Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant nettopp ut at eksen til samboer fortsatt, 8 år etter bruddet, snakker dritt om ham til folk hun treffer. På tross av at hun er gift på nytt og har fått barn med den nye mannen. Er ikke det veldig spesielt? Det hører til historien at det er ekstremt utrivelige ting hun forteller som er sterkt overdrevet. Alle brudd er selvsagt vanskelige, men pleier man ikke komme over det etter noen år..? 

Anonymkode: 231f3...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke brukt tid på dette. Folk er generelt skeptiske til folk som strør om seg med dritt. Og de som tror på alt av dritt er uansett folk man ikke vil ha tett på seg.

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er litt merkelig om hun uoppfordret går og snakker direkte stygt om eksen sin mange år etter at det er slutt. 

Samtidig så vet man jo aldri hva som har foregått i et forhold man ikke selv har vært i, så hva som ligger bak dette er vet man jo ikke. 

Anonymkode: 1eabd...758

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke over bruddet. Ikke nødvendigvis fordi hun fortsatt vil ha han tilbake, men gjerne fordi bruddet var traumatisk. Man får håpe at de hun snakker med forstår galskapen!

Anonymkode: 70ccf...0d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hun er ikke over bruddet. Ikke nødvendigvis fordi hun fortsatt vil ha han tilbake, men gjerne fordi bruddet var traumatisk. Man får håpe at de hun snakker med forstår galskapen!

Anonymkode: 70ccf...0d1

De fleste virker som de skjønner det og et par har faktisk kommet til han og advart ham om hva hun driver med. Er jo ganske ødeleggende for ryktet hans. Det hun ikke skjønner er at det er det for henne også. Hun ser jo ikke bra ut når hun holder på sånn

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste virker som de skjønner det og et par har faktisk kommet til han og advart ham om hva hun driver med. Er jo ganske ødeleggende for ryktet hans. Det hun ikke skjønner er at det er det for henne også. Hun ser jo ikke bra ut når hun holder på sånn

egentlig ikke du heller som sitter her🙈

Anonymkode: dc76f...9bd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her slengte eksen til samboer dritt om meg 14 år etter at vi hadde blitt sammen, til tross for at hun hadde ny mann🙄

Anonymkode: d06c2...12d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

egentlig ikke du heller som sitter her🙈

Anonymkode: dc76f...9bd

Jeg lufter tanker i et anonymt forum for å høre erfaringer. Jeg sverter ikke navnet til noen..?

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her slengte eksen til samboer dritt om meg 14 år etter at vi hadde blitt sammen, til tross for at hun hadde ny mann🙄

Hjelp! Frykter det er samme dama..! 😆

AnonymBruker
Skrevet

Hun snakker nok dritt om deg også. 
Jeg får gjennom det samme selv nå, eksen til samboer snakker dritt om meg og han her på bygda. At han var utro mot henne med meg osv. Det var tøft og vanskelig i starten, man får bare lyst til å flytte langt vekk. Hun holdt fortsatt på meg å snakke dritt, men vi konfronterte henne med det når det va nede instanser tilstedet. Og så sa vi at folk rundt kommer og forteller oss det hun sier (her la vi litt på for å skremme henne) men det har gjort til at hun ikke hele vet hvem som sladrer videre og dermed ikke tør lenger. 
Det er noen veldig få hun har klart å holde på sin side, men dette er mennesker jeg synes er dritt mennesker og lever på at andre har det dritt og elsker drama. Så de bryr jeg meg svært lite om hva de mener om meg. 

Men et godt tips er å gå med hode hevet, vær blid og hils på folk. Folk blir lei til slutt av noen som bare snakker negativt om andre og ikke gi dem en grunn til å tro at det hun sier stemmer. 
Det er ikke lett for man blir fort beskyttende overfor samboer og skjønner at du ikke ønsker at hans rykte skal bli ødelagt. 
Hun snakker nok dritt om han for å holde ryktene i livet, dere må bare ignorere det. 

Anonymkode: 0f5de...a0b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun snakker nok dritt om deg også. 
Jeg får gjennom det samme selv nå, eksen til samboer snakker dritt om meg og han her på bygda. At han var utro mot henne med meg osv. Det var tøft og vanskelig i starten, man får bare lyst til å flytte langt vekk. Hun holdt fortsatt på meg å snakke dritt, men vi konfronterte henne med det når det va nede instanser tilstedet. Og så sa vi at folk rundt kommer og forteller oss det hun sier (her la vi litt på for å skremme henne) men det har gjort til at hun ikke hele vet hvem som sladrer videre og dermed ikke tør lenger. 
Det er noen veldig få hun har klart å holde på sin side, men dette er mennesker jeg synes er dritt mennesker og lever på at andre har det dritt og elsker drama. Så de bryr jeg meg svært lite om hva de mener om meg. 

Men et godt tips er å gå med hode hevet, vær blid og hils på folk. Folk blir lei til slutt av noen som bare snakker negativt om andre og ikke gi dem en grunn til å tro at det hun sier stemmer. 
Det er ikke lett for man blir fort beskyttende overfor samboer og skjønner at du ikke ønsker at hans rykte skal bli ødelagt. 
Hun snakker nok dritt om han for å holde ryktene i livet, dere må bare ignorere det. 

Anonymkode: 0f5de...a0b

Klokt! 
dessverre har hun klart å sabotere en jobb han har søkt på fordi hun klarte å bli kjent med sjefen der.. helt sykt altså! 

AnonymBruker
Skrevet

Så tanken har ikke slått deg at hun faktisk snakker sant ? At "dritten" du mener hun snakker om, faktisk er noe hun har opplevd i samlivet med din samboer og som har gitt henne så dype traumer at hun ikke er kommet over det enda.

Anonymkode: 923b0...188

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør jeg om ene eksem min også. Han var utro, voldelig og det verste som har skjedd meg.  

Anonymkode: 7fb31...2bb

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så tanken har ikke slått deg at hun faktisk snakker sant ? At "dritten" du mener hun snakker om, faktisk er noe hun har opplevd i samlivet med din samboer og som har gitt henne så dype traumer at hun ikke er kommet over det enda.

Anonymkode: 923b0...188

Nei, jeg kjenner jo fyren. Og hun snakket sånn om forrige eks også 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjør jeg om ene eksem min også. Han var utro, voldelig og det verste som har skjedd meg.  

Kanskje på tide å gi slipp og ikke la ham styre livet ditt lenger?

AnonymBruker
Skrevet

Min mann og hans ekskone gikk fra hverandre for 7 år siden og hun er fortsatt sint. 

De har lite dialog, men får han en mail eller sms er den alltid pepret med drittslenging. Hun har også sagt rett ut at hun snakker ham ned til alle. Og meg antar jeg, selv om jeg aldri har hilst på henne.

Vi er gift og har barn idag, så jeg hadde trodd dette skulle gi seg for lenge siden, men det blir ikke alltid slik. Det var hun som gikk, men hun ble nok oppriktig såret over at han gikk videre såpass raskt. 

For noen blir eksen en hoggestabbe der de tar ut alt. Man har jo ikke lenger noe å tape - du kan ikke bli MER skilt. For noen tror jeg det blir nesten som en hobby, de koser seg med klaging. Jeg tenker at menneskene de klager til innerst inne ser dette. 

Anonymkode: d2d9d...241

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Min mann og hans ekskone gikk fra hverandre for 7 år siden og hun er fortsatt sint. 

De har lite dialog, men får han en mail eller sms er den alltid pepret med drittslenging. Hun har også sagt rett ut at hun snakker ham ned til alle. Og meg antar jeg, selv om jeg aldri har hilst på henne.

Vi er gift og har barn idag, så jeg hadde trodd dette skulle gi seg for lenge siden, men det blir ikke alltid slik. Det var hun som gikk, men hun ble nok oppriktig såret over at han gikk videre såpass raskt. 

For noen blir eksen en hoggestabbe der de tar ut alt. Man har jo ikke lenger noe å tape - du kan ikke bli MER skilt. For noen tror jeg det blir nesten som en hobby, de koser seg med klaging. Jeg tenker at menneskene de klager til innerst inne ser dette. 

Anonymkode: d2d9d...241

Samme situasjon her. Hun som gikk, men bitter over at han fant en ny for fort for hennes smak. Hun hadde nok tenkt han skulle sitte og sørge og jakte på henne…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje på tide å gi slipp og ikke la ham styre livet ditt lenger?

Han gjør nok ikke det, men han skylder meg fortsatt flere penger og flere unnskyldninger, så hver gang navnet hans dukker opp, dukker dessverre minnene opp. 
Jeg har ny samboer for lenge siden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

I 14 år faktisk. Hvordan vet du at det ikke var 13? Eller 15? 

TS: alle snakker dritt, mer eller mindre. Hun snakker om han, andre snakker om henne til dere, dere snakker om henne - ig sånn går no dagan. 

Du må rett og slett bare velge å ikke bry deg.

Anonymkode: aecd1...f7f

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe nytt dette når ingen kvinner gir de beskjed om at nok  er nok. 

Anonymkode: 7272c...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...