Gå til innhold

Hvis du og din kjære kommer i snakk med noen som er veldig hyggelig og attraktiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Si at dere møter en person for første gang som er av samme kjønn som deg selv og denne personen er hyggelig, vakker, smart etc og du merker litt på kroppsspråket til din kjære (uten at de gjør noe bevisst ut av det)  at de nok er litt sjarmert og synes personen er attraktiv. 

Ville du reagert på dette eller la det gå så lenge dim kjære ikke prøver seg på vedkommende? 

Anonymkode: 0b2a0...210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig åpne og liberale her. Vi bor ikke sammen og mistenksomhet ville fungert dårlig for oss. Jeg kunne ha underholdt meg selv med å observere at hun flørtet dersom det utviklet seg til en slik situasjon.

Jeg kan se mange forskjellige scenarier her, og ingen av dem representerer en stor nedside.

• Liker 3
Skrevet

Ville ikke reagert spesielt,  kanskje småertet samboer litt etterpå hvis han ble tydelig betatt😉 Vi er voksne mennesker og  trygge på hverandre, og jeg vet at han elsker meg 😊 Jeg tenker det er helt normalt å legge litt ekstra merke til vakre, hyggelige og interessante mennesker 🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt sur og gitt beskjed om at det er respektløst å sikle etter andre rett foran meg 

Anonymkode: d8716...672

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hahahah finnes det folk som reagerer på sånt i 2025.  Get some help plis 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok kjent på bittelitt sjalusi, men jeg hadde ikke reagert noe spesielt, med mindre han åpenlyst hadde flørtet skikkelig. Det finnes flust av damer som er både penere enn meg og sikkert også mer sjarmerende og karismatisk, så om han hadde ønsket å flørte med andre eller få seg ny dame, så hadde jeg jo ikke kunnet gjøre noe med det uansett. Han har jo dessuten øyne, så han ser jo garantert damer som er pene flere ganger i uka. Kan jo ikke nekte han det, like lite som han kan nekte meg å legge merke til andre menn som er pene.

Anonymkode: 7e7c1...da1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at han oppfører seg ulikt basert på kjønn, alder eller utseende. 

Det ville nok vært en dealbreaker allerede i datingfasen. Ikke at jeg er en sjalu type, men jeg ønsker en mann som klarer å oppføre seg normalt sosialt. 

Anonymkode: 9408e...03b

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er glad for å med hånden på hjertet si at det hadde jeg ikke tenkt noe på. Alle kan da bli litt betatte av ekstra flotte/kule mennesker, men er trygg på partner uansett. Hadde ikke likt å være i et forhold hvor slike småting ga meg usikkerhet. 

Anonymkode: 3784f...24d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at menn som vet de ikke får lov å reagere på andre kvinner av dama, vil merkelig nok reagere 10 ganger mer fordi det er totalt forbudt.

De får en kombo av fysiske reaksjoner som går over i angst for å bli oppdaget.

Anonymkode: b4900...3f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo helt menneskelig å reagere på vakre og sjarmerende mennesker. Så lenge han ikke sitter og flørter så er det ikke et problem for min del. Syns egentlig det er verre/mer provoserende dersom andre damer flørter med han, når han åpenbart er opptatt og sitter der med meg. 

Anonymkode: 413d7...95f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opplever noen ganger at hun blir betatt av andre gutter/menn. Jeg er heldigvis lite sjalu uten å være naiv og unner henne dette lille crushet. Hun gir meg aldri følelsen av utrygghet og stoler på at hun tar de riktige valgene. 

Anonymkode: bfa6e...29b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd utroskap og bærer preg av den opplevelsen, så jeg ville ikke ha likt det om en ny kjæreste raskt ble betatt av andre.

Klart at alle møter mennesker som er tiltrekkende, men det blir bare en overfladisk observasjon for meg, når jeg er sammen med en jeg virkelig er forelsket i. Og jeg ønsker at han skal ha det på samme måte, så jeg tenker at om han går og kikker på andre med interesse (og blir merkbart betatt) så er han ikke tilstrekkelig interessert i meg.

Anonymkode: 875bb...ca3

Skrevet

Jeg unner kjæresten min god oppmerksomhet fra andre. Det er godt å føle seg attraktiv!! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en flørt. Han tuller og tøyser med alle så jeg er vant med det. Flere ekser tar kontakt rett som det er og hører hvordan han har det. Det plaget meg mer i starten, men ikke nå. Er jo meg han blir med hjem. 😜

Anonymkode: 729d4...91e

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er sammen med en flørt. Han tuller og tøyser med alle så jeg er vant med det. Flere ekser tar kontakt rett som det er og hører hvordan han har det. Det plaget meg mer i starten, men ikke nå. Er jo meg han blir med hjem. 😜

Anonymkode: 729d4...91e

Kanskje akkurat nå.

Min erfaring er at de som flørter med alt og alle, de har også lettere for å være utro. De blir lett kjent, de blir likt, og de blir lagt an på. Det er så lett å si at "det er meg han blir med hjem", men ettersom årene går, så blir du kjedeligere, og han har enkel tilgang på andre.

• Liker 1
Skrevet

Vi flørter begge to, og bruker det i ettertid til å erte hverandre. Kanskje inngår det i en seksuell fantasi også? Ingen av oss er sjalu så vi unner hverandre den energien en god flørt kan gi.

• Hjerte 1
Skrevet
Langline skrev (4 minutter siden):

Vi flørter begge to, og bruker det i ettertid til å erte hverandre. Kanskje inngår det i en seksuell fantasi også? Ingen av oss er sjalu så vi unner hverandre den energien en god flørt kan gi.

Kunne vært oss du beskriver. Vi var på spa-opphold i helgen, og det var en inspo-boost for oss begge.😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at min mann havner i flørte med noen, han er ganske rolig av seg.

Anonymkode: 551bd...6ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At jeg merker litt på kroppsspråket at partner ubevisst nok er litt sjarmert hadde jeg ikke laget noen som helst sak av. Kjærlighet for meg gjør selvfølgelig ikke at partner blir totalt ute av stand til å påvirkes av hvordan andre mennesker fremstår.

Det TS beskriver er noe helt annet enn å "sikle etter andre rett foran meg". Det hadde jeg reagert på.

Anonymkode: 65582...5d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kanskje akkurat nå.

Min erfaring er at de som flørter med alt og alle, de har også lettere for å være utro. De blir lett kjent, de blir likt, og de blir lagt an på. Det er så lett å si at "det er meg han blir med hjem", men ettersom årene går, så blir du kjedeligere, og han har enkel tilgang på andre.

Men det er jo litt kjedelig å styre partnervalg etter hvor mye tilgang den har på andre. Jeg liker selvsikre, karistmatiske, morsomme menn. Da kommer de på kjøpet at andre også er interessert.

For meg er det heller ikke helt logikk i at han skal være med meg mest fordi han ikke har kjangs på andre. Man velger jo hverandre til tross for "trusler" utenfra, ikke bare fordi det er mangel på dem.. Er det liksom bra å sitte med en fyr som synes du er kjedelig, men eneste årsak til at han ikke er utro er at han ikke har kjangs?

For meg så er jo det like ille som at han faktisk er utro, det er jo ikke utroskapen som er problemet, men forholdet vårt. 

Anonymkode: e639d...d2e

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...