Gå til innhold

Hvilken menn fantaserer du om når du onanerer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ærlighet er det som varer lengst. 

Tror du noe annet enn det, så lyver du for deg selv. Så da går jeg utifra at du tenker det er greit å lyve, og lever lykkelig med det.

Da trenger du ihvertfall ikke å hevde at du er "Troskapens far". For det er du ikke. Kun for deg selv i så fall. 

Det spiller ingen rolle hva du kaller det. Løgn er løgn. Det kan du ikke komme bort ifra. 

Sannheten kommer alltid for en dag, og da gjør det vondt uansett hvordan du vrir og vrenger på det. 

Å framsnakke lyving mener jeg gjør deg ikke til et godt menneske. 

Så her skal du få en utfordring av meg

Do better or shut up! 

Anonymkode: 24e6a...6af

Du er jo bare sint på tekst fra internett, så ro dæ ned før du setter over middagen din🤭
Jeg er fremdeles "Troskapen Far❤️"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Du er jo bare sint på tekst fra internett, så ro dæ ned før du setter over middagen din🤭

Jeg er ikke sint. Det har ikke du grunnlag for å mene noe om. Nå må du holde tunga rett i munnen din...

Jeg skriver slik jeg skriver, for det du skriver gjør meg opprørt. Det er ikke det samme. 

Så lenge du fremsnakker lyving så kan du ikke pårope deg den tittelen der. Det går ikke. Det handler om troverdighet. 

Ikke sikkert du bryr deg om det, men jeg velger å påpeke det likevel. 

Ser du ikke det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ofte på bilder og filmer jeg har spilt av meg selv og folk jeg har hatt sex med. Digger egne hjemmefilmer. Deilig å gjenoppleve. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gaysir 

Anonymkode: 12fbb...5bc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om menn jeg har hatt vellykka sex med, nåværende ff, men også om sub/dom situasjoner der det er en anonyme mann. Shibari der jeg blir bundet og knullet av riggeren. 

Endret av Langline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Nå er du faktisk bare nedlatende og en wannabe bezzervizzer. Tittelen Troskapens far kan du gi ifra dæ med en gang, for det er du ikke. 

Anonymkode: 3955a...7aa

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For meg har det omtrent aldri vært en person jeg vet om, tenkt litt på siste elskeren min da jeg var som mest kåt på ham. Men generelt har jeg aldri fantasert om en virkelig mann/menn, de er jo ikke akkurat der for å prate, jeg bare tenker på en mannskropp, eller to. Syns som oftest bare det ville vært forstyrrende å tenke inn en mann jeg var i forhold med.

Anonymkode: f7505...697

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer kun om mannen min jo.
Og ja det er selvsagt et bevisst valg,  og det funker bedre og bedre, når man holder seg «ren» om man er  bevisst hvorfor man gjør det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann eller menn jeg har skapt i min fantasi. Dette er ingenting jeg har bestemt meg for. Har alltid fantasert om rene fantasimenn for det meste, og den jeg allerede er i forhold til. Andre konkrete menn blir bare rart for meg. Mennene i min fantasi er dessuten bedre enn vanlige menn. Helt tilpasset hva jeg tenner på, på alle måter. Skapt ut av hva jeg tenner på, så det er jo logisk. 

Anonymkode: 6e9c7...5c6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Psykologen min.

Og jeg har aldri funnet han attraktiv eller tenkt noe seksuelt om han i terapitimene. Det er idéen av psykolog, det at det ikke er lovlig. Noen ganger er han psykolog og noen ganger er han lærer. 
Han er ikke uattraktiv sånn sett, men ikke min smak i verken personlighet eller utsende. Så det er ikke han som person jeg fantaserer om. Det er mer... en fantasi med hans ansikt, gir det mening? 😅 

Anonymkode: 78c40...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Psykologen min.

Og jeg har aldri funnet han attraktiv eller tenkt noe seksuelt om han i terapitimene. Det er idéen av psykolog, det at det ikke er lovlig. Noen ganger er han psykolog og noen ganger er han lærer. 
Han er ikke uattraktiv sånn sett, men ikke min smak i verken personlighet eller utsende. Så det er ikke han som person jeg fantaserer om. Det er mer... en fantasi med hans ansikt, gir det mening? 😅 

Nei, det gir absolutt ingen mening. Du er kåt på psykologen din, noe som er virkelig tragisk. 

