AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:56 #1 Del Skrevet søndag kl 01:56 Hva tenker du i sosiale situasjoner hvor en kvinne snakker mye om sex, men ikke så nødvendigvis om sin egen erfaring, men generelt? Anonymkode: 7c81a...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:58 #2 Del Skrevet søndag kl 01:58 Det blir for mye og er uønsket. Anonymkode: 6b8e1...bfe 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet søndag kl 02:01 #3 Del Skrevet søndag kl 02:01 Har ingenting å si om det er en mann eller kvinne, det er rart uansett. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:24 #4 Del Skrevet søndag kl 08:24 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva tenker du i sosiale situasjoner hvor en kvinne snakker mye om sex, men ikke så nødvendigvis om sin egen erfaring, men generelt? Anonymkode: 7c81a...d42 Jeg tenker at hun trolig har blitt misbrukt seksuelt i barndommen. Anonymkode: 3b71f...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:41 #5 Del Skrevet søndag kl 08:41 At det skorter litt på sosiale antenner og at vedkommende er over gjennomsnittet opptatt av sex. Selv syntes jeg det som tema bare er fryktelig kjedelig, men noen syntes jo det er veldig spennende og morsomt å snakke om. Anonymkode: d7fd5...0e8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:28 #6 Del Skrevet søndag kl 09:28 Tenker personen ønsker oppmerksomhet. Jeg gjorde det før da jeg var yngre for å fange oppmerksomheten til de jeg var interessert i. Blir helt flau av å tenke på det nå. Anonymkode: 7d6ff...45c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:26 #7 Del Skrevet søndag kl 10:26 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva tenker du i sosiale situasjoner hvor en kvinne snakker mye om sex, men ikke så nødvendigvis om sin egen erfaring, men generelt? Anonymkode: 7c81a...d42 Hvorfor gjør hun det? På eget initiativ, eller er det noe som diskuteres i en gruppe? Har du eksempler på hva som sies? Anonymkode: 26ec7...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:01 #8 Del Skrevet søndag kl 11:01 Spørs om personen er edru eller ikke. Jeg har selv pratet litt for mye om sex, har jeg vært full. Og sist gang jeg fikk narkose, så la jeg ut om mitt eget sex liv, med en gang jeg våknet. Anonymkode: 0401b...85b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms. Perfect Skrevet søndag kl 11:09 #9 Del Skrevet søndag kl 11:09 Det kommer an på settingen. Hvis det er en setting som det er naturlig å snakke om det i (for eksempel i forbindelse med diskusjon rundt seksuell helse på generelt nivå eller undervisningen i grunnskolen) så er det nydelig, for samtalen kan holdes på et saklig og konstruktivt nivå uten fnising og omsnakkinger. Er det helt malplassert så ville jeg tenkt at dette er en person med lavt selvbilde, muligens utsatt for misbruk/overgrep og/eller svake sosiale antenner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lekenfyr Skrevet søndag kl 11:40 #10 Del Skrevet søndag kl 11:40 Er vel som med sexen selv, noen deler med partneren, andre deler også i sosiale settinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:32 #11 Del Skrevet søndag kl 12:32 Hvis hun har dårlige sosiale antenner og ikke klarer lese rommet, så er det turn off. Sexprat i tide og utide blir fort vulgært Anonymkode: 79337...c57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:36 #12 Del Skrevet søndag kl 12:36 Vi lever jo tross alt i Norge hvor mange har jantelov som sin nr 1 hobby så jeg hadde vel tenkt: wow hehe Anonymkode: aee46...2af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 12:38 #13 Del Skrevet søndag kl 12:38 Det kan være interessant, spennende og hyggelig, men oftest er det kanskje kleint og påtvunget? I jobbsammenheng er slikt alltid no-go for meg. Da reiser jeg meg bare og går. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:48 #14 Del Skrevet søndag kl 12:48 En jente i klassen ved to anledninger sa samme sexvits til meg begge gangene. Skjønte ikke hva hun mente med det når det skjedde men i ettertid tenker jeg at hun var interessert i å .. ja. Fordi hun gjorde det flere ganger og fordi hvorfor skulle man nevne sex til en man ikke var interessert i. Anonymkode: 3ec06...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:57 #15 Del Skrevet søndag kl 14:57 TS er meg Jeg hadde tenkt mye av det samme som flere her sier. Har opplevd det og det jeg tenker om henne er at hun er oppmerksomhetsyk og/eller at hun setter likhetstegn mellom selvbilde=sex/bli sett som seksuelt attraktiv. Og at det kan komme av dårlige opplevelser i barndommen (ikke nødvendigvis). Men som noen skriver, om det er en saklig diskusjon rundt seksuell helse/forskning etc etc så er det interessant og jeg hadde ikke tenkt de tingene over. Anonymkode: 7c81a...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:00 #16 Del Skrevet søndag kl 15:00 En jente jeg var kjæreste med var sånn. Kom noen måneder inn i forholdet. vi gikk en tur hvor jeg nevnte at jeg hadde bodd i det huset vi gikk forbi. Sa at der hadde jeg og min ekskone bodd. Dette likte hun ikke å høre. Så på samme turen skrøt hun åpenlyst når vi gikk forbi et par områder at der hadde hun hatt sex. Forvrig var sex for henne kun lyst og ikke noe hun forbinder med kjærlighet. kort oppsummert. Hun er en eks nå. Anonymkode: d896c...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:22 #17 Del Skrevet søndag kl 22:22 Vulgært og kleint. Anonymkode: 9e67d...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:38 #18 Del Skrevet søndag kl 22:38 Kommer helt an på hvordan og setting, og med hvem. Jeg, kvinne, kan godt snakke om sex på jobb, men da er det overhodet ikke privat. Jeg er lærer, har elever i en alder som er veldig nysgjerrige, og jeg kan godt svare på spørsmål på en veldig klinisk måte. Diskuterer også med kollegaer i undervisningssammenheng. Har ei venninne jeg kan snakke om sex med i mer private former, og en venn. Da jeg var i tenårene hadde jeg ei venninne som var veldig direkte, og var svært erfaren (ga i alle fall inntrykk av det…), og som la ut om sexlivet sitt, noe som tippet over i å bli vulgært. Anonymkode: 79738...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:47 #19 Del Skrevet søndag kl 22:47 Jeg elsker groviser. Går det innunder åpenhet? For alle groviser er ikke vitse-vitser. Vi er en venninnegjeng som snakker åpent om sex. Både generelt og iblant egenerfart. Det føles greit og naturlig for oss. Stort sett noen reale groviser som dukker opp her og der. Anonymkode: 8e814...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:56 #20 Del Skrevet søndag kl 22:56 Det er en måte for desperate jenter å stjele oppmerksomheten på... Det er bare kleint. Anonymkode: f2a73...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå