Gå til innhold

Hvor vanlig er deepthroat egentlig blant “folk flest”?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør for en venn…

Anonymkode: d67d4...d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart spør du for en venn. Noe annet hadde vært upassende. 🤣

Jeg har en særdeles utpreget brekningsrefleks, så det er absolutt ikke noe for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke vanlig og heller ikke noe savn... M 50+🤭
Jeg spurte noen 40+ damer, hvorfor de gjorde det.. "Åhh, jeg trodde du likte det?" "Nei ikke nøvendigvis, det greier seg å ronke og suge på tuppen" sa jeg da.. de sa bare: takk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, men må få pustet også. Brekker meg av og til om det blir for mye. Mannen elsker det og han er meget velutstyrt. Jeg er den som må få styre selv så han kan ikke være den som styrer tempoet. Alle damer må få bestemme selv om dette er noe de ønsker eller ikke 🙂

Anonymkode: 36e30...1d1

Skrevet

Det er ikke viktig for meg, men jeg registrerer at det er blitt en morsom novelty. 
Vi har registrert at jeg tar dem vesentlig dypere enn kjæresten min, og det skaper en del munterhet. Og selvsagt kåthet.

Når det kommer til hvor avgjørende dette er for kvaliteten på sexen, er svaret at det betyr null og nada.

AnonymBruker
Skrevet

Driver med bsdm i større grad enn det jeg tror er normalen, så vet ikke om jeg er rett person å spørre. 

For meg er det et morsomt krydder, med rett partner som kjenner meg og mine grenser og tegn. Gir meg en god følelse 😉

K39

Anonymkode: fcf25...4f1

Skrevet

For å utføre en deepthroat så må en jo ha en mann med en lang penis. Når snittet er 13-14 cm så blir det vel egentlig ikke så veldig deepthroat.  Eller tenker eg feil her?  

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg vite det?

Anonymkode: ff91e...31e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan skal jeg vite det?

Anonymkode: ff91e...31e

Du tar en ‘10 på gata’

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig enten eller.

Selv elsker jeg det og vet om flere andre som også gir slike bjs, men så kjenner jeg også flere som helst ikke vil suge eller iallfall ikke ta mer enn hodet osv.

På samme måte virker det likedan med sæd, der også er det litt enten eller, enten elsker man det eller hater det 😅

Anonymkode: 4f973...40f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min elsker det! Jeg digger at han holder hodet mitt og styrer den selv ut og inn. Han blir alltid nær med å komme når han kjører den helt inn 😇 Har dårlig brekningsrefleks💦

Anonymkode: 9d293...775

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikser ikke brekninger, sikling etc. syntes det utelukkende er nasty og usexy. Jeg sier det til mine partnere helt konkret, at jeg ikke ønsker «deep throat» fra dem.

Anonymkode: d82e1...f90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...