AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:47 #21 Del Skrevet søndag kl 08:47 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vet. .. Men antar han egtl har konfrontasjonspeoblemer,også ovenfor meg-synes tema endrer seg,ville høre fra gutta om litt inside info her jeg da-jeg er generelt en person med åpenhet til å snakke om alt,men å lyve,kjører deg jo rett i grøfta, at han kan være såpass korka,eller bare ikke bry seg om hvordan ham driter seg selv ut .. Interessant paradoks for meg,hehe:) Anonymkode: bb8b1...8ba Det er ikke noe paradoks, det er du som driter deg ut om du tror du får et forhold med ham noen gang. Anonymkode: 030c4...ad8 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:48 #22 Del Skrevet søndag kl 08:48 Du tillegger han mye rart, han er bare ikke interessert og han prøver ikke engang å skjule det. Anonymkode: f9331...951 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:08 #23 Del Skrevet søndag kl 09:08 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke noe paradoks, det er du som driter deg ut om du tror du får et forhold med ham noen gang. Anonymkode: 030c4...ad8 Hæ? Hvor får du det fra at jeg ønsker forhold? Hsr jrg skrevet det noe sted? Du kan holde deg til drt jeg skriver i tråden,takk:) Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:10 #24 Del Skrevet søndag kl 09:10 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du tillegger han mye rart, han er bare ikke interessert og han prøver ikke engang å skjule det. Anonymkode: f9331...951 Akkurat rhva mener du jeg tillegger han?? Jeg hqr jo ikke engang spurt om interessen, det er jo ikke engang tema. Tema er at ingen tvinger han til å si at han ønsker kontakt,derfor er det merkelig at han ikke bare snakker <rett fra levra> Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:18 #25 Del Skrevet søndag kl 09:18 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Akkurat rhva mener du jeg tillegger han?? Jeg hqr jo ikke engang spurt om interessen, det er jo ikke engang tema. Tema er at ingen tvinger han til å si at han ønsker kontakt,derfor er det merkelig at han ikke bare snakker <rett fra levra> Anonymkode: bb8b1...8ba Dette: Jeg velger å tro,siden han avbloklerte,at det er noe trist i han også,og at han kansje egentlig ønsker det annerledes-men bare ikke klarer få satt ord på det. Anonymkode: f9331...951 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:28 #26 Del Skrevet søndag kl 09:28 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette: Jeg velger å tro,siden han avbloklerte,at det er noe trist i han også,og at han kansje egentlig ønsker det annerledes-men bare ikke klarer få satt ord på det. Anonymkode: f9331...951 Ja, altså- kverulering- La meg si det på en annen måte da- Så merkelig at han er åpen for å snakke,dette er faktisk fakta,boe jrg hsr svart på hvitt fra ham,som han ikke trenger å si- At jeg kommer med en teori,er en antakelse-om jeg tillegger han noe,så hadde jeg aldri laget tråden generelt,for å spørre andres meninger,sant? Begge seg bort ifra dette, og utover mitt tema,som jeg fokuserer på, er håndteringen hans av soriasjonen,pg ikke så mye hva jeg har sagt Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:36 #27 Del Skrevet søndag kl 09:36 Diana skrev (1 time siden): Skjønner ikke helt hvorfor du siterte meg her 🤔 ikke mitt innlegg. Noen av dem. Men det ser ut som det er samme person som skriver om samme situasjon Siterte ikke deg. Kopierte en link fra forrige tråd, og så laget KG av en eller annen grunn denne forhåndsvisningen. Men ja, jo mer jeg leser, jo mer skjønner jeg at det er samme person som stadig oppretter tråder om denne personen for å "forstå" vedkommende. Anonymkode: e580a...b54 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:37 #28 Del Skrevet søndag kl 09:37 At du gidder å kaste bort tid på å tenke på dette. Og bruk stavekontrollen på mobilen din. Anonymkode: c887b...f41 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:42 #29 Del Skrevet søndag kl 09:42 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): At jeg kommer med en teori,er en antakelse-om jeg tillegger han noe,så hadde jeg aldri laget tråden generelt,for å spørre andres meninger,sant? Anonymkode: bb8b1...8ba Nå er det jo ingenting i dine svar TS som tyder på at du er interessert i andres meninger. Men ingen kan vite hva som foregår i denne mannens hode, og hvorfor han gjør som han gjør. Alle mennesker er forskjellig og opptrer deretter. For egen del bør du kutte han ut siden du virker å være i en hektisk ut i fra din besettelse for å analysere hva han tenker og føler. Anonymkode: e580a...b54 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:46 #30 Del Skrevet søndag kl 09:46 I alle dager… det finnes nok av oppegående menn der ute du kan ha gode tider med. Men du bruker tid på en (litt enkel i toppen?) mann som både ghoster deg, og viser lite interesse. Mener dette på best mulig måte; har du mulighet å snakke med noen (venner eller profesjonelle) slik at du finner litt mer selvrespekt? Ut i fra det du skriver her virker det litt som du tenker det er dette du fortjener, men alle fortjener en partner man trives med Er det så mye tull og negative flagg allerede i starten så blir det jo ikke bedre med tid. Anonymkode: 170bc...e01 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:49 #31 Del Skrevet søndag kl 09:49 Du pisker en død hest. Du er hekta på et håp om kjærlighet fra han, det er noe du aldri vil få. Han bruker deg for sitt eget ego. Du bør, for din egen mentale helse, kutte kontakte med han. Anonymkode: 583e1...86f 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:09 #32 Del Skrevet søndag kl 11:09 Deg igjen? En ting, historie har dere ikke. Du har ikke møtt han en gang. Nettsex er absolutt ingen historie, eller noe intimt eller what ever. Kanskje han ønsker vennskap, men ikke masey ditt. Du er veldig plagsomt menneske. Klarer ikke aksepterer at han ikke vil noe mer. Lurer på hva som gikk galt under fødsel med deg. For ikke tåler du andre sine meninger heller. Anonymkode: 4c166...5ef 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:03 #33 Del Skrevet søndag kl 12:03 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette: Jeg velger å tro,siden han avbloklerte,at det er noe trist i han også,og at han kansje egentlig ønsker det annerledes-men bare ikke klarer få satt ord på det. Anonymkode: f9331...951 Hvorfor starter du en tråd når du ikke er åpen for andre tilbakemeldinger enn at han egentlig vil noe mer? Da får du bare fortsette å vente, da. Anonymkode: 5e303...562 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:07 #34 Del Skrevet søndag kl 13:07 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå er det jo ingenting i dine svar TS som tyder på at du er interessert i andres meninger. Men ingen kan vite hva som foregår i denne mannens hode, og hvorfor han gjør som han gjør. Alle mennesker er forskjellig og opptrer deretter. For egen del bør du kutte han ut siden du virker å være i en hektisk ut i fra din besettelse for å analysere hva han tenker og føler. Anonymkode: e580a...b54 Er du helt blind?? Jeg hqr aldri bedt noen om hva som skjer i hans hode er du helt tett?? Jeg sier at han skriver mye som er motstridende,at du ikke hsr opplevd slike gutter er ditt problem,pelle deg ut av tråden min,når du ikke har noe å komme med-men krg tror egtl det ville vært gutters mareritt p svsre her,ettersom hakke høner terroriserer den minste lille snakk, og spnnsett setter stopper for slike som meg,som faktisk reelt vil vite Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:08 #35 Del Skrevet søndag kl 13:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Deg igjen? En ting, historie har dere ikke. Du har ikke møtt han en gang. Nettsex er absolutt ingen historie, eller noe intimt eller what ever. Kanskje han ønsker vennskap, men ikke masey ditt. Du er veldig plagsomt menneske. Klarer ikke aksepterer at han ikke vil noe mer. Lurer på hva som gikk galt under fødsel med deg. For ikke tåler du andre sine meninger heller. Anonymkode: 4c166...5ef Nei. Vi kjenner ikke hverandre,du er rt ekkelt kryp,og jeg får frysninger av deg og ditt..æsj. Stikk:) Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:10 #36 Del Skrevet søndag kl 13:10 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I alle dager… det finnes nok av oppegående menn der ute du kan ha gode tider med. Men du bruker tid på en (litt enkel i toppen?) mann som både ghoster deg, og viser lite interesse. Mener dette på best mulig måte; har du mulighet å snakke med noen (venner eller profesjonelle) slik at du finner litt mer selvrespekt? Ut i fra det du skriver her virker det litt som du tenker det er dette du fortjener, men alle fortjener en partner man trives med Er det så mye tull og negative flagg allerede i starten så blir det jo ikke bedre med tid. Anonymkode: 170bc...e01 Ouf,nei du hsr bin missforstått. Sp leit at du skal ha det inntrykket,jrg kjenner meg ikke igjen og har nok et litt annet perspektiv på hva et snevert syn på kommunikasjon innebærer. Jeg kan nemmelig ha en åpen holdning,selv om jeg ikke er hundre prosent enig-men her inne er det nok mer husmor mødre tendens,jrg skjønner kvinneguiden ikke har et bredt spekter av gutter,men mer litt mødre tendens. Erkjederlig fordi jeg virkelig hadde lyst til å høre hva motivet for slike gutter er -Rr jo overraskende mange gutter som er sånn:) Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:12 #37 Del Skrevet søndag kl 13:12 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå er det jo ingenting i dine svar TS som tyder på at du er interessert i andres meninger. Men ingen kan vite hva som foregår i denne mannens hode, og hvorfor han gjør som han gjør. Alle mennesker er forskjellig og opptrer deretter. For egen del bør du kutte han ut siden du virker å være i en hektisk ut i fra din besettelse for å analysere hva han tenker og føler. Anonymkode: e580a...b54 Øhm...nei-jeg er ikke hekta,du trenger skille nysgjerrighet fra besettelse og alt annet fra svart hvitt tenking. Merkelapp tendens typ-jeg kunne ha gått den veien,men jeg orker ikke krangle du får stå på ditt! Heia:) Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:16 #38 Del Skrevet søndag kl 13:16 Hva er spørsmålet her egentlig? Anonymkode: 38684...46c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 13:24 #39 Del Skrevet søndag kl 13:24 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Noe motstridende,men jeg faller skikkelig igjennom på hva jeg ønsker, hva jeg kan få og hvordan jeg får det. Denne gutten er åpen for at jeg tar kontakt,sier han-men han er ikke særlig investert. Vi har en historie,og vi har hatt nettsex,noe som for han ikke var så personlig For meg var det en greie,men akkurat nå jeg er mer opptatt av at han er så utrolig vanskelig å forholde seg til. Føler for at vi skal få snakket,så har jeg sett litt bort ifra hvordan jeg opplever å ha vært naken og delt noe intimt med han,og heller fokusert på å være personlig.Dele hverdagen-noe han sier han er åpen for,men hver gang jeg spør han,så svarer han kort og kaldt Det er ingen som tvinger han til å lyve om dette,og han har selv fjernet blokkering han tidligere hadde på meg,og sa han ikke liker uoverenstemigheter, paradoksalt,siden han oppfører seg så dårlig... Vi har endt opp i en ond spiral rundt dette,fordi han unngår å svare og sånnsett lage mening. Jeg velger å tro,siden han avbloklerte,at det er noe trist i han også,og at han kansje egentlig ønsker det annerledes-men bare ikke klarer få satt ord på det. Og at det kandje gjelder å si noe,på <rett> måte så jeg har endt opp med å stille forskjellige spørsmål,som han aldri ser og aldri svarer på-plutselig kan han se innom,men ham svsrer ikke,så med andre ord,han ghoster.. Han har sagt han ikke vil ha intimt snakk,men hat selv spurt meg om når forrige gang jeg har pult. Måten han skal sette prinsippene på,gjør at vi også ofte snubler,og jeg nekter tro han ikke gjør eller forstår at holdningen hans er en faktor Noen gutter her inne,som kan helpe med floken?? Anonymkode: bb8b1...8ba Høres ut som han rett og slett ikke er interessert i deg på samme måte som du er. Han er ikke like investert i dette, som du kanskje er... En mann som vil date og bli kjent, setter av tid til det. Ingen er opptatt 24/7. Finn deg heller en som virkelig vil bli kjent med DEG. Og la denne andre fjotten av en fyr gå videre... Han er ikke verdt din tid. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:56 #40 Del Skrevet søndag kl 13:56 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg kan nemmelig ha en åpen holdning,selv om jeg ikke er hundre prosent enig-men her inne er det nok mer husmor mødre tendens,jrg skjønner kvinneguiden ikke har et bredt spekter av gutter,men mer litt mødre tendens. Erkjederlig fordi jeg virkelig hadde lyst til å høre hva motivet for slike gutter er -Rr jo overraskende mange gutter som er sånn:) Anonymkode: bb8b1...8ba Du skrev noe lignende i forrige tråd også. Du vil bare ha svar som støtter deg i at selvsagt tenker han på deg innerst inne og hvis du bare venter, venter... og venter, så vil hans Sanne Jeg komme frem og det vil bli Dere To ❤️ Alle andre svar gjør deg bare hissig og ufin og du konkluderer - igjen, som i forrige tråd - at KG ikke er rette stedet for din unike problemstilling, som ingen KG-kjerringer er i stand til å forstå. Også fortsetter du å vente. Og vente. Og starte nye tråder på KG. Og sånn går nu dagan. Hvis du trives med å ha det sånn, så er det jo bare å kjøre på. Anonymkode: 5e303...562 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå