Gå til innhold

Hvilken radiostasjon står alltid på hos deg?

Dyp pust

Anbefalte innlegg

Er du nyhetsmenneske eller musikkmenneske? Bryr du deg om reklamen på noen stasjoner, eller skyr du de kommersielle stasjonene? 

Eller hører du "aldri" på radio? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Radio Rainbow, Star FM og Skärgårdsradioen. 

Anonymkode: 56b79...abf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radio rock.
Hører nyhetspodkaster på gåturene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri. Orker ikke bakgrunn støy.

Anonymkode: 126db...3eb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Aldri. Stillhet er bedre. :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Radio Rainbow, Star FM og Skärgårdsradioen. 

Har du en lenke til Skärgårdsradioen, den hørtes ut som noe for meg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P4 står alltid på både hjemme og i bilen. Der er det både nyheter og musikk og jeg liker godt blandingen av det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke på radio. Sjeldent jeg hører på musikk. Kan høre på podcast. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokst opp med at radioen alltid sto på, men har ikke gjort det så mye selv.

Likevel burde jeg bli flinkere til det tenker jeg.

Jeg hører på P4 og om sommeren går det i Reiseradioen på P1.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P4 i bilen og på badet hjemme, P1 på hytta (som jeg er på «hele tiden»)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Dyp pust skrev (10 minutter siden):

Har du en lenke til Skärgårdsradioen, den hørtes ut som noe for meg.  

Den ligger i RIX FM-appen 😃

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

P1, alltid! Nå er jeg alltid tidlig ute av huset på hverdagene pga jobb så da blir det litt radio på ørene når jeg busser inn til byen. I helgene så elsker jeg å høre Opptur, nitimen, etikketateten og ekko. Ja og popquiz og P.I.L.S (som nå dessverre har hadd sin siste sending). Er ikke alltid jeg aktivt lytter på alle disse programmene men de er der i bakgrunnen fra jeg står opp og utover dagen. Har til og med radio på toalettet som står på døgnet rundt 😊 

Synes det er mer selskap i radio enn tv for jeg føler radioen snakker mer direkte til meg (selv om noe er opptak) enn hva tvn gjør. 

Og så synes jeg det er veldig stas å høre Gud signe vårt dyre fedreland hver søndag morgen rett før klokken 07. Vet ikke hvorfor men synes det er noe flott over det.

Elsker radio 🤩

Anonymkode: add2f...af9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

P1, alltid! Nå er jeg alltid tidlig ute av huset på hverdagene pga jobb så da blir det litt radio på ørene når jeg busser inn til byen. I helgene så elsker jeg å høre Opptur, nitimen, etikketateten og ekko. Ja og popquiz og P.I.L.S (som nå dessverre har hadd sin siste sending). Er ikke alltid jeg aktivt lytter på alle disse programmene men de er der i bakgrunnen fra jeg står opp og utover dagen. Har til og med radio på toalettet som står på døgnet rundt 😊 

Synes det er mer selskap i radio enn tv for jeg føler radioen snakker mer direkte til meg (selv om noe er opptak) enn hva tvn gjør. 

Og så synes jeg det er veldig stas å høre Gud signe vårt dyre fedreland hver søndag morgen rett før klokken 07. Vet ikke hvorfor men synes det er noe flott over det.

Elsker radio 🤩

Ikke Ekko, kompass heter programmet! 😅✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har ikke radio på fast. Noen ganger hører jeg på radio på jobb, da går det i P4. Nostalgisk musikk for meg. P1 er greit å ha i bakgrunnen hjemme, men når jeg jobber vil jeg ha mer musikk og mindre prating.

Anonymkode: a4801...3db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Elsker radio 🤩

Enig, stor radiofantast og her står de også på i bakgrunnen. I tillegg har jeg ikke TV så det er radioen som er selskapet mitt. . Jeg hører mye på svensk P1 fordi de har gode programmer som ikke forstyrres av musikk, de er som norsk P1 og P2 til sammen. Svensk P1 er særlig god på litteratur og hage, to emner som interesserer meg.

Når jeg vil ha musikk hører jeg på NRK mp3, radio retro og NRK klassisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne67 skrev (42 minutter siden):

Jeg har vokst opp med at radioen alltid sto på, men har ikke gjort det så mye selv.

Likevel burde jeg bli flinkere til det tenker jeg.

Jeg hører på P4 og om sommeren går det i Reiseradioen på P1.

Hvorfor tenker du at du burde bli flinkere til å høre på radio? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyp pust skrev (3 timer siden):

Hvorfor tenker du at du burde bli flinkere til å høre på radio? 

Fordi det er fint å ha noe å høre på når man er alene hjemme eller sitter i bilen.

Man blir i godt humør, får med seg nyheter mens man gjør noe annet og kan være med å løse oppgaver. Det gjør dagene lettere tenker jeg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...