AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:11 #1 Del Skrevet søndag kl 08:11 Jeg lurer veldig på om en jeg jobber med som er i midten av 50-årene ville hatt sex med meg som er en dame i midten av 30-årene. Nå er han gift, så det kommer jo ikke til å skje, men hva ville vært oddsen hvis han var singel? Ville han tenkt at jeg er for ung eller ville han blitt med? Hva tenker menn på denne alderen om yngre kvinner? Har så lyst til å spørre han om det 🙈 Anonymkode: be330...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:15 #2 Del Skrevet søndag kl 08:15 Hvordan skal noen på kg vite dette? Mange menn i 50 årene ( altså det kommer mer an på mannen enn alderen) har lyst på sex med damer i alderen 16-60🤷♀️ intet nytt under solen det.. Anonymkode: 8662f...0fe 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet søndag kl 08:19 #3 Del Skrevet søndag kl 08:19 Eh, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:22 #4 Del Skrevet søndag kl 08:22 Er dette et seriøst spørsmål? Spørsmålet er jo hvorfor DU på 35 er interessert i noen på 50. Anonymkode: 93561...e6e 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:23 #5 Del Skrevet søndag kl 08:23 Sikkert mange meninger her, men for meg som mann i denne alderen er det uaktuelt med mer en 5 år pluss/minus. Vet at det finnes en del "griser" dessverre. Anonymkode: 1b8c6...311 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:24 #6 Del Skrevet søndag kl 08:24 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg lurer veldig på om en jeg jobber med som er i midten av 50-årene ville hatt sex med meg som er en dame i midten av 30-årene. Nå er han gift, så det kommer jo ikke til å skje, men hva ville vært oddsen hvis han var singel? Ville han tenkt at jeg er for ung eller ville han blitt med? Hva tenker menn på denne alderen om yngre kvinner? Har så lyst til å spørre han om det 🙈 Anonymkode: be330...7f1 Sa mann over 50. Anonymkode: 9a733...6d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 08:42 #7 Del Skrevet søndag kl 08:42 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg lurer veldig på om en jeg jobber med som er i midten av 50-årene ville hatt sex med meg som er en dame i midten av 30-årene. Dette vil sikkert høres radikalt og fremmed ut for de fleste her på KG, men jeg forsøker likevel: Menn i 50-årene er individer. Deres lyste, tenninger og alt i livene deres er individuelle. Mange ville nok ha sex med en 35-åring av mange forskjellige grunner. En erobring, et minne om egen ungdom, en slags hevn over en eks, noe å skryte om til de ikke-så-gode kameratene. Andre igjen tenker at de har et sexliv der er fornøyde med, noen er ferdig med sex, noen er redde for sex eller sex med unge kvinner. Andre igjen har såpass nok med seg selv og eget liv at de ikke registrerer tilbudet fra TS. Hvilken av disse kategoriene mannen TS sikter seg inn på er umulig å si. Lykke til til begge to. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:36 #8 Del Skrevet søndag kl 12:36 Jeg er mann i den alderen og ville ikke tenkt at du var for ung til å ha sex med hvis du ønsker det. Når du er 35 så er du godt voksen og kan ta egne valg. Det er ikke noe skjevt maktforhold pga alder. Hadde du vært f.eks 25 ville jeg hatt betenkeligheter. Jeg ville følt at vi var på helt ulik plass og at jeg utnyttet noen som kanskje ikke tok helt gode valg. Jeg tenker ikke det om en 35 åring. Ikke pga alderen alene. Anonymkode: be5cc...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:43 #9 Del Skrevet søndag kl 18:43 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er mann i den alderen og ville ikke tenkt at du var for ung til å ha sex med hvis du ønsker det. Når du er 35 så er du godt voksen og kan ta egne valg. Det er ikke noe skjevt maktforhold pga alder. Hadde du vært f.eks 25 ville jeg hatt betenkeligheter. Jeg ville følt at vi var på helt ulik plass og at jeg utnyttet noen som kanskje ikke tok helt gode valg. Jeg tenker ikke det om en 35 åring. Ikke pga alderen alene. Anonymkode: be5cc...ef5 Tusen takk for et veldig nyttig og seriøst svar - det var slike refleksjoner jeg håpet å få av noen. Jeg skjønner jo så klart at også menn i 50-årene er individer (for noen merkelige svar man får her inne altså), men det er jo spennende å høre hva andre tenker om ting! Er vel det forum er for? Uansett, takk igjen Anonymkode: be330...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet søndag kl 18:47 #10 Del Skrevet søndag kl 18:47 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Sa mann over 50. Anonymkode: 9a733...6d7 LOL ja 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lekenfyr Skrevet søndag kl 18:49 #11 Del Skrevet søndag kl 18:49 Uavhengig av sivilstand altså. En mann i 50 årene vil nok finne en kvinne i 30 åren som blant det mest attraktive der ute. Voksen, moden, erfaren og allikevel fit fresh, ungdommelig og ofte en fysikk til å følge opp apetitten.... Hilsen "gift" kar i 50 årene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:36 #12 Del Skrevet søndag kl 19:36 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg lurer veldig på om en jeg jobber med som er i midten av 50-årene ville hatt sex med meg som er en dame i midten av 30-årene. Nå er han gift, så det kommer jo ikke til å skje, men hva ville vært oddsen hvis han var singel? Ville han tenkt at jeg er for ung eller ville han blitt med? Hva tenker menn på denne alderen om yngre kvinner? Har så lyst til å spørre han om det 🙈 Anonymkode: be330...7f1 han hadde helt sikkert pult med deg. Anonymkode: b6054...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet søndag kl 19:48 #13 Del Skrevet søndag kl 19:48 Er folk helt dumme her eller?? Det er IKKE en dame som spør om dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:55 #14 Del Skrevet søndag kl 22:55 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ville han tenkt at jeg er for ung eller ville han blitt med? Har det aldri falt deg inn at han synes du er for gammel? Du er nesten 40, hvordan er det mulig å synes det er for ungt? Synes du han er for ung? Anonymkode: 2c8cc...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:56 #15 Del Skrevet søndag kl 22:56 visp skrev (3 timer siden): Er folk helt dumme her eller?? Det er IKKE en dame som spør om dette Jo, det er en dame jo. En mann ville aldri latt som han var 35 for så å spørre om det var for ungt. Bare damer på den alderen som smigrer seg selv på det viset. Anonymkode: 2c8cc...4c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet mandag kl 00:28 #16 Del Skrevet mandag kl 00:28 (endret) Vet om en som har kull nummer 2 med den aldersforskjellen så det kan gå bra det. Mener han var samboer da de ble sammen også. Endret mandag kl 00:30 av Flintis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:10 #17 Del Skrevet mandag kl 01:10 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tusen takk for et veldig nyttig og seriøst svar - det var slike refleksjoner jeg håpet å få av noen. Jeg skjønner jo så klart at også menn i 50-årene er individer (for noen merkelige svar man får her inne altså), men det er jo spennende å høre hva andre tenker om ting! Er vel det forum er for? Uansett, takk igjen Anonymkode: be330...7f1 Merkelige svar? Jeg vil vel heller si at spørsmålet var noe merkelig, men det er kanskje bare meg? Om du hadde spurt mer generelt hadde jeg forstått det bedre... Anonymkode: 308e5...19b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:21 #18 Del Skrevet mandag kl 08:21 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har det aldri falt deg inn at han synes du er for gammel? Du er nesten 40, hvordan er det mulig å synes det er for ungt? Synes du han er for ung? Anonymkode: 2c8cc...4c8 Korrekt. 35 er ikke ungt lengre så diskusjonen er helt dust. Er du 35+ er du i samme kategori som alle andre som er 35+. Nemlig godt voksen. Anonymkode: a5426...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:36 #19 Del Skrevet mandag kl 08:36 Tror du menn på 50 er helt ukritiske og ligger med alt som har puls? For det første: ikke alle menn har lyst til å ligge med noen uten at det er romatikk/forhold inne i bildet. For det andre: ikke alle ønsker forhold med noen på jobb. For det tredje - og viktigst - kjemi, tiltrekning, forelskelse er sjeldne greier. Du tror visst det bare er å peile seg inn på noen som er en del eldre enn deg, så er det klar bane. Sånn er det ikke. Oddsen er at han ikke er interessert i å ha sex med deg. Anonymkode: b0fb2...52c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet mandag kl 09:42 #20 Del Skrevet mandag kl 09:42 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 10.11): Jeg lurer veldig på om en jeg jobber med som er i midten av 50-årene ville hatt sex med meg som er en dame i midten av 30-årene. Nå er han gift, så det kommer jo ikke til å skje, men hva ville vært oddsen hvis han var singel? Ville han tenkt at jeg er for ung eller ville han blitt med? Hva tenker menn på denne alderen om yngre kvinner? Har så lyst til å spørre han om det 🙈 Anonymkode: be330...7f1 Ok.. jeg er singel.. og om du hadde øsket meg? Da kan du like gjerne si til meg: at du savner nærhet og kos, og kanskje nevnt at dating er så vanskelig. eller det er jo koselig å høre at du tenner på meg. Gjensidighet hadde isåfall ikke vært vansklelig å bevise.. Men jeg hadde spurt deg om det er en "ektevenn", eller kjæreste du var ute etter. Hadde du sagt "ektevenn" hadde jeg jublet.. ikke at jeg tror du er stygg altså.. men for meg spiller det ingen rolle, om du er pen eller mindre pen. Jeg kan bli forelsket i deg uansett. For følelsene kommer som en refleks, når vi begynne å ha sex.. Jeg er i tillegg en kysser, så det blir ikke mindre kyssing og kosing av den grunn🥰 Du TS.. hahha.. Det er vel ingen vits å spørre han, hvis det ikke kommer til å skje? Jeg tror kriblingen din forvirrer tastaturet ditt😅 Endret mandag kl 09:45 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå