Gjest Dyp pust Skrevet 1. april #22 Skrevet 1. april (endret) Det er en sånn rar radiostasjon. @DeLorean. Man veit aldri hva som kommer der 🙈 Endret 1. april av Dyp pust
fugl fønix Skrevet 5. april #23 Skrevet 5. april Før hørte jeg mye på p3 rock og p6 rock, ble lei og gikk over til mp3 🎼🎶 🎶
AnonymBruker Skrevet 5. april #24 Skrevet 5. april NRK P13 her og, jeg orker ikke p4 og disse reklameradioene som spiller den samme musikken om og om og om igjen. Anonymkode: 6bd19...d33 4
AnonymBruker Skrevet 5. april #25 Skrevet 5. april P13 her også! Eneste radiokanalen hvor mine favorittartister blir spilt. Har bestandig radio på når jeg er på badet eller gjør husarbeid. I tillegg hører jeg litt på radio på jobb. Anonymkode: 98287...02f 3
Phoenix Heart Skrevet 5. april #26 Skrevet 5. april (endret) Hører kun på radio i bilen, da er det P6. Endret 5. april av Phoenix Heart
Slarti Skrevet 5. april #27 Skrevet 5. april P13 uten tvil Variert musikk og gode programmer. Må alltid få med meg Stjernepose og Selskapssjuk. Og mandager er musikksjefen et must. Frika Fredag er alltid på om jeg jobber på den tiden på en fredag. Bare håper dem kan få et ordentlig program fra 8 til 10 igjen Får fnatt av radio med reklame. For mange år siden endte jeg opp med å bytte frisør pga P4. Ble sprø. Fant heldigvis en som spilte musikk som ikke var fra en radiokanal. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april #28 Skrevet 5. april Så godt å se at radioen blir brukt😍. Er så lei av disse "hører podkast" eller "hører lydbok" hyperne. Anonymkode: 452eb...8b6 2 1
Slarti Skrevet 5. april #30 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så godt å se at radioen blir brukt😍. Er så lei av disse "hører podkast" eller "hører lydbok" hyperne. Anonymkode: 452eb...8b6 Selv om jeg hører på radio er Podkast et must. Er ekstremt mange bra podcaster. Så jeg er sikkert en av disse "podcast hyperne" Men er også Radio Hyper også
AnonymBruker Skrevet 5. april #31 Skrevet 5. april P2 er min favoritt. Masse god radiojournalistikk. Anonymkode: ff693...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #32 Skrevet 5. april P1. Distriktssending 0700 - 0900, Nitimen 0900 - 1100, Landsmøte 1100 - 1300, Dagens 1300 - 1400, Distriktssending 1400 - 1700, HC og Andrea..... Og passelig med nyhetssendinger innimellom. Anonymkode: 0a0c5...994
AnonymBruker Skrevet 5. april #33 Skrevet 5. april Jeg foretrekker stillhet, men legekontoret har P4, og fysioterapeuten har Klem (eller hva den heter). Siste må ha det litt rolig og avslappende så folk slapper av, mens han selv ikke får med seg noe som foregår på den irriterende radioen 🤪 Anonymkode: 48e5d...97f 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #36 Skrevet 5. april Radio France Internationale Anonymkode: a4770...ee4
AnonymBruker Skrevet 5. april #37 Skrevet 5. april Dyp pust skrev (På 30.3.2025 den 9.09): Er du nyhetsmenneske eller musikkmenneske? Bryr du deg om reklamen på noen stasjoner, eller skyr du de kommersielle stasjonene? Eller hører du "aldri" på radio? P6 rock, for musikken Anonymkode: 7c92f...def 1
Brunhilde Skrevet 5. april #38 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): P1. Distriktssending 0700 - 0900, Nitimen 0900 - 1100, Landsmøte 1100 - 1300, Dagens 1300 - 1400, Distriktssending 1400 - 1700, HC og Andrea..... Og passelig med nyhetssendinger innimellom. Anonymkode: 0a0c5...994 👍 Men det hender jeg velger en podcast over ni-timen når jeg er hjemme og i bilen hører jeg ofte på p2 i stedet for ni-timen.
AnonymBruker Skrevet 5. april #39 Skrevet 5. april Danske Skala FM eller Go! FM (Vi er ikke danske btw) Anonymkode: c836d...d23
Gjest Dyp pust Skrevet 5. april #40 Skrevet 5. april Slarti skrev (1 time siden): Får fnatt av radio med reklame. For mange år siden endte jeg opp med å bytte frisør pga P4. Ble sprø. Fant heldigvis en som spilte musikk som ikke var fra en radiokanal. God historie - kunne vært meg! 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå