AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Jeg trodde menn i 22-25 års alderen var veldig umodene, men nå merker jeg menn fra 30 og oppover er mer umodene. Har ikke merket dette før nå egentlig, men nå har jeg merket en del slike og spesielt hvis de har vært i 7-10 år lange forhold. Det er jo ikke så normalt å være i forhold i 10 år også plutselig blir det slutt? Er det noe som skjer med hodet deres når de er hjemme en stund med dama? Dette er ofte menn som har vært i forhold fra de var 15-22 år gamle sånn ca, fikk kanskje ikke festet nok av seg? Anonymkode: 220ae...b7b 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Skrevet 30. mars Kunne ikke vært mer enig. Men tror det er fordi de gutta I 30 åra aldri var seriøse i 20 åra heller, man bare merker det mer nå når man forventer noe mer av dem. Anonymkode: a00d1...961 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars #3 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kunne ikke vært mer enig. Men tror det er fordi de gutta I 30 åra aldri var seriøse i 20 åra heller, man bare merker det mer nå når man forventer noe mer av dem. Anonymkode: a00d1...961 Ja, men denne mannen var i forhold i mange år. Bare booom så fort han ble singel, så useriøs person. Utgir seg som å være så ordentlig. Anonymkode: 220ae...b7b 1 1
Katten.2.0 Skrevet 30. mars #4 Skrevet 30. mars Er jo mange mennesker som endrer seg fra starten/midten av tyveårene til starten/midten av tredveårene. Er jo mer normalt at forhold tar slutt enn at de varer, uten at det betyr at det er noe galt med en av partene. 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Skrevet 30. mars Etter å ha pint meg gjennom 11 år samboerskap/ekteskap med en tyrann av ei dame så trengte jeg å få luft under vingene. Tror ikke jeg er alene, men at det er underkommunisert fenomen. Anonymkode: b9db5...4c6 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Skrevet 30. mars er ikke bare mannfolk som er umodne i 30årene. Damene er like ille. Slutt med forholdet. Ungene er hos pappa og ut på byen Anonymkode: 0d9f1...a19 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg trodde menn i 22-25 års alderen var veldig umodene, men nå merker jeg menn fra 30 og oppover er mer umodene. Har ikke merket dette før nå egentlig, men nå har jeg merket en del slike og spesielt hvis de har vært i 7-10 år lange forhold. Det er jo ikke så normalt å være i forhold i 10 år også plutselig blir det slutt? Er det noe som skjer med hodet deres når de er hjemme en stund med dama? Dette er ofte menn som har vært i forhold fra de var 15-22 år gamle sånn ca, fikk kanskje ikke festet nok av seg? Anonymkode: 220ae...b7b Finn noen andre å date da, dere kvinner har vel nok å ta av uansett? Anonymkode: 76f47...3e5
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Etter å ha pint meg gjennom 11 år samboerskap/ekteskap med en tyrann av ei dame så trengte jeg å få luft under vingene. Tror ikke jeg er alene, men at det er underkommunisert fenomen. Anonymkode: b9db5...4c6 Tok hun deg for gitt? Anonymkode: 76f47...3e5
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Skrevet 30. mars Tror nok de modne og seriøse mennene på 30+ allerede er tatt og forpliktet Anonymkode: ab84a...035
AnonymBruker Skrevet 30. mars #10 Skrevet 30. mars Hva legger du i å være moden? Gå på jobb -> hjem -> sove? Repeat til man ligger i grava? Anonymkode: 8fb2a...0f1 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars #11 Skrevet 31. mars Useriøs? Synes det er betenkelig å lese om alle disse seriøse damene, og alle disse useriøse mennene. Skal nok se at en mann aldri vil la en bra dame gå om gjensidige følelser oppstår. Med mindre de har en veldig utrygg tilknytning… Anonymkode: 6eabb...d6e 1 1
Maleficenta Skrevet 31. mars #12 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 0.27): Jeg trodde menn i 22-25 års alderen var veldig umodene, men nå merker jeg menn fra 30 og oppover er mer umodene. Har ikke merket dette før nå egentlig, men nå har jeg merket en del slike og spesielt hvis de har vært i 7-10 år lange forhold. Det er jo ikke så normalt å være i forhold i 10 år også plutselig blir det slutt? Er det noe som skjer med hodet deres når de er hjemme en stund med dama? Dette er ofte menn som har vært i forhold fra de var 15-22 år gamle sånn ca, fikk kanskje ikke festet nok av seg? Anonymkode: 220ae...b7b Tidlig midtlivskrise? Men skjønner det litt når de har vært så dumme og etablert seg på ungdomsskolen... 1
Flintis Skrevet 31. mars #13 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 0.27): Jeg trodde menn i 22-25 års alderen var veldig umodene, men nå merker jeg menn fra 30 og oppover er mer umodene. Har ikke merket dette før nå egentlig, men nå har jeg merket en del slike og spesielt hvis de har vært i 7-10 år lange forhold. Det er jo ikke så normalt å være i forhold i 10 år også plutselig blir det slutt? Er det noe som skjer med hodet deres når de er hjemme en stund med dama? Dette er ofte menn som har vært i forhold fra de var 15-22 år gamle sånn ca, fikk kanskje ikke festet nok av seg? Anonymkode: 220ae...b7b Hm.. de har hatt forhold og vet hva de vil ha og har drag nok til å kunne velge så da prøver de og velger bort. Det er vel seriøst nok det... for den som blir valgt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #14 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): er ikke bare mannfolk som er umodne i 30årene. Damene er like ille. Slutt med forholdet. Ungene er hos pappa og ut på byen Anonymkode: 0d9f1...a19 Hva skal man ellers gjøre da? Sitte i en stol og strikke mens livet seiler forbi? Anonymkode: 2059a...232 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars #15 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva skal man ellers gjøre da? Sitte i en stol og strikke mens livet seiler forbi? Anonymkode: 2059a...232 Man kan jo lakke neglene og lære seg å hekle. Trenger ikke å være kjerring bare fordi man har barn. Anonymkode: 22dac...17d 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå