AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Jeg synes det er så mange fine buksedresser i butikkene nå, men jeg får meg ikke til å kjøpe en fordi jeg tenker det må være så forferdelig upraktisk når man skal på do. Finnes det noen lur løsning for å unngå at overdelen kan sope nedi gulvet, bortsett fra å kle av seg hele dressen? Anonymkode: 62e35...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Når jeg går på do med onepiece, knyter jeg armene sammen rundt livet før jeg grar den ned. Da faller ikke resten på gulvet. Anonymkode: 27643...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Best på do er kjoler og skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:11 #4 Del Skrevet tirsdag kl 22:11 Min er kortermet og hvit, det har gått bra hittil. Anonymkode: e4a4d...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:15 #5 Del Skrevet onsdag kl 05:15 Syns ikke det er et problem. Pleier å brette overdelen slik at den kkke er i kontakt med gulvet. Anonymkode: af08a...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå