AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Hei! Noen ammehjelpere som kan komme noen gode råd? Etter noe jeg vil tippe er økedøgn - hvor baby har vært urolig ved puppen og drukket nesten hele dagen av og på, er begge bryst blitt veldig ømme og sprengte. Det er også ubehagelig når barnet dier, selv om sugetaket virker likt som før - har aldri hatt vondt tidligere. (Barnet er 4 uker). Nippel er også øm. Jeg har prøvd cottermanns grep, men føler ikke det er behov da barnet får grep - er bare ømt og vondt for meg. Er dette normalt, Og er det noe lurt jeg kan gjøre? Har prøvd å ta varm dusj og håndmelke litt, men usikker om det er noe vits. Setter stor pris på tilbakemeldinger! Anonymkode: a0117...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #2 Del Skrevet 30. mars Hvor mye av puppen er i munnen? Jeg var fryktelig øm og sår helt til noen fortalte meg at man skal "stappe" inn mest mulig av puppen. Etter det ble det nesten umiddelbart mye bedre. Anonymkode: 14f6a...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 30. mars #3 Del Skrevet 30. mars Kanskje du kan få hjelp og tips her? https://ammehjelpen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #4 Del Skrevet 30. mars Vanskelig å vurdere uten å gjøre en ammeobservasjon: Kan du ringe helsestasjonen/jordmor og be om time? Anonymkode: df498...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå