Gå til innhold

Hvilken radiostasjon står alltid på hos deg?

Dyp pust

Anbefalte innlegg

Huff P4 ja, fikk fnatt av dem jeg og, husker fortsatt vignetten deres de hadde før:      🎶 - Enten det regner eller snør, slå på radioen å hør, peee fiiiiiireee 🎶 ... grøss, man risikerer å få prolaps langt inni sjela ...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fugl fønix skrev (19 timer siden):

Huff P4 ja, fikk fnatt av dem jeg og, husker fortsatt vignetten deres de hadde før:      🎶 - Enten det regner eller snør, slå på radioen å hør, peee fiiiiiireee 🎶 ... grøss, man risikerer å få prolaps langt inni sjela ...

Helt enig med deg! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fugl fønix skrev (20 timer siden):

Fikk frysninger (ikke positivt) av å lese "peee fiiiiiireee"
Jeg kan ikke være eneste som byttet frisør pga denne kanalen.
Virket som at alle frisørsalongene hadde på P4 på 2000tallet.

Jeg er så glad for at salongen jeg bruker i dag faktisk ikke har noe musikk.

Jeg betalte NRK lisensen min med glede for å få kvalitets radio uten reklame.
Så nå betaler jeg skatten min med glede for det ;) 
Bare synd dem skjærer sånn ned hos NRK for tiden.

Utakt ble dessverre et offer for dette.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioen på kjøkkenet står innstilt på p8 80talskanalen. Saknar når den også hadde 90talet med 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

P1 Nordland eller P10 Country 

Anonymkode: 64d0d...c20

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

NRK P2 eller NRK Alltid Nyheter

Anonymkode: b1952...a0f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg hører mest på Radio Lihnari (Rodos) og Kritikorama (Kreta) for den greske musikken og språkets skyld. Jeg må innrømme at jeg er temmelig lei av flere av reklamesnuttene. Særlig Lihnari har hatt de samme i sikkert 10–15 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyp pust skrev (På 30.3.2025 den 9.09):

Er du nyhetsmenneske eller musikkmenneske? Bryr du deg om reklamen på noen stasjoner, eller skyr du de kommersielle stasjonene? 

Eller hører du "aldri" på radio? 

Hører «alltid» på radio i bilen. Kjører nye bil hver dag på jobb i tillegg til privat. Hører «aldri» på radio hjemme.

Hører bare på P2 og NRK-nyheter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid P1 på jobb, men i bilen er det som oftest Radio Rock. 
Hører aldri på radioen hjemme, faktisk. 

Endret av Angelheart2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen radio. I bilen spiller jeg musikk fra Spotify og når jeg går tur hører jeg på lydbok. Nyheter får jeg nok gjennom dagen forøvrig. 

Kommersielle radiostasjoner med stadige reklameavbrudd er bare irriterende. Samme med snakkesalige programledere  som elsker å høre sin egen stemme. Nei, takke meg til valgfri musikk og kjekke bøker som leses av proffe skuespillere eller forfatteren selv. Det er svært få podcaster jeg har hørt som er interessante, kun noen få som har tatt for seg historiske hendelser eller kriminalhistorier. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hører på Rix fm på t-banen til og fra jobb. Svensk kanal

Anonymkode: fb103...9a5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dyp pust skrev (På 30.3.2025 den 9.09):

Er du nyhetsmenneske eller musikkmenneske? Bryr du deg om reklamen på noen stasjoner, eller skyr du de kommersielle stasjonene? 

Eller hører du "aldri" på radio? 

Skyr reklame som pesten, og nekter å høre på de radiokanalene. Her er det enten nrk alltid nyheter eller p2 (søndag pga norsken, svensken og dansken). Har nok blitt for gammel for musikkanalene. Hører på egne spillelister på spotify når jeg skal ha musikk ;) 

Da jeg var barn og var hos mormor, var det alltid p1 som stod på fra morgen til kveld. 

Anonymkode: c4b76...5f1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hører på den lokale radioen fra Kristiansund KSU24/7 hver gang jeg vasker og rydder som blir ca hver dag 😊 Greit å høre på når jeg får hjemlengsel. Ellers så går det i Spotify eller podcast. 

Anonymkode: dd453...138

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...