Gå til innhold

Hvor ofte nakenbadstu Sukkerbiten, Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er klar over at dette ikke har med sex å gjøre, men det ser ut som brukerne her er mer åpen for nakenhet enn ellers på forumet.

Spørsmålet er om noen vet hvor ofte det er nakenbadstu på Sukkerbiten i Oslo?

Anonymkode: 44b0e...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snok1 skrev (53 minutter siden):

Du kan booke her:

Korrekt svar er nok at det er altfor sjelden.

Jeg har funnet booking siden, men det er kun ført opp onsdag 2. april. Spørsmålet er da når er neste mulighet? Pr idag ikke mulig å booke flere datoer i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har funnet booking siden, men det er kun ført opp onsdag 2. april. Spørsmålet er da når er neste mulighet? Pr idag ikke mulig å booke flere datoer i april.

Skulle gjerne visst det selv. 
Svaret er fremdeles altfor sjelden….

Endret av Snok1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det noe knulling i denne nakenbadstuen?

Anonymkode: f2a07...c28

Yes 😎 

- M29

Anonymkode: c4e9e...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Støtt og stadig eller burde jeg si stønn og stadig. Naturister er noen kåte små jævler vettu. Fra spøk til alvor: Nei , vi naturister vil bare ha ro og fred uten å bli distrahert av klamt badetøy! Er nok ikke mer spektakulært enn det,  desverre 🙂 

Anonymkode: f8cfc...691

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Garanterer at det ikke er det. Hvis folk hadde knulla i badstua når den er åpen for folk flest så ville mange latt være å komme.

Poenget for min del er å slippe våt badebukse, både før og etter at jeg bader i sjøen. Også er det mindre styr å skifte før og etter når man slipper å styre med håndkle rundt seg. 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil anta at den er så og si fullbooket og alltid bemannet når den er åpen, så mulighetene for det er nok begrenset. Det skjer bok like ofte eller sjelden som i de andre badstuene. Naturister er akkurat like kåte som andre, og alle klarer ikke å holde seg når det byr seg en anledning.

Slik er det også i svømmehallen, på treningssenteret og i idrettshallen. Folk er folk, også i saunaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (8 timer siden):

Hvorfor ligger denne tråden under Seksualitet?

Se hovedinnlegget. 

Hvor ville du lagt den? Nakenhet og naturisme diskuteres stadig her inne, selv om det ikke har med sex å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagene Folkebad i Oslo åpner igjen, og der blir det nakenbadstu og bad. Blir sikkert noe pulings med jentevors i badstua. 

Anonymkode: 73867...544

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Det ser ut til å ha vært noe feil i bestillingssystemet til Sukkerbiten. Jeg ser nå at det er nakenbadstu hver onsdag. Annenhver uke er det morgenbadstu og annenhver uke er det ettermiddagsbadstu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sagene Folkebad i Oslo åpner igjen, og der blir det nakenbadstu og bad. Blir sikkert noe pulings med jentevors i badstua. 

Høres lovende ut. Skjønner ikke disse naturistene som sier de ikke blir tent på slike plasser. Du er vel ikke skikkelig mann om du ikke får ståkuk på slike plasser. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Høres lovende ut. Skjønner ikke disse naturistene som sier de ikke blir tent på slike plasser. Du er vel ikke skikkelig mann om du ikke får ståkuk på slike plasser. 

Helt enig. Slike steder er flott for å få blodet til å bruse. Det er ikke bare varmen som gjør det. Hadde en weekend på et spa-hotell i Kroatia. Herregud så mye fint å se, og hvordan folk byr på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...