AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Hvor lenge må man være på sykehus etter fødsel om den har vært ukomplisert og alt er greit med barnet? 2.gangs fødende, og bor 2 timer unna sykehuset. Anonymkode: 7bcce...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Dersom du ønsker og det ikke er komplikasjoner kan du reise hjem når du vil har jobbet på føden og vi holdt aldri igjen noen som ønsket å reise hjem. Anonymkode: 8c872...316 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Du kan dra når du vil det. ☺️ De ønsker ofte at du er 6 timer, men det er ikke fengsel så helt opp til deg! Anonymkode: 07b14...3e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars Du kan jo reise hjem når du vil så lenge fødselen har gått bra og ungen har det bra. Dro selv hjem etter ca 6 timer etter alle mine 3 fødsler. Kjekt å komme hjem og slippe å sove på tomannsrom på sykehuset, i en vond seng med snorkende sidemann. Måtte bare kjøre tilbake neste morgen for standard legesjekk av den nyfødte. Anonymkode: c5833...a49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Del Skrevet 30. mars De vil helst ha deg ut så fort som mulig, så du må bare bli til noen har skrevet under på utskrivningspapirene. Anonymkode: 2cbbe...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Del Skrevet 30. mars Takker for svar dere 😊 Anonymkode: 7bcce...fd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars Men du må altså tilbake for nyfødtkontroll. Med to timer reisevei er det jo noe å vurdere, om det er verdt å ta den kjøreturen flere ganger vs å bare bli litt lenger på barsel. Anonymkode: e1fbd...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du må altså tilbake for nyfødtkontroll. Med to timer reisevei er det jo noe å vurdere, om det er verdt å ta den kjøreturen flere ganger vs å bare bli litt lenger på barsel. Anonymkode: e1fbd...9ce Ja det er sant, 4 timer i bil er kanskje litt drøyt hvis man "kjenner seg som ei kjøttkake" nedentil. Anonymkode: c5833...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Del Skrevet 30. mars Jeg fødte forrige uke og jeg var på sykehuset totalt 12 timer. Reiste hjem 9 timer etter han ble født. Kom tilbake til 48-timerskontrollen. Anonymkode: 39671...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #10 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det er sant, 4 timer i bil er kanskje litt drøyt hvis man "kjenner seg som ei kjøttkake" nedentil. Anonymkode: c5833...a49 Du må ikke ta den på sykehuset, vi hadde hjemmefødsel og fikk en fastlege vi kjenner til å ta den hjemme hos oss. ☺️ Anonymkode: 07b14...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #11 Del Skrevet 30. mars Kan vel reise hjem når du vil så fremt alt ved fødselen har vært ukomplisert og dere føler dere trygg, og legesjekken av babyen er gjort. Dro selv hjem bare noen timer etter fødselen (ca 8 t) Anonymkode: bafe5...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #12 Del Skrevet 30. mars Må jo uansett vente på føllingprøven hvis du ikke vil kjøre tilbake Anonymkode: b2f2d...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #13 Del Skrevet 31. mars Reiste etter ca 12 timer. Måtte tilbake å ta blodprøve av baby da den var 48 timer. Glad jeg reiste hjem (midt i corona), men skulle gjerne ha sluppet den lange bilturen etterpå. Bor også langt borte fra sykehuset. Anonymkode: 0271e...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 31. mars #14 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor lenge må man være på sykehus etter fødsel om den har vært ukomplisert og alt er greit med barnet? 2.gangs fødende, og bor 2 timer unna sykehuset. Anonymkode: 7bcce...fd0 Du blir sikkert sendt hjem etter 6 timer? Der jeg fødte var det barselhotell. Er i utgangspunktet punktet tre dager med førstemann om alt går greit. Gikk ikke fullt så greit så jeg var der i en uke ca. Med andremann ble jeg sendt hjem etter to dager. Hadde ikke villet dra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå