AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:57 #1 Del Skrevet søndag kl 10:57 Enten man liker det eller ikke: til jul er det jo vanligere og vanligere å starte pyntinga tidlig, gjerne 3-4 uker før julaften. Men hva med påsken? Det er to uker igjen til palmesøndag, og påskegodis og -pynt har kommet til butikkene for lengst. Har du pyntet ennå? Jeg har lite påskepynt, og pynter ikke mye til påske, men har satt fram en liten påskekylling og lagt en duk med gult mønster på stuebordet. (Jepp, jeg er blant de som elsker tekstiler og alltid har duker eller løpere på bordene. ) Resten, som er to-tre påskehøner, ei grein med egg og noen flere duker, blir tatt fram fredagen før påskeuka. Når pynter du? Og hva pynter du med? Anonymkode: 08a2b...02f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:10 #2 Del Skrevet søndag kl 11:10 Pynter med gåsunger som jeg henger glassegg på, og gjør det påskeuka. Har også noen gule lys jeg setter frem da. Anonymkode: 07114...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:16 #3 Del Skrevet søndag kl 11:16 Skal pynte til helga 😇 Tar julepyntingen veldig seriøst og har investert en del penger i nyyyyyydelig julepynt fra Villeroy & Boch. Ser at de har like mye nyyyyydelig påskepynt men er dessverre ikke så velstående 😅 Så jeg pynter med barnas hjemmelagde påskepynt og diverse påskehøner og påskepynt arvet av mamma 🐥🐤🐣 Anonymkode: 7ac79...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:17 #4 Del Skrevet søndag kl 11:17 Vi pynter alltid til påske, men ikke FØR påske. Venter til "palmelørdag". Samme gjelder forsåvidt jul. Pynter ikke til jul før 22.-23- desember. MEN 1. søndag i advent pynter vi til advent med lilla farger og så byttes dette med julepynt ca. lillejulaften. Anonymkode: a02d2...02b 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:19 #5 Del Skrevet søndag kl 11:19 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Enten man liker det eller ikke: til jul er det jo vanligere og vanligere å starte pyntinga tidlig, gjerne 3-4 uker før julaften. Men hva med påsken? Det er to uker igjen til palmesøndag, og påskegodis og -pynt har kommet til butikkene for lengst. Har du pyntet ennå? Jeg har lite påskepynt, og pynter ikke mye til påske, men har satt fram en liten påskekylling og lagt en duk med gult mønster på stuebordet. (Jepp, jeg er blant de som elsker tekstiler og alltid har duker eller løpere på bordene. ) Resten, som er to-tre påskehøner, ei grein med egg og noen flere duker, blir tatt fram fredagen før påskeuka. Når pynter du? Og hva pynter du med? Anonymkode: 08a2b...02f Fikk nye spisestuemøbler for kort tid siden, og har pyntet i spisestuen. Resten får vente en drøy uke til. Må jo se og ha litt glede av påske pynten som ellers ligger nedpakket. Anonymkode: 506e4...a02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet søndag kl 11:24 #6 Del Skrevet søndag kl 11:24 Jeg er veldig glad i påsken (mer glad i påske og påskepynt enn jul og julepynt), har mye påskepynt og har fremme påsken omtrent like lenge som julen, ca 10 dager. Men pynten kommer ikke frem her før lørdag før palmesøndag. Da er det et skifte av bordtekstiler. Det er gåsunger jeg henger egg og påske ornaments på, det er påskekyllinger og harepynt og gule lys. 2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:39 #7 Del Skrevet søndag kl 12:39 Har pynta penstua for lenge siden. Pynter mest med duker, gardiner og lys. Litt kyllinger og egg. Anonymkode: 15533...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:42 #8 Del Skrevet søndag kl 12:42 Nei, det er jo flere uker til. Anonymkode: a5447...f56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:46 #9 Del Skrevet søndag kl 12:46 skreppamedleppa skrev (1 time siden): Jeg er veldig glad i påsken (mer glad i påske og påskepynt enn jul og julepynt), har mye påskepynt og har fremme påsken omtrent like lenge som julen, ca 10 dager. Men pynten kommer ikke frem her før lørdag før palmesøndag. Da er det et skifte av bordtekstiler. Det er gåsunger jeg henger egg og påske ornaments på, det er påskekyllinger og harepynt og gule lys. Ååååh så fine greiner med gåsunger!! Hvor har du kjøpt dem? Eller laget selv? Anonymkode: 7ac79...5c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet søndag kl 13:10 #10 Del Skrevet søndag kl 13:10 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ååååh så fine greiner med gåsunger!! Hvor har du kjøpt dem? Eller laget selv? Anonymkode: 7ac79...5c3 Jeg kjøpte denne fargerike buketten med gåsunger i fjor hos mester grønn så den ble kjøpt slik. Jeg brukte ikke lang betenkningstid på å kjøpe den jeg som er så glad i farger, jeg tror jeg hadde den i vinduskarmen i 2-3 måneder etter påsken i fjor, jeg var så glad i den😅 og greinene holdt seg fine og flotte. Har ikke sett etter om de selger slike bunter i år men ser ikke bort ifra det, prøvde å Google litt nå men fant bare disse Hos Floriss 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseh79 Skrevet søndag kl 13:19 #11 Del Skrevet søndag kl 13:19 Påska begynner palmesøndagen, den 13. april i år - søndagen før kort-uka før helligdagene. Så palmehelga begynner jeg å pynte. Å pynte til påske før palmehelga er for meg like borti natta som å pynte til jul i november, men vi er alle forskjellige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:50 #12 Del Skrevet søndag kl 13:50 Jeg pynter egentlig aldri til påske, men samboeren min fikk seg 3D printer i fjor og har forsøkt seg på litt interiør. Har tatt bilder for å selge, så har hatt påskepynten fremme en stund, gadd ikke pakke de bort for et par uker😅 Anonymkode: 4b970...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:35 #13 Del Skrevet søndag kl 18:35 Har ikke pyntet til påske hjemme enda, det venter jeg med til helga før stille uke. Jeg har dog tjuvstartet bittelitt på hytta, med gule lys og noen søte treharer fra Spring Copenhagen. Skal pynte ferdig på hytta neste helg. Anonymkode: 753a9...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:09 #14 Del Skrevet søndag kl 21:09 Anonymkode: c5afd...2fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet mandag kl 05:51 #15 Del Skrevet mandag kl 05:51 Jeg pynter ikke før fredag eller lørdager før palmesøndag. Jeg har en påskeløper (som min svigermor broderte for mange år siden) på stuebordet, setter fram litt påskepynt her og der, kjøper påskeliljer og henger fine egg i vrihasselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:55 #16 Del Skrevet mandag kl 07:55 Pynter om en ukes tid. Blir den pynten barna har laget, så har vi en stitch og minni bamse, som har kledd seg ut som påske kaniner. Anonymkode: 8fc2e...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet mandag kl 11:45 #17 Del Skrevet mandag kl 11:45 Jeg og setter det ut palmehelga. Har noen fine duker og masse kyllinger og påskekaniner og sånn. Og gule telys og kubbelys. Syns det er så koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet mandag kl 12:33 #18 Del Skrevet mandag kl 12:33 skreppamedleppa skrev (På 30.3.2025 den 13.24): Jeg er veldig glad i påsken (mer glad i påske og påskepynt enn jul og julepynt), har mye påskepynt og har fremme påsken omtrent like lenge som julen, ca 10 dager. Men pynten kommer ikke frem her før lørdag før palmesøndag. Da er det et skifte av bordtekstiler. Det er gåsunger jeg henger egg og påske ornaments på, det er påskekyllinger og harepynt og gule lys. Wow 🤩, så stilig og fargerik påskepynt du har !! 😇 🥰. Jeg har ikke tatt frem påskepynten enda, så i påskeskuffen her om dagen og måtte kaste noe av den gamle pynten, det var ødelagt. Så jeg får ta meg en tur på butikken til uka og se om dem har noe lekkert påskepynt... før det blir utsolgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet mandag kl 12:37 #19 Del Skrevet mandag kl 12:37 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Anonymkode: c5afd...2fe Den var jo kjempesøøt !! 🥰 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå