AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Og man er en kvinne på 47? Testet Hinge for første gang i kveld, men får stort sett bare opp altfor unge menn. Ellers virker appen bra da. Med de spørsmålsgreiene man må fylle ut og sånn. Har dratt på smilebåndet flere ganger mens jeg har sveipet der inne. ☺️ Men må ha noen på min egen alder. Hva med Tinder, Happn, Match? Eller andre ting? Anonymkode: fcae5...17f
Hinkelpinkel Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars (endret) Jeg syntes Facebook dating er best. Aldri oppdaget en falsk profil. Happn er også grei. Hinge er elendig, spør du meg, virker ikke som det er noen i min alder der (begynnelsen av 50-åra). På Tinder er det for mange useriøse, tror alle der bare er ute etter sex. Endret 30. mars av Hinkelpinkel 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars Jeg mener du kan stille på hvilken alder du vil møte på hinge. Anonymkode: b6def...9f7
Mardina Skrevet 30. mars #4 Skrevet 30. mars Jeg liker Facebook dating. Han jeg dater nå, fant meg der 😁 Virkelig en herlig fyr 🥰 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars #5 Skrevet 31. mars Hvis man er ute etter noe seriøst er virkeligheten det beste stedet å møtes. Anonymkode: 2f4e2...c99 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars #7 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis man er ute etter noe seriøst er virkeligheten det beste stedet å møtes. Anonymkode: 2f4e2...c99 Si ikke det du, er mange useriøse ute i virkeligheten og. Anonymkode: 82a02...cfa 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Skrevet 31. mars Jeg får stort sett mest matches på Tinder. Er lite respons å hente på Hinge og Facebook. Anonymkode: d0651...05d
AnonymBruker Skrevet 1. april #9 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvis man er ute etter noe seriøst er virkeligheten det beste stedet å møtes. Anonymkode: 2f4e2...c99 Selvfølgelig er det det, men det er mange av oss som aldri treffer noen irl.. 😔 Anonymkode: 369dc...6b5 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Selvfølgelig er det det, men det er mange av oss som aldri treffer noen irl.. 😔 Anonymkode: 369dc...6b5 Men TS er kvinne på 47, hun har jo opplevd verden uten datingapps og burde dermed helt fint ha tilstrekkelig sosial kompetanse til å møte noen irl. Anonymkode: 2f4e2...c99
AnonymBruker Skrevet 1. april #11 Skrevet 1. april Var 41 og fant forloveden min på Happn 🥰🤗🎯 Anonymkode: 3b72e...542 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #12 Skrevet 1. april Endre aldersinstillingene dine da, så får du ikke opp unge… Anonymkode: 226b1...a5b
AnonymBruker Skrevet 1. april #13 Skrevet 1. april Hinkelpinkel skrev (På 30.3.2025 den 1.56): Jeg syntes Facebook dating er best. Aldri oppdaget en falsk profil. Facebook dating renner over av falske kontoer - derfor jeg bruker denne lite som mann. Dette må være annerledes for kvinner da? Anonymkode: 8f58b...782
Mardina Skrevet 1. april #14 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Facebook dating renner over av falske kontoer - derfor jeg bruker denne lite som mann. Dette må være annerledes for kvinner da? Anonymkode: 8f58b...782 Har ikke møtt mange falske kontoer der jeg. Han jeg dater nå fant meg der og jeg har møtt han. Så jeg vet han eksisterer 😊 Så hadde jeg en flørt gående med en annen for en stund siden. Han også eksisterer, selv om jeg aldri møtte han. Han valgte å ghoste meg. Så han valgte den feige utveien 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå