AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:13 #1 Del Skrevet søndag kl 11:13 Har dere fått skatteoppgjørsmelding enda? Anonymkode: f8207...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:14 #2 Del Skrevet søndag kl 11:14 Ja, og penger på konto. Tok litt over en uke tenker jeg. Anonymkode: 74a53...b9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:15 #3 Del Skrevet søndag kl 11:15 Nei Anonymkode: 068c9...44e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dellen Skrevet søndag kl 11:17 #4 Del Skrevet søndag kl 11:17 Är det nån som är gift där båda får tillbaka på skatten, men där den ena gjort ändringar som körning fram och tillbaka på jobb. Har den som inte gjorde ändringar fått utbetalt sina pengar än? Både jag och mannen sände in den 18de, står inget på mina sidor än om utbetalning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:18 #5 Del Skrevet søndag kl 11:18 Ja Anonymkode: 18901...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:18 #6 Del Skrevet søndag kl 11:18 Ja. Ingen endringer. Tok en uke. Anonymkode: 0ad7c...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abra Skrevet søndag kl 11:19 #7 Del Skrevet søndag kl 11:19 Nei, i fjor fikk jeg pengene i november. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:20 #8 Del Skrevet søndag kl 11:20 Nei. Sendte inn den 15. Anonymkode: 1a03b...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:20 #9 Del Skrevet søndag kl 11:20 Nei Anonymkode: cf904...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:24 #10 Del Skrevet søndag kl 11:24 Her har begge sendt inn. Og ikke hørt noe. Regner med å ikke hørt noe før i oktober november. Anonymkode: 39b4c...52e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:26 #11 Del Skrevet søndag kl 11:26 Samboeren min fikk skattemeldingen første dagen, han sendte inn med en gang og fikk pengene raskt.Jeg fikk noen dager senere, sendte svar samme dagen, men har ikke fått pengene enda. Anonymkode: 20469...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:28 #12 Del Skrevet søndag kl 11:28 Både jeg og mannen har sendt inn og fått pengene. Vi fikk skattemeldingen på torsdag, sendte inn samme dag og pengene ble utbetalt påfølgende onsdag. Anonymkode: 297c2...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet søndag kl 11:28 #13 Del Skrevet søndag kl 11:28 Nei, og samboer sendte inn sin noen dager etter meg og fikk pengene i onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:37 #14 Del Skrevet søndag kl 11:37 Fikk pengene på konto 6 dager etter jeg sendte inn(ingen endringer). Anonymkode: cefbe...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:38 #15 Del Skrevet søndag kl 11:38 Jeg fikk skattemelding den 20. og sendte inn samme dag. Ingen endringer. Ikke fått oppgjør ennå. Anonymkode: f0e73...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:39 #16 Del Skrevet søndag kl 11:39 Ja. Fikk pengene etter en uke. Samme dag som jeg fikk mail om at skatteoppgjøret var klart, faktisk, så det gikk kjapt føler jeg Anonymkode: c2eda...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:40 #17 Del Skrevet søndag kl 11:40 Nei, har ikke fått. Sendte inn med det det samme jeg fikk skattemeldingen, den 17.mars. Ingen endringer, verken på min eller mannens. På minside på skatteetaten står det at jeg kan få skatteoppgjøret før 1.juli. Anonymkode: a85f8...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:46 #18 Del Skrevet søndag kl 11:46 Nei. Sendte med en gang. Anonymkode: 252b0...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:48 #19 Del Skrevet søndag kl 11:48 Nei, fordi mannen fikk restskatt og da må jeg vente på mine penger. Får dem tidligst i juni. Anonymkode: ff957...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:48 #20 Del Skrevet søndag kl 11:48 Jeg og mannen sendte inn første dag uten endring, 13 mars. Ikke hørt noe mer. Han fikk baksmell, jeg fikk igjen. Så må vel vente til juni eller mer. Fikk i november i fjord... 🙄 Anonymkode: c8580...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå