AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:57 #1 Del Skrevet søndag kl 11:57 Jeg er litt usikker på om dette innlegget skal være på "Trening og sport", "Kropp og helse " eller "Bil og trafikk". Flytt det om dette er feil. Jeg vurderer å kjøpe en elsykkel ettersom det er forholdsvis rimelig og jeg har lest at den helsemessige effekten er vesentlig bedre enn det mange tror (det er fortsatt noen som tror det er en "motorsykkel"). Uansett så ønsker jeg å ta hensyn til brannfaren og tyveri problemet men egenandel ved tyveri er også noe og faren ved brann kan medføre katastrofe. Det var jo 2 som omkom i Tønsberg for noen måneder siden. Er det noen som har forslag til løsning ? Idag bor jeg i en bolig med utebod, men begynner det å brenne der våkner jeg ikke. Jeg har sett video av noen elsykkelbranner og det går EKSTREMT fort mht å fylle boligen med røyk. Anonymkode: 6bd25...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet søndag kl 12:00 #2 Del Skrevet søndag kl 12:00 (endret) Vi lader batteriene til våre elsykler på dagtid/kveldstid, når vi er tilstede. Vi lader dem aldri på natten. Det blir det samme med vaskemaskin og tørketrommel, vi har heller aldri disse på om natten. Vi lader enten i boden eller inne i gangen vår. Endret søndag kl 12:00 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå