Gå til innhold

Hab vil ikke snakke med meg,men er delvis ærlig og åpen for at krg kontakter han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Høres ut som om han setter pris på litt oppmerksomhet innimellom. Han tar til takke med deg når han ikke får det fra noen han virkelig liker. Du bør ikke bruke tid på han her. Du blir brukt, og han bryr seg ikke. 

Anonymkode: ff5bb...168

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har store problemer med å forstå mennesker som med viten og vilje utsetter seg selv for dårlig oppførsel og så føler seg som et offer for de valgene de selv tok. 

Anonymkode: 108c5...026

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har store problemer med å forstå mennesker som med viten og vilje utsetter seg selv for dårlig oppførsel og så føler seg som et offer for de valgene de selv tok. 

Anonymkode: 108c5...026

Man pleier ikke å se det selv. Det tok lang tid før jeg så at jeg var fanget i ett hekt den tiden jeg var det og jeg har slitt med at jeg havnet i litt hekt helt siden den gang. 

Det er hjernen som tar helt av gårde fordi den tror den passer på oss med all angsten og all letingen etter svar og det å forstå den andre. 

Om vi bare forsto så kunne vi gjort alt riktig og fått det utfallet vi ønsker. 

For meg kommer det av en barndom med foreldre som var veldig ustabile, men det kan komme senere av ett dårlig forhold og andre ting også. Alle med litt engstelig tilknytning kan kjenne på dette tror jeg. 

Men ja, det er ganske ekstremt dette da. De fleste gir opp å gruble når man får så lite som ts beskriver. Det blir liksom ikke verdt det. 

Stalkere har jo litt av det samme, de trenger veldig lite for å bli besatt. 

Anonymkode: 1e439...aca

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert. Du driter deg ut og framstår som en needy stalker. La ham gå.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 11.36):

Siterte ikke deg. Kopierte en link fra forrige tråd, og så laget KG av en eller annen grunn denne forhåndsvisningen. 

Men ja, jo mer jeg leser, jo mer skjønner jeg at det er samme person som stadig oppretter tråder om denne personen for å "forstå" vedkommende. 

Anonymkode: e580a...b54

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du skrev noe lignende i forrige tråd også.

Du vil bare ha svar som støtter deg i at selvsagt tenker han på deg innerst inne og hvis du bare venter, venter... og venter, så vil hans Sanne Jeg komme frem og det vil bli Dere To ❤️ 

Alle andre svar gjør deg bare hissig og ufin og du konkluderer - igjen, som i forrige tråd - at KG ikke er rette stedet for din unike problemstilling, som ingen KG-kjerringer er i stand til å forstå.

Også fortsetter du å vente. Og vente. Og starte nye tråder på KG.

Og sånn går nu dagan. Hvis du trives med å ha det sånn, så er det jo bare å kjøre på.

Anonymkode: 5e303...562

Kanskje den eneste måten er at vi andre slutter å svare?
Det er uansett å sløse bort tid man kunne lagt på poster der det man tar seg tid til å skrive faktisk blir forstått og ikke bare lest?

For det er jo relativt lett å identifisere TS, og det som eskalerer litt er hvor ufin en del blir mot TS fordi det er umulig å nå frem og man blir provosert. Både i form av direkte drittslenging, men også sarkastiske svar som TS åpenbart ikke forstår og overpositive svar som hun tviholder seg fast i og gjør at alt bare tar lenger tid. Burde være at TS’ beste at hun får utløp for whatever dette er et annet sted/i virkeligheten?

Anonymkode: 9788e...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Deg igjen ja.. seriøst. Her er det bare å slutte å svare ja, folkens. 

Anonymkode: f8d6f...465

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 11.08):

Hæ?

Hvor får du det fra at jeg ønsker forhold? Hsr jrg skrevet det noe sted?

Du kan holde deg til drt jeg skriver i tråden,takk:)

Anonymkode: bb8b1...8ba

Du har postet dette under «singelliv og dating», så det virker som forhold står på agendaen din. Ellers hadde det vel passet bedre under «vennskap og sosiale relasjoner»?

Anonymkode: 57527...7e6

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 11.10):

Akkurat rhva mener du jeg tillegger han??

Jeg hqr jo ikke engang spurt om interessen, det er jo ikke engang tema.

Tema er at ingen tvinger han til å si at han ønsker kontakt,derfor er det merkelig at han ikke bare snakker <rett fra levra>

Anonymkode: bb8b1...8ba

Sluttet du å svare her og opprettet en ny tråd eller har du faktisk tatt til deg noen av det som blir sagt? 

Svaret er nok bare at de fleste har vanskelig for å si at de ikke vil se deg mer, de velger derfor en vanlig løsning som er å si at de vil holde kontakt for å slippe å deale med masse følelser fra et menneske de ikke vil legge energi på. Så kan man synes det er urettferdig/ dårlig/ whatever, men det hjelper ikke en dritt og man kan ikke holde andre til svars for egne følelser. 

Det er altså ikke unormalt å si at man hoder kontakten uten intensjoner om å gjøre det, det som blir unormalt er at du ikke leser sosiale cues som ikke passer med ditt verdensbilde, andre hadde tatt hintet, gått videre og ikke lagt et sekund på å fundere på hvorfor.  
Det kan til og med være en høflighetsfrase der begge er vel vitende om at det ikke blir noe mer.

Anonymkode: 9788e...8ef

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste fornuftige du kan gjøre er å slutte helt å kommunisere med han også ser du om det kommer noe mer fra den kanten. Gjør det ikke det, så vet du jo hva ståa er. Tar han kontakt for å snakke om sex, vell da er han sikkert kåt, men det stopper der. Vil han plutselig prate om noe mer.. vell da er det kanskje håp? Tviler på det siste. Er en del menn som plutselig tar kontakt igjen i ren desperasjon om det ikke er noe action på andre fronter dessverre. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS...

Du har oppheng i en fyr som ikke er interessert i deg overhodet.

Let it go.

Anonymkode: 3b312...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo hva du vil selv. Ha kontakt? Bli ordentlig kjent? Være venner? Finne ut om dere kan ha et forhold? 

Unblock tyder på at han mulig bare elsker oppmerksomheten din, men når han svarer kort og kaldt tyder det på at han liker å la deg vente og streve etter kommunikasjon. 

Kanskje er han litt ensom/trist og usikker, men jeg tror nok også han bare bruker deg akkurat som han selv vil. 

Har vært i lignende situasjon flere ganger for maaange år sia, det er ikke kult så føler absolutt med deg og det kan nok være ganske frustrerende. Spørsmålet er om han virkelig er verdt tiden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep og svar til det. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...