AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:37 #1 Del Skrevet søndag kl 10:37 Jeg har diagnosen ADHD og går på medisiner. Nå ønsker jeg å øke dosen. Er det da fastlegen som skriver ut resepten min jeg skal snakke med, eller må jeg gå til psykiater for å få økt dosen? Anonymkode: 10588...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:08 #2 Del Skrevet søndag kl 11:08 Jeg tror fastlegen kan sende en forespørsel i systemet til psykiarer som tok medisinutprøvingen. Mulig også psykiateren har vært føre var og gitt noen retningslinjer om justering av dose da du ble utskrevet fra DPS, om det ikke er alt for mange år siden du fikk diagnosen Anonymkode: a34bc...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:14 #3 Del Skrevet søndag kl 11:14 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror fastlegen kan sende en forespørsel i systemet til psykiarer som tok medisinutprøvingen. Mulig også psykiateren har vært føre var og gitt noen retningslinjer om justering av dose da du ble utskrevet fra DPS, om det ikke er alt for mange år siden du fikk diagnosen Anonymkode: a34bc...4ee Takk! TS Anonymkode: 10588...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:37 #4 Del Skrevet søndag kl 11:37 Fastlegen kan justere styrke, men de kan ikke endre type medisin. Anonymkode: 7de71...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:38 #5 Del Skrevet søndag kl 11:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fastlegen kan justere styrke, men de kan ikke endre type medisin. Anonymkode: 7de71...39b Takk! TS Anonymkode: 10588...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:17 #6 Del Skrevet søndag kl 14:17 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fastlegen kan justere styrke, men de kan ikke endre type medisin. Anonymkode: 7de71...39b Glemte å spørre. Betyr det at fastlegen kan endre styrke uten å spørre psykiateren eller betyr det at fastlegen kan øke styrke om de spør psykiateren? TS Anonymkode: 10588...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:44 #7 Del Skrevet søndag kl 15:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glemte å spørre. Betyr det at fastlegen kan endre styrke uten å spørre psykiateren eller betyr det at fastlegen kan øke styrke om de spør psykiateren? TS Anonymkode: 10588...c20 Begge deler, men det finner du ut av når du snakker med legen din. Anonymkode: 1aa37...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:52 #8 Del Skrevet søndag kl 15:52 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Begge deler, men det finner du ut av når du snakker med legen din. Anonymkode: 1aa37...ddb Takk. Jeg har bestilt time hos fastlegen. Så ja, jeg finner det ut da. For min del var jeg mest redd for å måtte bruke penger på psykiater-time for medisin-prøving. Og er glad jeg slipper det. TS Anonymkode: 10588...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå