AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:01 #1 Del Skrevet søndag kl 07:01 Hei! Noe motstridende,men jeg faller skikkelig igjennom på hva jeg ønsker, hva jeg kan få og hvordan jeg får det. Denne gutten er åpen for at jeg tar kontakt,sier han-men han er ikke særlig investert. Vi har en historie,og vi har hatt nettsex,noe som for han ikke var så personlig For meg var det en greie,men akkurat nå jeg er mer opptatt av at han er så utrolig vanskelig å forholde seg til. Føler for at vi skal få snakket,så har jeg sett litt bort ifra hvordan jeg opplever å ha vært naken og delt noe intimt med han,og heller fokusert på å være personlig.Dele hverdagen-noe han sier han er åpen for,men hver gang jeg spør han,så svarer han kort og kaldt Det er ingen som tvinger han til å lyve om dette,og han har selv fjernet blokkering han tidligere hadde på meg,og sa han ikke liker uoverenstemigheter, paradoksalt,siden han oppfører seg så dårlig... Vi har endt opp i en ond spiral rundt dette,fordi han unngår å svare og sånnsett lage mening. Jeg velger å tro,siden han avbloklerte,at det er noe trist i han også,og at han kansje egentlig ønsker det annerledes-men bare ikke klarer få satt ord på det. Og at det kandje gjelder å si noe,på <rett> måte så jeg har endt opp med å stille forskjellige spørsmål,som han aldri ser og aldri svarer på-plutselig kan han se innom,men ham svsrer ikke,så med andre ord,han ghoster.. Han har sagt han ikke vil ha intimt snakk,men hat selv spurt meg om når forrige gang jeg har pult. Måten han skal sette prinsippene på,gjør at vi også ofte snubler,og jeg nekter tro han ikke gjør eller forstår at holdningen hans er en faktor Noen gutter her inne,som kan helpe med floken?? Anonymkode: bb8b1...8ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:08 #2 Del Skrevet søndag kl 07:08 Kjærlighet og dating er kkke komplisert når du finner noen som er interessert. Han er ikke det, så jeg trenker du bør gå videre i livet ditt. Anonymkode: 030c4...ad8 14 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:08 #3 Del Skrevet søndag kl 07:08 Kutt kontakt. Anonymkode: cc9f4...fe7 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:16 #4 Del Skrevet søndag kl 07:16 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjærlighet og dating er kkke komplisert når du finner noen som er interessert. Han er ikke det, så jeg trenker du bør gå videre i livet ditt. Anonymkode: 030c4...ad8 Du tror ikke at det lå noe i avblokkeringen? Ingen tvinger han til å si at han vil snakke,jeg lurer likevel på om han kam ha intrrnalisert en væremåte hvor han sliter med å si nei til noe han kam oppfatte som hyggelig,er altfor tøft for han? Det er ingen som tvinger han til å si at han MÅ si det er ok å snakke.. .... Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:17 #5 Del Skrevet søndag kl 07:17 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Denne gutten er åpen for at jeg tar kontakt,sier han-men han er ikke særlig investert. Vi har en historie,og vi har hatt nettsex,noe som for han ikke var så personlig Block and delete. Anonymkode: 72d8b...0e8 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:25 #6 Del Skrevet søndag kl 07:25 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Block and delete. Anonymkode: 72d8b...0e8 Har du fått med deg ar han sier han vil ha kontakt? Du tror da altså ikke at det er noe han faktisk lnsker men bare sier? Hva skulle han tjene på det? Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:27 #7 Del Skrevet søndag kl 07:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du fått med deg ar han sier han vil ha kontakt? Du tror da altså ikke at det er noe han faktisk lnsker men bare sier? Hva skulle han tjene på det? Anonymkode: bb8b1...8ba Har du fått med deg at du er så opptatt av hva han gjør, tenker, vil, kanskje ønsker at du har glemt deg selv helt? Anonymkode: 72d8b...0e8 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:32 #8 Del Skrevet søndag kl 07:32 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei! Noe motstridende,men jeg faller skikkelig igjennom på hva jeg ønsker, hva jeg kan få og hvordan jeg får det. Denne gutten er åpen for at jeg tar kontakt,sier han-men han er ikke særlig investert. Vi har en historie,og vi har hatt nettsex,noe som for han ikke var så personlig For meg var det en greie,men akkurat nå jeg er mer opptatt av at han er så utrolig vanskelig å forholde seg til. Føler for at vi skal få snakket,så har jeg sett litt bort ifra hvordan jeg opplever å ha vært naken og delt noe intimt med han,og heller fokusert på å være personlig.Dele hverdagen-noe han sier han er åpen for,men hver gang jeg spør han,så svarer han kort og kaldt Det er ingen som tvinger han til å lyve om dette,og han har selv fjernet blokkering han tidligere hadde på meg,og sa han ikke liker uoverenstemigheter, paradoksalt,siden han oppfører seg så dårlig... Vi har endt opp i en ond spiral rundt dette,fordi han unngår å svare og sånnsett lage mening. Jeg velger å tro,siden han avbloklerte,at det er noe trist i han også,og at han kansje egentlig ønsker det annerledes-men bare ikke klarer få satt ord på det. Og at det kandje gjelder å si noe,på <rett> måte så jeg har endt opp med å stille forskjellige spørsmål,som han aldri ser og aldri svarer på-plutselig kan han se innom,men ham svsrer ikke,så med andre ord,han ghoster.. Han har sagt han ikke vil ha intimt snakk,men hat selv spurt meg om når forrige gang jeg har pult. Måten han skal sette prinsippene på,gjør at vi også ofte snubler,og jeg nekter tro han ikke gjør eller forstår at holdningen hans er en faktor Noen gutter her inne,som kan helpe med floken?? Anonymkode: bb8b1...8ba Har du møtt han eller er dette bare på nettet? Anonymkode: 5d612...5e3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:33 #9 Del Skrevet søndag kl 07:33 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du fått med deg at du er så opptatt av hva han gjør, tenker, vil, kanskje ønsker at du har glemt deg selv helt? Anonymkode: 72d8b...0e8 Hva vet du om det? Jeg liker ikke måten du snakker til meg på. Når jeg spør deg om du har fptt meg deg hva jeg har skrevet,var det fordi jeg oppriktig lurte på det,siden det står tydelig svart på hvitt-mens du virker til å ta dette personlig. Slapp av:) Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet søndag kl 07:34 #10 Del Skrevet søndag kl 07:34 Dere høres unge og litt umodne ut? Han har enten noen psykiske utfordringer eller så spiller han et spill med deg! Det finnes også menn som liker drama og "blomstrer" i konflikter. At han fremdeles vil ha deg i sitt liv kan jo være fordi han er litt ensom og har få kvinnelige "venner"? Det som derimot for meg virker helt tydelig, han er ikke forelsket i deg! Kan derimot ikke se at dette vil føre til noe positivt for deg med tanke på en langvarig og stabil partner. Da må du se på hva han holder på med i sitt liv jobb, interesser, famille etc. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:38 #11 Del Skrevet søndag kl 07:38 Han er åpenbart ikke interessert. Det verste du kan gjøre er å gå og vente og gruble og overanalysere. Det vil ødelegge deg og er bortkastet tid. Gå videre! Anonymkode: 5e303...562 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:44 #12 Del Skrevet søndag kl 07:44 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva vet du om det? Jeg liker ikke måten du snakker til meg på. Når jeg spør deg om du har fptt meg deg hva jeg har skrevet,var det fordi jeg oppriktig lurte på det,siden det står tydelig svart på hvitt-mens du virker til å ta dette personlig. Slapp av:) Anonymkode: bb8b1...8ba Hele denne tråden: han han han han han han han han han han han. Jeg skjønte hva du mente, slapp helt av selv, poenget mitt står, du prøver å komme innpå en fyr som skyver deg vekk samtidig som han liker at du prøver deg så han kan avvise deg igjen. Glem denne klovnen og gjør noe fint for deg selv. Anonymkode: 72d8b...0e8 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:47 #13 Del Skrevet søndag kl 07:47 Er det du som har skrevet før også TS? I så fall, slutt å kast bort tiden på en mann som ikke er interessert. Ikke tillegg han masse følelser han ikke har, det finnes menn uten empati og følelser. Du har tydeligvis truffet på en av de. Anonymkode: e580a...b54 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:49 #14 Del Skrevet søndag kl 07:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hele denne tråden: han han han han han han han han han han han. Jeg skjønte hva du mente, slapp helt av selv, poenget mitt står, du prøver å komme innpå en fyr som skyver deg vekk samtidig som han liker at du prøver deg så han kan avvise deg igjen. Glem denne klovnen og gjør noe fint for deg selv. Anonymkode: 72d8b...0e8 Ok,jeg hører deg! Men jeg lurer,og har vel lov til å være nysgjerrig på ,for det er jeg; siden han sier at han vil. Er det da en sperre for han å være så dirkete på noe han vet kan være hyggelig'Han soer jo jam vil ha kontakt. Hittil,har han ghostet meg i 2 mnd,så han har ikke akkurat kost seg med at han får kontakt fra meg,så athan liker å ha kontakt alder ikke opp.. .. Men hvorfor han sliter så mye med å konfrontere seg selv,på noe han tydeligvis mener,er så sykt merkelig? Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:51 #15 Del Skrevet søndag kl 07:51 Gratis skrev (14 minutter siden): Dere høres unge og litt umodne ut? Han har enten noen psykiske utfordringer eller så spiller han et spill med deg! Det finnes også menn som liker drama og "blomstrer" i konflikter. At han fremdeles vil ha deg i sitt liv kan jo være fordi han er litt ensom og har få kvinnelige "venner"? Det som derimot for meg virker helt tydelig, han er ikke forelsket i deg! Kan derimot ikke se at dette vil føre til noe positivt for deg med tanke på en langvarig og stabil partner. Da må du se på hva han holder på med i sitt liv jobb, interesser, famille etc. Jeg synes ikke det er så viktig jeg... Hva som interesserer meg er de nære tingene akkurat nå-at vi kan snakke sammen,hvordan han fpr deg til å føle deg Hverdagen løser seg selv. Jeg ser nok av typen min fremover i hverdagen,enn at hva han jibber med osv skal bry meg Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:52 #16 Del Skrevet søndag kl 07:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok,jeg hører deg! Men jeg lurer,og har vel lov til å være nysgjerrig på ,for det er jeg; siden han sier at han vil. Er det da en sperre for han å være så dirkete på noe han vet kan være hyggelig'Han soer jo jam vil ha kontakt. Hittil,har han ghostet meg i 2 mnd,så han har ikke akkurat kost seg med at han får kontakt fra meg,så athan liker å ha kontakt alder ikke opp.. .. Men hvorfor han sliter så mye med å konfrontere seg selv,på noe han tydeligvis mener,er så sykt merkelig? Anonymkode: bb8b1...8ba I ettertid så kommer du til å se tilbake og angre på at du kastet bort så mye tid på han her som ikke er interessert. Og du kommer til å se tydelig hvor lite interessert han var, og stusse over at du selv ikke så det. Det eneste du oppnår med å vente og gruble er å forlenge smerten for deg selv. Anonymkode: 5e303...562 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:01 #17 Del Skrevet søndag kl 08:01 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Du tror ikke at det lå noe i avblokkeringen? Ingen tvinger han til å si at han vil snakke,jeg lurer likevel på om han kam ha intrrnalisert en væremåte hvor han sliter med å si nei til noe han kam oppfatte som hyggelig,er altfor tøft for han? Det er ingen som tvinger han til å si at han MÅ si det er ok å snakke.. .... Anonymkode: bb8b1...8ba Nei. Kanskje kjæresten hans IRL trodde han var utro og da blokkerte han? Og så ble hun overbevist om at det var han ikke og han åpnet for deg igjen? Han er jo ikke snill uansett - og blokkering av folk gjør man veldig sjeldent med folk man liker altså, just saying. Anonymkode: 030c4...ad8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:07 #18 Del Skrevet søndag kl 08:07 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes ikke det er så viktig jeg... Hva som interesserer meg er de nære tingene akkurat nå-at vi kan snakke sammen,hvordan han fpr deg til å føle deg Hverdagen løser seg selv. Jeg ser nok av typen min fremover i hverdagen,enn at hva han jibber med osv skal bry meg Anonymkode: bb8b1...8ba Ikke se på følelser for det er ikke rasjonellt, se på fakta og det som skjer Anonymkode: 72d8b...0e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet søndag kl 08:15 #19 Del Skrevet søndag kl 08:15 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det du som har skrevet før også TS? I så fall, slutt å kast bort tiden på en mann som ikke er interessert. Ikke tillegg han masse følelser han ikke har, det finnes menn uten empati og følelser. Du har tydeligvis truffet på en av de. Anonymkode: e580a...b54 Skjønner ikke helt hvorfor du siterte meg her 🤔 ikke mitt innlegg. Noen av dem. Men det ser ut som det er samme person som skriver om samme situasjon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:27 #20 Del Skrevet søndag kl 08:27 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei. Kanskje kjæresten hans IRL trodde han var utro og da blokkerte han? Og så ble hun overbevist om at det var han ikke og han åpnet for deg igjen? Han er jo ikke snill uansett - og blokkering av folk gjør man veldig sjeldent med folk man liker altså, just saying. Anonymkode: 030c4...ad8 Vet. .. Men antar han egtl har konfrontasjonspeoblemer,også ovenfor meg-synes tema endrer seg,ville høre fra gutta om litt inside info her jeg da-jeg er generelt en person med åpenhet til å snakke om alt,men å lyve,kjører deg jo rett i grøfta, at han kan være såpass korka,eller bare ikke bry seg om hvordan ham driter seg selv ut .. Interessant paradoks for meg,hehe:) Anonymkode: bb8b1...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå