Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd her inne; hvor vanlig er det at damer squirter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe «damer flest» gjør?

Anonymkode: b9060...bb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke.

Anonymkode: 76b9f...371

Skrevet

Er nok mange som kan, men ikke så mange som spruter over alt tror eg. Mage eg har vert borti har squirtet, men er ikke  som på film nei😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en partner jeg greide å gjøre det med. Han jobbet også for at jeg skulle, og lærte seg hva som skulle til. Så da skjedde det nesten hver gang vi hadde sex. Han ga seg sjelden før det.

Jeg gjør det ikke med mannen min fordi han ikke stimulerer de samme punktene. Sexen er annerledes. Begge har vært gode sexpartnere så har ikke noe med det å gjøre.

Så jeg vet jeg kan, men det er 10år siden sist det skjedde.

Anonymkode: a65f8...46e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet jeg kan for at jeg har gjort det en gang. Men har aldri fått det til igjen 

Anonymkode: 4c774...aa4

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på partneren kan dette. Har hatt tre partnere som har kunnet dette, inkl mannen min.

Selv er jeg ikke så keen på det, så det er sjeldent jeg sier ja. Squirtingen for min del gir ikke meg nytelse, men partneren blir veldig tent. 

Anonymkode: a7d70...500

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kommer an på partneren kan dette. Har hatt tre partnere som har kunnet dette, inkl mannen min.

Selv er jeg ikke så keen på det, så det er sjeldent jeg sier ja. Squirtingen for min del gir ikke meg nytelse, men partneren blir veldig tent. 

Anonymkode: a7d70...500

Hva gjør de da? Det er jeg over som fikk det til engang, når mannen fingra, men har aldri fått det til igjen 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva gjør de da? Det er jeg over som fikk det til engang, når mannen fingra, men har aldri fått det til igjen 

Han eller du trykker hardt mot urinblæren og den slipper urin ved hard tillfredstillelse. Squirt er urin. Men noen liker å tro at kvinner ejakulerer som menn, at de har et hemmelig rom for væske som kommer ut. Mange kvinner sier jo at det ikke er orgasmisk, og at det kan skje før og etter en orgasme. 

Anonymkode: 2b8c0...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har squirtet noen ganger, men vil helst ikke, så jeg unngår det. Og nei, det ri alle fall ikke urin det som kommer ut av meg når jeg squirter. Det lukter ikke urin i det hele tatt, og er tykkere. Men det kommer ikke akkurat mengder da, bare nok til at det renner ned på madrassen og blir søl. 

Anonymkode: 18cd7...a94

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er forsket en del på dette og jeg leste en artikkel på ung.no der det ble bekreftet at det er en egen væske som skilles ut fra skenes kjertler.

Anonymkode: b9060...bb2

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vel vært sammen med 15 damer. 3-4 stk squirtet.

Skrevet

Min erfaring er at ~20% squirter naturlig, men at jeg kan 'tvinge' det fram på en del fler. 

Skrevet

Squirter mye og det er IKKE urin som kommer ut. Da hadde det stinket ganske heftig av madrassen etterhvert. Min squirt er helt luktfri og helt blank. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han eller du trykker hardt mot urinblæren og den slipper urin ved hard tillfredstillelse. Squirt er urin.

Squirt er ikke urin. Urin er urin. 
Jeg kan urinere, men jeg kan ikke squirte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at det er ganske vanlig å få det til hvis man vil og har en partner som vet hva som må til.

For min del må partneren stimulere g-punktet mitt ganske heftig. Det spruter aldri ut, men mer renner ut når det skjer.

Anonymkode: 32d9d...516

Skrevet

Mye tullprat om såkalt "squirting"... Hvis man blir tissetrengt under sex og samtidig får press på blæra så kan man enten gå på toalettet eller la spruten stå og kalle det "squirting." Jo mer man holder det inne først jo sterkere blir "orgasmen."

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (29 minutter siden):

Squirt er ikke urin. Urin er urin. 
Jeg kan urinere, men jeg kan ikke squirte.

Er ikke du mann?

Anonymkode: 76b9f...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...