av den. Mye av hele «kulturen» på gymmen er i seg selv lite tiltalende. For meg er gymmen for trening, rehabilitering og forebygging av ytterligere skader og forverring av eksisterende skader. Hvem andre som er der går meg som aller oftest hus forbi. Jeg har ikke fokus eller oppmerksomhet til å få med meg hvem som er der og hvordan de ser ut. På trening er det helt uinteressant for meg. På trening trener jeg og har musikk på ørene. Jeg er ikke interessert i å konversere med noen, hverken andre kvinner eller med menn. Som sagt. Jeg ser flotte mennesker hele tiden. Men på trening er et av stedene dette ikke slår meg. Anonymkode: 03128...0b2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:38 #32 Del Skrevet tirsdag kl 07:38 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Reagerer tvilende? Jeg sier jeg synes det spesielt at folk synes alle på et treningssenter ikke er pene. Anonymkode: 1e659...d2b Igjen. Det handler ikke om de som er der, men settingen. Jeg kan trene samtidig med 2 menn jeg ikke ofrer en tanke. Menn jeg knapt legger merke til. Kanskje menn jeg til og med syntes er litt småekle. Jeg kan møte de samme mennene i en annen setting og syntes de er flotte. Burde ikke være veldig vanskelig å skjønne. Det er ikke sånn at alle syntes «gymmen» og trening er noe som akkurat fremhever den estetiske faktoren. For meg er det motsatt. Trening er siste stedet jeg «titter» på menn og tenker at noen er flotte. Anonymkode: 03128...0b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå