Gå til innhold

Når du er den styggeste i rommet eller i sosiale settinger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva føler du da? Om du er på noe med jobb, venner, eller familie, også vet du at du er den styggeste i rommet. Plager det deg? Eller du ser at andre har penere kjæreste en deg osv.

Anonymkode: 25755...b6a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør meg lite. Er ikke så viktig for meg å være veldig vakker til enhver tid. Jeg vil bare føle meg ok. For eksempel gjøre nyttige ting, hjelpe meg selv og andre. Kan være varm og morsom, kan bruke talenter jeg har. Jeg er ikke oppdratt til at det er viktig å være penest mulig. 

Akkurat nå har jeg mensen og ser trøtt og ikke helt fantastisk ut. Men da tar jeg bad og spa hjemme, og tar på lette, løse klær, og føler meg ihvertfall ok. Føler litt at alle ser på meg og er misfornøyd, og at verden er fæl, men sånn er mensen, sånt er ikke "ekte", bare mensenblues.

Det finnes sikkert de som har penere kjæreste enn meg. Hva så? Jeg er glad i ham for hele pakka. Jeg synes nå heller synd på alle andre damer, som ikke får være med ham og oppleve ham...

Anonymkode: df4e5...c35

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det plager meg,føler meg som ett utskudd som alle ligger merke til.

Anonymkode: 0cf27...d4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid den styggeste,  så det er hverdagen. 

Anonymkode: c84e6...25b

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg står i et rom og vurderer folk som er der fra penest til styggest? Dette er det sprøeste jeg har hørt noen gang. Finnes det virkelig mennesker som tenker sånn?

• Liker 20
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke med på så mange sosiale ting. Har alltid vært blant de styggeste. Prøvde å sminke meg nå sist, men har ikke talent for det heller, så det ble i grunnen bare verre. 

Anonymkode: 091d5...5f1

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad jeg ikke bor i USA for jeg hadde garantert blitt mistenkt for å være trans. Alltid fått høre at jeg ser ut som Ozzy Osbourne. Er høy som en flaggstang i tillegg, så blir lagt merke til, og ikke på en god måte. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk som mener at de er stygge?

Det er jo ingen, ihvertfall voksne, mennesker som tenker at noen er stygge, for alle har jo et helt o.k utseende. Modellvakre kan jo noen være, men det er de færreste, og det trenger jo ikke å være de beste folkene på andre måter.

Anonymkode: d9dd7...d71

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvinnsikt nok til å vite at det er mange som er penere enn meg, og selvtillit nok til å ikke tro at jeg ser verre ut enn mange andre. Dessuten er jeg voksen nok til å vite at det er mye som er viktigere enn utseende og fokusere på det, både hos meg selv og andre. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Hva skal jeg gjøre med det da? Noen av de i rommet har nok med seg og sitt. Og hvis de bryr seg er det dems problem. Jeg er meg. 

Anonymkode: ca406...d72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg vant til å være, så det bare er som det er. Jeg velger å ikke tenke for mye på det, det er ikke så mye jeg får gjort med det. Og etter at jeg fant mannen min, så er det noe jeg bryr meg mindre og mindre om.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det med folk som mener at de er stygge?

Det er jo ingen, ihvertfall voksne, mennesker som tenker at noen er stygge, for alle har jo et helt o.k utseende. Modellvakre kan jo noen være, men det er de færreste, og det trenger jo ikke å være de beste folkene på andre måter.

Sier folk som ikke har fått "morsomme" kommentarer om utseende i en årrekke, også fra voksne. 

Folk tenker nok sitt, selv de som har vett til å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sier folk som ikke har fått "morsomme" kommentarer om utseende i en årrekke, også fra voksne. 

Problemet er fortsatt ikke utseende, men folk uten oppdragelse. Hvorfor tillegge idioter som ikke har grunnleggende kunnskap om normal oppførsel, definisjonsmakt når det gjelder utseende (eller noe som helst annet)?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ble mobbet for bl.a. utseendet mitt på ungdomsskolen, så der tar du feil.

Men jeg har ikke opplevd det seinere, og tenker at voksne folk burde ha en helt annen holdning. Jeg legger ihvertfall ikke merke til folk på den måten, og føler meg absolutt ikke stygg selv.

Et eksempel er Isabel Skolmen . Hun ble kalt stygg på skolen, og mobbet for utseende sitt. Seinere har hun jobbet som modell, så hva folk mener er helt irrelevant!  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at du egentlig er så stygg. Jeg tror det handler aller mest om selvbildet ditt. Hadde du hatt et godt selvbilde hadde du visst og kjent på at det ikke har noe å si om du er pen eller ei, da hadde du kjent på at du er verdifull og har din plass i verden samme hva.

For å snu på det, det er vel ikke sånn at du plages av at noen ikke er klassisk pene? Jeg legger ikke merke til om noen er pene eller ei, de bare er, og det er personligheten og hvordan de møter meg jeg legger merke til. De aller fleste er mest opptatt av hvordan de selv tar seg ut, vi er ganske selvopptatte alle mann. 

Anonymkode: 2ff40...2e9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er slike folk du ønsker å omgi deg med da? Dette høres ut som et giftig miljø, og det er ikke normalen altså. 

Anonymkode: 2ff40...2e9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det bryr jeg meg lite om. Utseende betyr ikke så mye.

Anonymkode: 2c5b1...ef8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri følt på. Har følt meg (vært) tjukkest, og det var et ubehagelig fokus å ha. 

Anonymkode: 141d5...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, har aldri scannet et rom og sammenlignet alle ansiktene der mot mitt eget.

Anonymkode: dd02f...338

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ofte som den styggeste, men noen ganger føler jeg meg også som den peneste. 

Jeg pleier å ta opp ganske mye plass uansett, prater og forteller historier hvor jeg henvender meg til alle slik at alle er med på moroa. Da kan alle se at jeg er inkluderende, snill og forhåpentligvis morsom og interessant også, og da føler jeg meg kul uansett hvor stygg eller pen jeg er.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...