Gå til innhold

Hva tenker du når du møter kvinner som snakker ganske åpent om sex (ikke rett ut om sitt eget)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ufint og kan gå over andre menneskers privatsone og grenser. Udannet, synes jeg.

Anonymkode: 1c895...d1c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri opplevd, hverken fra menn eller kvinner. I et parforhold er det viktig å kunne snakke om sex, og med helsepersonell, men det hører ikke hjemme i sosiale settinger, mener jeg.

Anonymkode: b1d19...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig åpen når det kommer til sex. Også mitt eget sexliv.

Og jeg synes det er interessant tema i seg selv, hvorfor må det være forskning eller seksuell helse liksom.. Det er jo noe dypt menneskelig.

Når det er sagt - det er jo ikke sex det går i, i familieselskapet eller lunsjen på jobben (noen ganger er og da, spørs på hvilke kolleger). Og jeg kjenner også typen som spiller på det og kanskje også liker å "sjokkere" litt, har seksualitet litt som sin identitet.

Jeg dømmer ikke dem like hardt som dere da, jeg synes jo ofte de er litt interessante å prate med jeg da. Og hvem vet, kanskje dere tror at jeg som bare er trygg i min seksualitet er en sånn som gjør det for oppmerksomhet, fordi terskelen deres for hva som er innafor er så lav. Selv om jeg ikke buser ut med ting helt malplassert, så har jeg jo sett noen mildt sjokkerte ansikter en gang eller tre. Ofte positivt overrasket da. Noen ganger kommer folk til meg i etterkant med diverse oppfølgingsspørsmål, med sine problemer, ønsker om tips og råd. Sex er noe MANGE (alle?) tenker på og har et forhold til, selv de som ikke prater mye om det. Så jeg synes ikke dere skal være så raske med å dømme.

Det er ikke det at jeg ikke forstår hva du sikter til med innlegget altså, men jeg lurer jo på om du ikke er hakket for dømmende her. 

Anonymkode: 880f7...a9f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun er desperat etter oppmerksomhet og prøver å gjøre seg intressant.

Anonymkode: dcdcb...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mennesker an. Det kommer an på hva jeg tror de er mottagelige for. Får stort sett latter og smil fram, og det er det viktigste for meg. Jeg elsker å få andre til å le. Det er gøy.

Anonymkode: 90eee...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tenker hun er desperat etter oppmerksomhet og prøver å gjøre seg intressant.

Anonymkode: dcdcb...22e

At hun er desperat fordi hun snakker om sex?

Anonymkode: 90eee...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...