Gå til innhold

Hjelp! Nintento swich,nettbrett, gaming pc?? Hva velger man..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til et barn som fyller 9 år. ? Har ikke peiling. Han spiller på mobilen nå. 

Anonymkode: 08ded...161

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Switch til barn, spør du meg.

Anonymkode: fefa3...a06

• Liker 2
Skrevet

Gamingpc. 100%

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pc, xbox eller PlayStation. Switch låser dem veldig mtp utvalg av spill. 

Anonymkode: f85fa...ef6

Skrevet

For barn: Switch. 

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo helt på barnet, det. Hva liker han eller hun? Hva spiller vennene på? Skal dingsen stå koblet til skjerm, eller tas med ut?

Anonymkode: e18ed...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på hva barnet er interessert i. Mitt barn brukte mest nettbrett i den alderen, men spilte også en del på switch. Et par år senere var det gaming pc som var tingen, nettbrettet brukes ikke lenger, men spiller fortsatt en del på switchen. Sånn sett er det switch som har «holdt seg» best her. Men han har venner som ikke bruker det i det hele tatt, så vanskelig å si hva som gjelder ditt barn. Vente til han ønsker seg noe spesielt kanskje?

Anonymkode: bc3bb...a33

AnonymBruker
Skrevet

vår 6 åring har gaming pc, meta quest, switch, ps5 og nettbrett.  Til en 9 åring, kanskje gaming pc eller meta quest.

Anonymkode: 7f411...045

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva han liker. Playstation og gaming pc er mest populært hos de fleste her.

Anonymkode: ec0af...68e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok playstation eller gaming pc ja. Til hun som skrev gaming pc er best, er det bedre enn playstation fordi det er ner utvalg i spill?🤔

Innser at switch nintendo kanskje blir kjedelig om noen år, men om vi skal velge playstation eller gaming pc vet jeg ikke enda...  Da jeg kun har døtre utenom har aldri gaming vært snakk om en gang,så jeg er litt lost😅

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

vår 6 åring har gaming pc, meta quest, switch, ps5 og nettbrett.  Til en 9 åring, kanskje gaming pc eller meta quest.

Anonymkode: 7f411...045

Meta hva for noe? Er det en konsoll?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørs jo helt på barnet, det. Hva liker han eller hun? Hva spiller vennene på? Skal dingsen stå koblet til skjerm, eller tas med ut?

Anonymkode: e18ed...cbe

Skal stå i huset ,vi har en ekstra stue der det kan kobles på tv eller kjøpes pc.. Skal ikke tas med.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det blir nok playstation eller gaming pc ja. Til hun som skrev gaming pc er best, er det bedre enn playstation fordi det er ner utvalg i spill?🤔

Innser at switch nintendo kanskje blir kjedelig om noen år, men om vi skal velge playstation eller gaming pc vet jeg ikke enda...  Da jeg kun har døtre utenom har aldri gaming vært snakk om en gang,så jeg er litt lost😅

Ts

Playstation eller xbox, kraftige maskiner ift prisen og ofte det 9 åringer spiller på. Gaming pc er svært dyrt å få like bra som dagens xbox/ps5. Pc er det de bruker i ungdomsalderen her hvertfall. Vi har 15 åring og 10 åring, 15 åringen skal kjøpe gaming pc nå.

Anonymkode: fcdd9...49f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gaming pc er mye dyrere enn Playstation, TS. Du får mer for pengene med å kjøpe PS eller Xbox, som han over meg sa. Switch er veldig gøy men for seint å kjøpe til et barn som er 9, vil jeg påstå.

Med PlayStation er problemet at den kobles til TV, og bruker du TV-en i stua, så ender opp hele familien med å måtte sitte og se på Fortine og Minekraft..

Anonymkode: 1a703...711

AnonymBruker
Skrevet

Her ble Nintendo switch brukt fra 5-8 år ca. Fra 8 var det playstation som gjaldt. 

Anonymkode: 0d1d2...f25

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Til et barn som fyller 9 år. ? Har ikke peiling. Han spiller på mobilen nå. 

Pc eller PS

Skrevet

Ville kun valgt Switch med foreldrekontroll da man har større kontroll på hva ungene spiller og driver med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Meta hva for noe? Er det en konsoll?

Meta quest er vr briller med spill. 11 åringen ønsker seg det her i huset. 
Vi kjøpte gamingpc. Det er veldig kjekt på flere måter. Lett å kjøpe og laste ned spill, han kan spille med mange over flere plattformer og han lærer seg hvordan man håndterer en pc. 

Anonymkode: 422aa...5b5

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok kjøpt PlayStation. Her så bruker fortsatt 18 åringen switch, og gleder seg til den nye modellen skal komme ut. 

Anonymkode: 9fb9b...978

AnonymBruker
Skrevet

Switch! Uten tvil.

Anonymkode: 726b0...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...