Cyndaquil Skrevet søndag kl 09:15 #1 Del Skrevet søndag kl 09:15 Jeg er ute etter proteinpulver å ha i mat som feks havregrøt , men med vaniljesmak . Har ikke tenkt å lage milkshake med det hvilket vanilje pulver til å ta ha i grøt feks, anbefaler dere 😊 ? jeg er slankeoperert og fikk beskjed om på kontroll å ta proteinpulver og proteinberike maten mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:17 #2 Del Skrevet søndag kl 10:17 Jeg er veldig vár for den ettersmaken av proteinpulver og dette er en av de få jeg synes smaker "ok" 😅: https://www.gymgrossisten.no/100-whey-gold-std-909-g-double-rich-chocolate/6870.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=00%3A pmax_supplements_no&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw16O_BhDNARIsAC3i2GCgQEif2a4Vf9KIOgM6AcJCvZea8I9P_9jeuA8qfpNgMH8G9l8_yRoaApQCEALw_wcB En av de eneste jeg klarer å drikke alene, og bruker litt av den i oppskrifter uten å merke den. Jeg har prøvd andre smaker av samme merke, uten å like det, men vet andre som elsker sjokoladesmaken i samme... Men jeg synes all sjokoladeprotein smaker høggggggggg Anonymkode: fb698...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:22 #3 Del Skrevet søndag kl 14:22 Jeg liker den til bodylab. Lager milkshake da, har ikke prøvd i mat. Synes den fra protein dot no er alt for kunstig søt. Anonymkode: f870e...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:47 #4 Del Skrevet søndag kl 15:47 Dette, best i massevis av smakstester, i tillegg til kvalitet. https://myrevolution.no/products/myoprotein?variant=42715752202355&gad_source=1&gbraid=0AAAAADSXwNsJ0pcwk7ih0BoYoay2u0zTx&gclid=Cj0KCQjw16O_BhDNARIsAC3i2GB8zVaBXeImgHEd0fzuAerIqrQPDtRZg9gdEGC4PRFHtlPsO-ejOfMaAqOXEALw_wcB Anonymkode: 15374...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:50 #5 Del Skrevet søndag kl 15:50 Jeg er veldig glad i Whey 100 fra Star Nutrition med vaniljesmak. Bruker det i havregrøt hver dag. Anonymkode: 33fb0...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet søndag kl 16:29 #6 Del Skrevet søndag kl 16:29 Jeg bruker dette fra Self på Tights. Det er av soya. Brukes kun i havregrøt, smoothie, og andre retter. Under 300kr for 1kg er også en ganske ok pris, selv om det finnes rimeligere. God smak, og fluffy konsistens. Jeg kan ikke si hvordan det er i forhold til noe av whey, da jeg ikke har prøvd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet søndag kl 18:50 #7 Del Skrevet søndag kl 18:50 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette, best i massevis av smakstester, i tillegg til kvalitet. https://myrevolution.no/products/myoprotein?variant=42715752202355&gad_source=1&gbraid=0AAAAADSXwNsJ0pcwk7ih0BoYoay2u0zTx&gclid=Cj0KCQjw16O_BhDNARIsAC3i2GB8zVaBXeImgHEd0fzuAerIqrQPDtRZg9gdEGC4PRFHtlPsO-ejOfMaAqOXEALw_wcB Anonymkode: 15374...177 Sier meg enig i den her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå