Gå til innhold

Hvilket vaniljeproteinpulver er best?

Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter proteinpulver å ha i mat som feks havregrøt , men med vaniljesmak . Har ikke tenkt å lage milkshake med det

hvilket vanilje pulver til å ta ha i grøt feks, anbefaler dere 😊 ?

jeg er slankeoperert og fikk beskjed om på kontroll å ta proteinpulver og proteinberike maten mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig vár for den ettersmaken av proteinpulver og dette er en av de få jeg synes smaker "ok" 😅:

https://www.gymgrossisten.no/100-whey-gold-std-909-g-double-rich-chocolate/6870.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=00%3A pmax_supplements_no&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw16O_BhDNARIsAC3i2GCgQEif2a4Vf9KIOgM6AcJCvZea8I9P_9jeuA8qfpNgMH8G9l8_yRoaApQCEALw_wcB

En av de eneste jeg klarer å drikke alene, og bruker litt av den i oppskrifter uten å merke den. Jeg har prøvd andre smaker av samme merke, uten å like det, men vet andre som elsker sjokoladesmaken i samme... Men jeg synes all sjokoladeprotein smaker høggggggggg

Anonymkode: fb698...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den til bodylab. Lager milkshake da, har ikke prøvd i mat. 

Synes den fra protein dot no er alt for kunstig søt. 

Anonymkode: f870e...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Whey 100 fra Star Nutrition med vaniljesmak. Bruker det i havregrøt hver dag.

Anonymkode: 33fb0...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dette fra Self på Tights. Det er av soya. Brukes kun i havregrøt, smoothie, og andre retter. Under 300kr for 1kg er også en ganske ok pris, selv om det finnes rimeligere. God smak, og fluffy konsistens.

Jeg kan ikke si hvordan det er i forhold til noe av whey, da jeg ikke har prøvd det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sier meg enig i den her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...