Gå til innhold

Pen nattkjole til bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? Ikke så dyr ;)

helst i Ivory farge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Skal du ha på deg nattkjole på bryllupsnatta? :sjenert:

Skrevet
Skal du ha på deg nattkjole på bryllupsnatta?  :sjenert:

hihi, nei ikke så lenge ;) men greit å ha på noen pent før den skal av ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Åja... :fnise: da ville jeg spurt i brudebutikken eller i en eksklusiv undertøysbutikk. Slumper at H&M har pene "silke" nattkjoler/underkjoler og.

Skrevet
Åja... :fnise:  da ville jeg spurt i brudebutikken eller i en eksklusiv undertøysbutikk. Slumper at H&M har pene "silke" nattkjoler/underkjoler og.

Gidder ikke bruke så mye penger på noe som bare skal være på en liten stund, så satser på type HM/ Kappahl/ Cubus...men ser de ikke har noe slikt nå...tenkte kanskje noen har tips om nettbutikker eller noe?

Skrevet (endret)

Planen min er å ha sexy undertøy under kjolen.....når det går av sammen m kjolen skal ingenting på igjen.....

Endret av *Emma*
Skrevet
Planen min er å ha sey undertøy under kjolen.....når det går av sammen m kjolen skal ingenting på igjen.....

Ja, det var planen min også. kjøpte et nydelig korsett som jeg ikke ha under kjolen, for det ble allllt for stramt *puh* Så jeg solgte det. Det var dyrt, og sambo er ikke så fryyyktelig interessert i korsetter heller, så dumt å ha det bare for å bruke det etter at kjolen er av og aldri bruke det igjen. Har kjøpt pen bh og truse og skal jo ha strømper, men for å være ærlig så er jeg ikke glad i å vise meg så "bar" selv ikke foran forloveden min etter at vi fikk barn. Ingen strekkmerker heldigvis, men jeg kjenner liksom ikke helt igjen kroppen min fordet. Og han synes også det er iiinmari sexy med pene korte nattkjoler i silke og blonde og strømper :) Passer meg utmerket!! Greit å ha om morgenen også liksom ;) Kjenner jeg oss rett så blir det vel til at vi blir sittende og prate litt "etterpå" og drikke champagne og spise frukt, og da liker jeg å være litt påkledd, men i noe penere enn morgenkåpe liksom ..hehe.

derfor nattkjole :)

Skrevet

Muligens irrelevant, men kan du ikke bare kjøpe deg en sexy nattkjole i en annen farge som står til strømpene? Noe grønt eller rødt eller noe?

Har kjøpt meg korsett, og har prøvd det under en annen kjole enn brudekjolen. (Den er ikke her hos meg, men det er jo alle de andre klærne mine.) Fant ut at det ser så bra ut under den andre kjolen at jeg vurderer å bruke det FØR bryllupet. (Skal i en fest hvor jeg skal bruke den kjolen.)

Har uansett vurdert å kjøpe sexy nattkjole til bryllupsreisen... Men min kjære er ikke så opptatt av undertøy og nattkjoler... Så jeg får se hva det blir til...

Skrevet
Muligens irrelevant, men kan du ikke bare kjøpe deg en sexy nattkjole i en annen farge som står til strømpene? Noe grønt eller rødt eller noe?

Har kjøpt meg korsett, og har prøvd det under en annen kjole enn brudekjolen. (Den er ikke her hos meg, men det er jo alle de andre klærne mine.) Fant ut at det ser så bra ut under den andre kjolen at jeg vurderer å bruke det FØR bryllupet. (Skal i en fest hvor jeg skal bruke den kjolen.)

Har uansett vurdert å kjøpe sexy nattkjole til bryllupsreisen... Men min kjære er ikke så opptatt av undertøy og nattkjoler... Så jeg får se hva det blir til...

Du MÅ prøve det under brudekjolen din! det som skjedde med meg var at jeg prøvde det, og det var kjempebehagelig. men så prøvde jeg det under brudekjolen, og den er jo liksom litt stiv og annerledes enn avnlige kjoler, plus at den har vel noe spiler. Det ble helt pyton! strammet som bare det og fikk nesten ikke puste. Greit at korsett holder inn, men det tar plass også pga spilene. så kjolen min ble nesten litt liten med korsettet under, og er nesten litt stor uten korsett. Et godt råd altså! Pyton å få vondt i magen og nesten ikke få puste på dagen sin. Jeg hadde korsettet og kjolen på i 10 min eller noe når kjolen skulle legges opp, og jeg stod bare og hylte "når er du ferdig, jeg MÅ ut av dette"...ikke ta noen sjangser, vær så snill ;)

Skrevet

Skal prøve, ikke vær redd! Har bare ikke fått tid til det ennå.

Forrige gang jeg prøvde kjolen mente alle at jeg mått ha korsett under, det er derfor jeg kjøpte korsettet. Tipper det blir prøving til helga, for da har jeg kanskje fått skoene også, og da MÅ alt prøves.

Er litt avhengig av å ha andre til stede, for jeg trenger hjelp til å ta kjolen av og på. Dessuten ser jo andre bedre hvordan jeg ser ut.

Husker tipset ditt... Vurderte jo å kjøpe korsettet ditt også. ;)

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt syntetisk nattkjole på H&M eller lignende, da de lett blir elektriske, og da risikerer du å gi mannen din støt!!Er ikke noe særlig på bryllupsnatten.. :ler:

Skrevet
Jeg ville ikke kjøpt syntetisk nattkjole på H&M eller lignende, da de lett blir elektriske, og da risikerer du å gi mannen din støt!!Er ikke noe særlig på bryllupsnatten.. :ler:

:hoho: Har heldigvis aldri vært noe problem tidligere! han lever i beste velgående, selv om jeg bruker syntetiske nattkjoler fra HM/ Kappahl/ Cubus så og si hver natt...hehehehe

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med La Senza? De har fine nattkjoler i 100% silke til ca 500,-

Skrevet

Jeg har også tenkt å ha nattkjole e.l. istedenfor korsett og truse osv. Føler meg mer vel i en sexy nattkjole selv, kan ha høyhælte sko og strømper likevel ;)

Jeg har tenkt meg en tur inn til Oslo på fredag for å titte, jeg har sett mange ganger at de har på både HM og KappAhl, så jeg synes det er rart om de ikke har det nå...

LA Senza har mye fint, men det spørs om du har lyst å ut med 500kr eller om du synes det er for dyrt, da.

Skrevet (endret)

Jeg synes også at det er sexy med en kort "brude-nattkjole" med strømper og strømpeholdere, og håper at du finner den perfekte. 500kr på LaSenza er vel ikke så gale til bryllupsnatten, særlig siden du bruker nattkjoler ofte og kan bruke den senere også.

Godt tips om korsettet forresten, det må jeg huske på når det blir min tur!

Her er en som kanskje er en kandidat? Den kommer i hvit også.

(endret pga feil i link)

Endret av Floja Felíz
Skrevet
Jeg synes også at det er sexy med en kort "brude-nattkjole" med strømper og strømpeholdere, og håper at du finner den perfekte. 500kr på LaSenza er vel ikke så gale til bryllupsnatten, særlig siden du bruker nattkjoler ofte og kan bruke den senere også.

Godt tips om korsettet forresten, det må jeg huske på når det blir min tur!

Her er en som kanskje er en kandidat? Den kommer i hvit også.

(endret pga feil i link)

Syntes den gjennomsiktige i ivory var ganske sexy jeg da... Ikke den korte men den som gikk til litt ned på låret. (Men den dekker jo ikke så mye da...)

Skrevet
Syntes den gjennomsiktige i ivory var ganske sexy jeg da... Ikke den korte men den som gikk til litt ned på låret. (Men den dekker jo ikke så mye da...)

Denne?

Ja den var lekker!

Skrevet
Denne?

Ja den var lekker!

Ånei, den var jo ikke gjennomsiktig! KOKO!! :klaske:

Skrevet (endret)
Ånei, den var jo ikke gjennomsiktig! KOKO!!  :klaske:

Hi,hi... :ler:

Nei, denne...

Vet ikke om det er riktig som kommer opp, men jeg mente den "halvlange" som går ned på lårene.

Edit: viste seg at det ble feil... Mente den nederst til venstre. Og ikke den som kom opp av seg selv.

Endret av Sensommerbruden
Skrevet

Lassie: Nei, de hadde ingn hvite/ ivory de stedene....men kanskje de får inn senere.

Floja: jah, skal titte litt på den siden :)Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...