Anonymkode: 0c706...8ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venom, hellboy, ghostface, michael myers, balrog, pyramid head ++

Anonymkode: 89723...196

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, det gir absolutt ingen mening. Du er kåt på psykologen din, noe som er virkelig tragisk. 

Det er faktisk en ganske naturlig mekanisme. Vi kan ofte bli betatt, eller føle oss forelsket i en person som forstår oss. Av den grunn så kommer jeg aldri til å oppsøke en mannlig psykolog. Orker ikke den påkjenningen. For meg hadde det bare blitt en tilleggsbelastning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så hvorfor blir jeg ikke kåt når jeg er i samme rom som han? Eller har seksuelle tanker ellers i hverdagen eller når jeg er sammen med han?

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er faktisk en ganske naturlig mekanisme. Vi kan ofte bli betatt, eller føle oss forelsket i en person som forstår oss. Av den grunn så kommer jeg aldri til å oppsøke en mannlig psykolog. Orker ikke den påkjenningen. For meg hadde det bare blitt en tilleggsbelastning. 

Kåthet og forelskelse er to forskjellige ting. Men ja, det stemmer at man kan få slike følelser, men ikke bare for menn. Man kan også få lignende følelser for kvinner selv om at man ikke er tiltrukket kvinner. Det å se på en psykolog som bestevenninne, mor, søster eller andre nære relasjoner med "ekte" følelser er like belastende som å være betatt/forelsket i psykologen. 

Jeg var redd for det samme før jeg fikk mannlig psykolog selv, og jeg ba spesifikk om kvinner i starten. Ble utsatt for overgrep i oppveksten og brukte det som unnskyldning i henvisningen. Så fikk jeg han ved en feil. Det var ventetid på ny og jeg måtte gå til han i mellomtiden. Vell.. det er 5 år siden. Han passet meg perfekt på alle måter og er den beste psykologen jeg har hatt. 
Har aldri hatt slike følelser for han, aldri tenkt på han som noe annet enn psykolog. 

Det er kun under onanering at jeg kan fantasere om lærer eller psykolog, og da får personen hans ansikt. Delvis, en penere versjon av han. Det er ikke bare hans ansikt, også tilfeldige som er blandet av diverse kjendiser som også er psykolog eller lærer i fantasien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Så hvorfor blir jeg ikke kåt når jeg er i samme rom som han? Eller har seksuelle tanker ellers i hverdagen eller når jeg er sammen med han?

Kåthet og forelskelse er to forskjellige ting. Men ja, det stemmer at man kan få slike følelser, men ikke bare for menn. Man kan også få lignende følelser for kvinner selv om at man ikke er tiltrukket kvinner. Det å se på en psykolog som bestevenninne, mor, søster eller andre nære relasjoner med "ekte" følelser er like belastende som å være betatt/forelsket i psykologen. 

Jeg var redd for det samme før jeg fikk mannlig psykolog selv, og jeg ba spesifikk om kvinner i starten. Ble utsatt for overgrep i oppveksten og brukte det som unnskyldning i henvisningen. Så fikk jeg han ved en feil. Det var ventetid på ny og jeg måtte gå til han i mellomtiden. Vell.. det er 5 år siden. Han passet meg perfekt på alle måter og er den beste psykologen jeg har hatt. 
Har aldri hatt slike følelser for han, aldri tenkt på han som noe annet enn psykolog. 

Det er kun under onanering at jeg kan fantasere om lærer eller psykolog, og da får personen hans ansikt. Delvis, en penere versjon av han. Det er ikke bare hans ansikt, også tilfeldige som er blandet av diverse kjendiser som også er psykolog eller lærer i fantasien. 

Noen mennesker må være forelsket for å kunne bli kåte. Så det kan gå begge veier. Forståelsen kan bidra til at man blir kåtere enn vanlig. Det kommer nok bare an på hva slags sperrer man har. Alle mennesker er forskjellige. Det er ikke tankene, men handlingene som kan definere et menneske. Jobber man med tankene så er man på veldig god vei. Å være kåt er bra for helsa så det er ikke negativt tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...