Ingvild Iversen Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Jeg har i årevis prøvd å komme på en film jeg så i barndommen. Vil tro filmen er laget på 90-tallet. Kaaanskje tidlig 2000. Jeg lurer på om det er en skandinavisk film, men kan ha vært dubbet. Den handler om to jenter som havner i alle lags trøbler. Det jeg husker best er at de stjeler en baby og smører den inn med selvlysende maling. De triller denne babyen rundt i en vogn. De bryter seg også inn i en rikmannsbolig og gjemmer seg i kjøkkenskapet når noen kommer hjem. Lurer på om dette handlet om sjalusi for en ny steforelder? noen som vet hvilken film dette kan være?🙏🏻🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Lys i mørke? Anonymkode: 231a0...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild Iversen Skrevet 30. mars Forfatter #3 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lys i mørke? Anonymkode: 231a0...5b9 Finner ingen film med den tittelen🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars Forsøkte KI på dette og fikk svaret «Det høres ut som du beskriver den svenske filmen “Tsatsiki – venner for alltid” (Tsatsiki – vänner för alltid, 2001)» Anonymkode: ec4dc...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Del Skrevet 31. mars Ingvild Iversen skrev (På 30.3.2025 den 17.01): Finner ingen film med den tittelen🤔 Glemte en t. Lys i mørket. Anonymkode: 231a0...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild Iversen Skrevet lørdag kl 20:11 Forfatter #6 Del Skrevet lørdag kl 20:11 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 19.17): Forsøkte KI på dette og fikk svaret «Det høres ut som du beskriver den svenske filmen “Tsatsiki – venner for alltid” (Tsatsiki – vänner för alltid, 2001)» Anonymkode: ec4dc...177 ikke den dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:06 #7 Del Skrevet søndag kl 15:06 Sofies siste stikk? Anonymkode: 194a5...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå