AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:37 #41 Del Skrevet mandag kl 20:37 Syns at det er innafor man har jo betalt og støtter filmen. men det ville nok ikke holdt juridisk😅 Anonymkode: cf595...ed7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet mandag kl 20:48 #42 Del Skrevet mandag kl 20:48 Interessant tråd, så siden penger på en bankkonto egentlig ikke eksisterer fysisk lan jeg hacje kontoen og ta de tallene som er der, for de er jo bare 0 og 1, altså ikke noe fysisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:50 #43 Del Skrevet mandag kl 20:50 bvp skrev (1 minutt siden): Interessant tråd, så siden penger på en bankkonto egentlig ikke eksisterer fysisk lan jeg hacje kontoen og ta de tallene som er der, for de er jo bare 0 og 1, altså ikke noe fysisk? Du kan bare ta nullene, ikke ettallene 😆 Anonymkode: f3194...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:53 #44 Del Skrevet mandag kl 20:53 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 14.21): Homofili var "selvfølgelig" kriminelt på 70-tallet også. Anonymkode: d09f6...5b1 Snakk om håpløs sammenligning🤦♀️ Anonymkode: 27fe1...18c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:21 #45 Del Skrevet tirsdag kl 14:21 Hva med å heller vippse pengene direkte til filmskaperen? De får ikke hele summen som du betaler på kino. Anonymkode: a2c7c...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:21 #46 Del Skrevet tirsdag kl 14:21 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Snakk om håpløs sammenligning🤦♀️ Anonymkode: 27fe1...18c Han har et poeng Anonymkode: a2c7c...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #47 Del Skrevet 19 timer siden Har du sjekket om filmene kan leies i den amerikanske iTunes? Filmer kommer ofte mye tidligere der. Du kan enkelt lage profil der jeg på registrere en e-postadresse, finne på en adresse i usa og kjøpe iTunes giftcards på eBay som betalingsmiddel. (Ikke registrer kortet ditt) jeg ville ikke kjøpt kinobillett om jeg ikke ville se filmen på kino. Anonymkode: 32f01...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #48 Del Skrevet 19 timer siden Bruk pengene på noe mer fornuftig. Anonymkode: 38fa3...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 19 timer siden #49 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 13.14): Er det innafor å kjøpe kinobillett, men å laste ned filmen og heller se den hjemme? Filmen sletter man selvfølgelig etter at man har sett den. F.eks. hvis man har veldig lyst til å støtte en filmskaper og vise interesse, men ikke er så glad i å gå på kino. (Obs. Problemstillingen er først og fremst hypotetisk.) Anonymkode: d09f6...5b1 Du støtter fortsatt en «bransje» som er ulovlig. Det blir som å hente ut en resept på valium fra apoteket, for så å rusle inn i en mørk bakgate og kjøpe samme mengde valium fra en shady fyr med rollerblades og Litago, og heller svelge de pillene🤷🏻♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #50 Del Skrevet 11 timer siden Påkrevd skrev (8 timer siden): Du støtter fortsatt en «bransje» som er ulovlig. Det blir som å hente ut en resept på valium fra apoteket, for så å rusle inn i en mørk bakgate og kjøpe samme mengde valium fra en shady fyr med rollerblades og Litago, og heller svelge de pillene🤷🏻♂️ Beste sammenligningen til nå, akkurat sånn er det. Anonymkode: f3194...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #51 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Beste sammenligningen til nå, akkurat sånn er det. Anonymkode: f3194...f0f Ja, for farene ved å se en piratkopiert film er helt like. Man kan virkelig innta rottegift via øynene. Påkrevd skrev (10 timer siden): Du støtter fortsatt en «bransje» som er ulovlig. Det blir som å hente ut en resept på valium fra apoteket, for så å rusle inn i en mørk bakgate og kjøpe samme mengde valium fra en shady fyr med rollerblades og Litago, og heller svelge de pillene🤷🏻♂️ Heeeelt likt🤣 Anonymkode: 10b81...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 8 timer siden #52 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja, for farene ved å se en piratkopiert film er helt like. Man kan virkelig innta rottegift via øynene. Heeeelt likt🤣 Anonymkode: 10b81...308 Nei, det var vel heller aldri meningen, men å å få fram poenget med et tydelig eksempel, altså hvor dumt der er å bidra til å opprettholde en ulovlig aktivitet når det lett kan unngås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #53 Del Skrevet 7 timer siden Jeg synes det er helt innafor. Jeg synes også det er helt innafor å laste den ned uten å kjøpe kinobillett. Jeg laster ned alt jeg ser på. Betaler ikke for noen strømmetjenester. Synes de har så elendig lyd- og bildekvalitet. Anonymkode: 7749f...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #54 Del Skrevet 7 timer siden Det har ikke noe å si. Det er jo mange filmer man ikke hadde giddet å se hvis ikke det var gratis. Anonymkode: fcfdd...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #55 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 13.18): Filmer kommer ut senere for leie, og en films vellykkethet regnes ofte i antall kinobilletter solgt Anonymkode: d09f6...5b1 mope ubenyttede billetter "telles ikke" da de teller de som faktisk ser filmen.. Anonymkode: 191ea...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #56 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er helt innafor. Jeg synes også det er helt innafor å laste den ned uten å kjøpe kinobillett. Jeg laster ned alt jeg ser på. Betaler ikke for noen strømmetjenester. Synes de har så elendig lyd- og bildekvalitet. Anonymkode: 7749f...705 Hvis du synes kvaliteten er for dårlig så lar du bare være å strømme. Du er sikkert av de som synes trikken er for dårlig til å betale for, men som gjerne likevel tar den? Anonymkode: f3194...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #57 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvis du synes kvaliteten er for dårlig så lar du bare være å strømme. Du er sikkert av de som synes trikken er for dårlig til å betale for, men som gjerne likevel tar den? Anonymkode: f3194...f0f Nei, betaler på trikken. Fordi der kan det jo få konsekvenser. Å piratkopiere kommer aldri til å gå negativt ut over meg. Anonymkode: 7749f...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #58 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nei, betaler på trikken. Fordi der kan det jo få konsekvenser. Å piratkopiere kommer aldri til å gå negativt ut over meg. Anonymkode: 7749f...705 Så både egoist og tyv. Anonymkode: f3194...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #59 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så både egoist og tyv. Anonymkode: f3194...f0f Det lever jeg godt med. Anonymkode: 7749f...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå