AnonymBruker Skrevet 30. mars #1 Del Skrevet 30. mars Jeg flyttet nylig til kjærestens hjemby, og noe av det første jeg fikk vite (fra noen som ikke viste at vi var sammen) var at han de siste årene har hatt en elsker som var 13 år yngre, sterkt bipolar, og "lokalkjendis" for sin åpenhet om psykisk sykdom osv. Alenemor til 3, hun har fått låne mye penger hos han osv, men det har vist vært nokså åpenbart hvor pågående han var når han trengte sex osv. Jeg er ikke sjalu, men føler faktisk at jeg skammer meg over dette. Føler at det er noe alle vet og reagerer på på en måte. Anonymkode: d8bf7...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Jeg hadde begynt å lure litt på personen jeg var sammen med, hun du beskriver høres sårbar og ressurssvak ut, en som har mer enn nok med seg selv og som sikkert søkte felleskap og bekreftelse gjennom romantisk og seksuell relasjon. Jeg tenker litt at enten er kjæresten din ikke veldig reflektert over dette eller kan skjønne hennes situasjon, eller så brydde han seg ikke. I begge tilfeller hadde jeg lurt på om han er helt stabil. Anonymkode: 8a5fb...fbf 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde begynt å lure litt på personen jeg var sammen med, hun du beskriver høres sårbar og ressurssvak ut, en som har mer enn nok med seg selv og som sikkert søkte felleskap og bekreftelse gjennom romantisk og seksuell relasjon. Jeg tenker litt at enten er kjæresten din ikke veldig reflektert over dette eller kan skjønne hennes situasjon, eller så brydde han seg ikke. I begge tilfeller hadde jeg lurt på om han er helt stabil. Anonymkode: 8a5fb...fbf Slik jeg forsto det handlet det kun om sex. Men det gjør jo at jeg også tenker at det tilfellet handler mer om utnytting enn noe annet 🙈 Anonymkode: d8bf7...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slik jeg forsto det handlet det kun om sex. Men det gjør jo at jeg også tenker at det tilfellet handler mer om utnytting enn noe annet 🙈 Anonymkode: d8bf7...b38 Ja hvis han visste alt dette om hennes mentale helse og situasjon, så tenker stusser jeg litt over at ham. Hun er jo den sårbare parten.. å ha sex med noen som åpenbart er ustabile, bare for å få seg sex, er svært egoistisk.. Anonymkode: 8a5fb...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Del Skrevet 30. mars Det der ville jeg ikke ha likt. Ville pratet med ham om det, om hvordan han resonnerte på den tiden og hvordan han stiller seg til det nå. Anonymkode: d8857...043 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Del Skrevet 30. mars Dette hadde vært en dealbreaker for meg. Holdningene og verdiene våre hadde vært altfor ulike til å få et godt forhold. Samboeren min har iløpet av de siste 20 årene datet en kollega fra en annen avdeling/kontor, og han ble med en kunde hjem fra byen en gang, dritings, men klarte ikke gjennomføre samleie. Dette var ting som er helt på grensen til at jeg ville fortsette relasjonen vår. Han fortalte disse tingene selv og la de frem som skampletter og noe han gjerne skulle hatt ugjort. Date kollegaen syntes han var greit pga det ikke var kun mtp sex, og de har aldri jobbet i samme bygg. Det du beskriver er helt hinsides noe jeg hadde akseptert. Anonymkode: 54288...cfb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars 13 år yngre og mor til tre barn? Da er hun ihvertfall voksen og kan ta ansvar for sine egne valg. Hun er bipolar, ikke psykisk utviklingshemmet. Har de generelt sex mot sin vilje pga sin psykiske helse? Anonymkode: e3586...574 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): 13 år yngre og mor til tre barn? Da er hun ihvertfall voksen og kan ta ansvar for sine egne valg. Hun er bipolar, ikke psykisk utviklingshemmet. Har de generelt sex mot sin vilje pga sin psykiske helse? Anonymkode: e3586...574 Bipolare kan være seksuelt utagerende, så han kan godt ha vært hektet på henne. Tar hun vare på 3 barn, er hun ikke veldig ressurssvak. Det dårlige ryktet, sammen med det at folk har kunnskap til diagnosen, sier mer om folket på stedet, enn om henne. Anonymkode: bf482...9a2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå