male32 Skrevet søndag kl 11:46 #1 Del Skrevet søndag kl 11:46 Hei Jeg har Amazfit Band 7 og skjønner ikke hvordan jeg får den til å vise riktig tid. Man skulle tro at den var såpass smart at den oppdaterer seg selv, men nei. Jeg finner ingen muligheter for å stille klokka manuelt og den nekter å koble seg til appen (appen finner ikke klokka). Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet mandag kl 19:44 #2 Del Skrevet mandag kl 19:44 male32 skrev (På 30.3.2025 den 13.46): Hei Jeg har Amazfit Band 7 og skjønner ikke hvordan jeg får den til å vise riktig tid. Man skulle tro at den var såpass smart at den oppdaterer seg selv, men nei. Jeg finner ingen muligheter for å stille klokka manuelt og den nekter å koble seg til appen (appen finner ikke klokka). Hva kan jeg gjøre? Om du justerer klokken på telefonen, slik den samsvarer med klokken, og da forsøker å koble dem sammen, kanskje det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå